استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات:اگر تا به حال از فیلتر Snapchat یا Instagram استفاده کرده‌اید، می‌دانید که یکی از موارد استفاده محبوب برای AR تغییر ظاهر شما با آرایش مجازی است- امروزه،

گوگل نیز یک تجربه آزمایش لوازم آرایشی مجهز به AR راه اندازی کرده است. این شرکت با برندهای برتر مانند L’Oréal ،Estée Lauder ،MAC Cosmetics ،Black Opal و Charlotte Tilbury کار می‌کند تا به مصرف کنندگان اجازه دهد سایه‌های آرایش را در طیف وسیعی از مدل‌ها با رنگ پوست مختلف با استفاده از دوربین جلوی خود امتحان کنند.

گوگل ویژگی جدید را با کمک شرکای داده ModiFace ایجاد کرده است که فناوری AR را به برندهای زیبایی و Perfect Corp، سازندگان برنامه محبوب YouCam Makeup و سایر فناوری‌های زیبایی AR ارائه می‌دهد.

اکنون، وقتی که مصرف کنندگان یک محصول، رژ لب یا سایه چشم خاص را در Google جست‌وجو می‌کنند- مانند “L’Oréal’s Infallible Paints Metallic Eyeshadow”، با تجربه خرید مجازی در بالای نتایج جست‌وجو خود مواجه می‌شوند. از اینجا‌، آن‌ها می‌توانند با کلیک بر روی عکس مدل‌هایی که طیف وسیعی از رنگ پوست را نشان می‌دهند، به شما کمک کنند سایه‌ها را مقایسه کرده و محصول مناسب خود را پیدا کنند.

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

برای دیدن محصول روی خود، گزینه جدید دیگری این امکان را به شما می‌دهد تا با دوربین تلفن خود این کار را انجام دهید. در این رابط، سایه‌های مختلفی در پایین فید دوربین نشان داده می‌شود تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید- درست مانند فیلترهای رسانه‌های اجتماعی. این تجربه مشابه ویژگی YouTube’s AR برای آزمایش گریم است که سال گذشته راه اندازی شد.

به جز در مورد Google، این امر سعی در زیبا سازی عکس شما برای اهداف اشتراک اجتماعی ندارد. هدف آن اتصال مشتریان به برندها به منظور انجام فروش است، به عنوان بخشی از سرمایه گذاری کلی آن در خرید آنلاین و البته تجارت تبلیغات آنلاین گسترده‌تر.

گوگل گفته است تجربه امتحان AR یک قالب آگهی در نظر گرفته نمی‌شود و برندهای شرکت کننده برای اینکه بخشی از این ویژگی باشند به Google هزینه نمی‌دهند.

در عوض، این ادامه اقدامات Google برای باز کردن مقصد خرید Google به خرده فروشان بیشتر است. در سال‌های گذشته، تب خرید به لیست کالاهای پولی محدود شده بود. اما در اوایل سال جاری، گوگل اعلام کرد که اکثر لیست‌های خرده فروشی خود را در تب خرید رایگان قرار می‌دهد.

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

 

به علاوه، بسیاری از مصرف کنندگان جوان امروزه به هیچ وجه از Google خرید نمی‌کنند. آن‌ها از محصولات رسانه‌های اجتماعی مطلع شده‌اند، سپس از طریق لینک مستقیم به خرده فروشان برای خرید یا حتی معامله مستقیم در سیستم عامل‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک یا اینستاگرام و بدون ترک برنامه، کلیک کرده‌اند.

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

ویدیوی جدید AR و فیلم‌های اینفلوئنسر در برنامه Google در iOS و Android در دسترس است.

