الگوریتم اینستاگرام (قسمت دوم)

اگر علاقه مند به دانستن نحوه کار کردن الگوریتم اینستاگرام هستید علاوه بر مقاله گذشته این مقاله را نیز دنبال کنید.

علایق شما

همانطور که قبلاً بحث کرده ایم ، الگوریتم اینستاگرام بیشتر در تلاش است تا علایق شما را تعیین کند و سپس فید شما را با محتوایی که  شما را برای پیمایش در اینستاگرام نگه می دارد ، بسته بندی می کند. برنامه علایق شما را از طریق فعالیت شما سنجیده و سپس متناسب با فید شما را نگه می دارد تا بتوانید روی آن دکمه قلب کلیک کنید.

 

روابط شما

آیا تا به حال متوجه شده اید که تصاویر بهترین دوست شما هنگام باز کردن اینستاگرام معمولاً در بالای فید است؟ دلیل این است که اینستاگرام همچنین روابط شما با سایر کاربران را تجزیه و تحلیل می کند و کسانی را که بیشتر با آن ها تعامل دارید را به شما نشان می دهد. این قسمت از الگوریتم به این بستگی دارد که شما چه کسی را دنبال می کنید، به چه کسی دایرکت مسیج می دهید، چه کسی را شما تگ می کنید و چه کسی شما را تگ می کند و پست چه کسانی را لایک می کنید و بیشتر کامنت می گذارید و بر عکس.

 

با این اطلاعات ، اینستاگرام مشخص می کند که به چه کسانی نزدیک هستید یا به آنها علاقه دارید و ارزش بیشتری را در پست های آنها قرار می دهید. شما می توانید بازتاب این موضوع را در استوری های خود به خوبی ببینید: کاربرانی که استوری های آنها را بیشتر تماشا می کنید ، در صف اول ظاهر می شوند.

 

فعالیت های اخیر شما

اینستاگرام همچنین محتوای جدیدتر را نسبت به محتوای قدیمی تر در اولویت قرار داده است، عموماً پست های جدیدتری را دربالای  فید شما قرار می دهد. بسیاری از کاربران آرزو می کنند که الگوریتم اینستاگرام به فید سفارش داده شده قبلی بازگردد که تاخر در فعالیت های شما را نسبت به سایر عوامل مانند علایق و روابط شما بیشتر مد نظر می گرفته است. اگرچه بعید است که ما به زودی فید زمانی را برگردانیم. با این وجود ، در الگوریتم فعلی ارسال های جدید نسبت به موارد قدیمی در اولویت قرار دارد.

 

چگونه می توان از الگوریتم اینستاگرام برای بهبود دید در پست خود استفاده کرد

اکنون که  فهمیدید الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند ، می توانید از این دانش برای پیمودن شانس به نفع خود استفاده کنید. از این نکات پیروی کنید تا اطمینان حاصل کنید که رتبه های شما در اینستاگرام بالاتر می شود و منجر به لایک ، نظرات و دنبال کنندگان بیشتر می شود.

 

ارسال بهترین مطالب خود: این ممکن است مانند یک داده به نظر برسد، اما به اشتراک گذاری مطالب عالی، ارزش پست شما هم توسط اینستاگرام و هم  دنبال کنندگان شما افزایش می یابد، کسانی که به احتمال بیشتر دوست دارند و در باره یک عکس عالی نظر می دهند. فقط برای ارسال پست نکنید – اطمینان حاصل کنید که اشتراک گذاری شما چه مطالبی عالی برای نام تجاری یا زیبایی شناسی شما در اینستاگرام دارد.

 

حفظ زیبایی منسجم: برندسازی در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است و شبکه شما در نمایه شما باید این موضوع را مشخص کند که شما چه کسی هستید و درون یک مضمون ثابت نگه دارید. از همان فیلترها استفاده کنید ، محتوای مشابه ارسال کنید و یک زیبایی شناسی در اینستاگرام ایجاد کنید که طرفداران را به خود علاقه مند کرده و دنبال کننده های جدیدی را به خود جذب کند.

 

در کپشن ها سوال بپرسید: همانطور که گفتیم ، هدف اینستاگرام این است که شما را تا زمانی که ممکن است در پلتفرم خود نگه دارد. پرسیدن یک سؤال ، تعامل در پست شما را تشویق می کند ، زیرا دنبال کنندگان امیدوارند برای پاسخ دادن ، اظهار نظر کنند. نه تنها نظرات بیشتر به طور کلی تعامل شما را بهبود می بخشد، بلکه اگر اینستاگرام ببیند که پست های شما تعداد لایک و نظرات زیادی را دریافت می کند، پست های شما را در فید و پیشنهاد و یا صفحه اکسپلور الویت بندی می کند.

 

زمانی که دنبال کنندگانتان فعال هستند پست بگذارید: اگر حساب کاربری شما یک نمایه تجاری است، می توانید به Insights خود نگاه کنید تا ببینید چه زمانی طرفداران خاص شما فعال هستند. در غیر اینصورت ، در مورد بهترین زمان برای ارسال به طور کلی و زمان فعالیت اوج برای اینستاگرام ، داده های زیادی در اینترنت وجود دارد. پست گذاشتن در هنگام فعال بودن دنبال کنندگان شما منجر به لایک و اظهارات بیشتر می شود که اینستاگرام در الگوریتم خود به آن توجه می کند.