 

 

 

منبع:https://techcrunch.com/2020/12/17/google-now-lets-you-virtually-try-on-makeup-using-ar-shop-from-influencer-videos/#:~:text=TechCrunch-,Google%20now%20lets%20you%20virtually%20try%20on,AR%2C%20shop%20from%20influencer%20videos&text=If%20you’ve%20ever%20used,lipstick%20or%20eyeshadow%2C%20for%20example

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
nightify.ir خرید تابلو های نایت اسکای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات:اگر تا به حال از فیلتر Snapchat یا Instagram استفاده کرده‌اید، می‌دانید که یکی از موارد استفاده محبوب برای AR تغییر ظاهر شما با آرایش مجازی است- امروزه،

گوگل نیز یک تجربه آزمایش لوازم آرایشی مجهز به AR راه اندازی کرده است. این شرکت با برندهای برتر مانند L’Oréal ،Estée Lauder ،MAC Cosmetics ،Black Opal و Charlotte Tilbury کار می‌کند تا به مصرف کنندگان اجازه دهد سایه‌های آرایش را در طیف وسیعی از مدل‌ها با رنگ پوست مختلف با استفاده از دوربین جلوی خود امتحان کنند.

گوگل ویژگی جدید را با کمک شرکای داده ModiFace ایجاد کرده است که فناوری AR را به برندهای زیبایی و Perfect Corp، سازندگان برنامه محبوب YouCam Makeup و سایر فناوری‌های زیبایی AR ارائه می‌دهد.

اکنون، وقتی که مصرف کنندگان یک محصول، رژ لب یا سایه چشم خاص را در Google جست‌وجو می‌کنند- مانند “L’Oréal’s Infallible Paints Metallic Eyeshadow”، با تجربه خرید مجازی در بالای نتایج جست‌وجو خود مواجه می‌شوند. از اینجا‌، آن‌ها می‌توانند با کلیک بر روی عکس مدل‌هایی که طیف وسیعی از رنگ پوست را نشان می‌دهند، به شما کمک کنند سایه‌ها را مقایسه کرده و محصول مناسب خود را پیدا کنند.

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

برای دیدن محصول روی خود، گزینه جدید دیگری این امکان را به شما می‌دهد تا با دوربین تلفن خود این کار را انجام دهید. در این رابط، سایه‌های مختلفی در پایین فید دوربین نشان داده می‌شود تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید- درست مانند فیلترهای رسانه‌های اجتماعی. این تجربه مشابه ویژگی YouTube’s AR برای آزمایش گریم است که سال گذشته راه اندازی شد.

به جز در مورد Google، این امر سعی در زیبا سازی عکس شما برای اهداف اشتراک اجتماعی ندارد. هدف آن اتصال مشتریان به برندها به منظور انجام فروش است، به عنوان بخشی از سرمایه گذاری کلی آن در خرید آنلاین و البته تجارت تبلیغات آنلاین گسترده‌تر.

گوگل گفته است تجربه امتحان AR یک قالب آگهی در نظر گرفته نمی‌شود و برندهای شرکت کننده برای اینکه بخشی از این ویژگی باشند به Google هزینه نمی‌دهند.

در عوض، این ادامه اقدامات Google برای باز کردن مقصد خرید Google به خرده فروشان بیشتر است. در سال‌های گذشته، تب خرید به لیست کالاهای پولی محدود شده بود. اما در اوایل سال جاری، گوگل اعلام کرد که اکثر لیست‌های خرده فروشی خود را در تب خرید رایگان قرار می‌دهد.

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

 

به علاوه، بسیاری از مصرف کنندگان جوان امروزه به هیچ وجه از Google خرید نمی‌کنند. آن‌ها از محصولات رسانه‌های اجتماعی مطلع شده‌اند، سپس از طریق لینک مستقیم به خرده فروشان برای خرید یا حتی معامله مستقیم در سیستم عامل‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک یا اینستاگرام و بدون ترک برنامه، کلیک کرده‌اند.

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

استفاده از AR گوگل برای آرایش کردن و خرید محصولات

ویدیوی جدید AR و فیلم‌های اینفلوئنسر در برنامه Google در iOS و Android در دسترس است.

 

 

 

منبع:https://techcrunch.com/2020/12/17/google-now-lets-you-virtually-try-on-makeup-using-ar-shop-from-influencer-videos/#:~:text=TechCrunch-,Google%20now%20lets%20you%20virtually%20try%20on,AR%2C%20shop%20from%20influencer%20videos&text=If%20you’ve%20ever%20used,lipstick%20or%20eyeshadow%2C%20for%20example

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
Scroll to top