 

الگوریتم اینستاگرام

 

دیگران را تگ کنید و از آنها بخواهید تا شما را تگ کنند: از آنجا که الگوریتم به روابط شما نگاه می کند، بیشترین پست هایی که شما در آن تگ شده اید و شما دیگران را در آن تگ کرده اید، به احتمال زیاد پست های شما مورد علاقه الگورتم قرار می گیرد. کاربران را تشویق کنید تا حساب شما را تگ کنند تا اینستاگرام بسیاری از روابط مثبت شما با سایر کاربران را بشناسد و محتوای شما را در اولویت قرار دهد.

 

برای بهبود تعامل از الگوریتم اینستاگرام استفاده کنید

اکنون که می دانید الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند ، می توانید از نکات ما برای بهبود تعامل در پست های خود استفاده کنید. از دانش خود در مورد الگوریتم اینستاگرام استفاده کنید تا لایک ها و نظرات بیشتری در پست خود دریافت کنید و دنبال کنندگان خود را رشد دهید ، یا در آینده در موبوکافه  ثبت نام کنید تا به طور ارگانیک دنبال کنندگان اینستاگرام خود را افزایش دهید.

 

اگر این مقاله برای شما مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها هم از این مطالب استفاده کنند.

هر سوالی در این زمینه دارید در زیر برای ما بنویسید.

 

منبع: https://socialbuddy.com/instagram-algorithm/

 

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

الگوریتم اینستاگرام (قسمت دوم)

اگر علاقه مند به دانستن نحوه کار کردن الگوریتم اینستاگرام هستید علاوه بر مقاله گذشته این مقاله را نیز دنبال کنید.

علایق شما

همانطور که قبلاً بحث کرده ایم ، الگوریتم اینستاگرام بیشتر در تلاش است تا علایق شما را تعیین کند و سپس فید شما را با محتوایی که  شما را برای پیمایش در اینستاگرام نگه می دارد ، بسته بندی می کند. برنامه علایق شما را از طریق فعالیت شما سنجیده و سپس متناسب با فید شما را نگه می دارد تا بتوانید روی آن دکمه قلب کلیک کنید.

 

روابط شما

آیا تا به حال متوجه شده اید که تصاویر بهترین دوست شما هنگام باز کردن اینستاگرام معمولاً در بالای فید است؟ دلیل این است که اینستاگرام همچنین روابط شما با سایر کاربران را تجزیه و تحلیل می کند و کسانی را که بیشتر با آن ها تعامل دارید را به شما نشان می دهد. این قسمت از الگوریتم به این بستگی دارد که شما چه کسی را دنبال می کنید، به چه کسی دایرکت مسیج می دهید، چه کسی را شما تگ می کنید و چه کسی شما را تگ می کند و پست چه کسانی را لایک می کنید و بیشتر کامنت می گذارید و بر عکس.

 

با این اطلاعات ، اینستاگرام مشخص می کند که به چه کسانی نزدیک هستید یا به آنها علاقه دارید و ارزش بیشتری را در پست های آنها قرار می دهید. شما می توانید بازتاب این موضوع را در استوری های خود به خوبی ببینید: کاربرانی که استوری های آنها را بیشتر تماشا می کنید ، در صف اول ظاهر می شوند.

 

فعالیت های اخیر شما

اینستاگرام همچنین محتوای جدیدتر را نسبت به محتوای قدیمی تر در اولویت قرار داده است، عموماً پست های جدیدتری را دربالای  فید شما قرار می دهد. بسیاری از کاربران آرزو می کنند که الگوریتم اینستاگرام به فید سفارش داده شده قبلی بازگردد که تاخر در فعالیت های شما را نسبت به سایر عوامل مانند علایق و روابط شما بیشتر مد نظر می گرفته است. اگرچه بعید است که ما به زودی فید زمانی را برگردانیم. با این وجود ، در الگوریتم فعلی ارسال های جدید نسبت به موارد قدیمی در اولویت قرار دارد.

 

چگونه می توان از الگوریتم اینستاگرام برای بهبود دید در پست خود استفاده کرد

اکنون که  فهمیدید الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند ، می توانید از این دانش برای پیمودن شانس به نفع خود استفاده کنید. از این نکات پیروی کنید تا اطمینان حاصل کنید که رتبه های شما در اینستاگرام بالاتر می شود و منجر به لایک ، نظرات و دنبال کنندگان بیشتر می شود.

 

ارسال بهترین مطالب خود: این ممکن است مانند یک داده به نظر برسد، اما به اشتراک گذاری مطالب عالی، ارزش پست شما هم توسط اینستاگرام و هم  دنبال کنندگان شما افزایش می یابد، کسانی که به احتمال بیشتر دوست دارند و در باره یک عکس عالی نظر می دهند. فقط برای ارسال پست نکنید – اطمینان حاصل کنید که اشتراک گذاری شما چه مطالبی عالی برای نام تجاری یا زیبایی شناسی شما در اینستاگرام دارد.

 

حفظ زیبایی منسجم: برندسازی در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است و شبکه شما در نمایه شما باید این موضوع را مشخص کند که شما چه کسی هستید و درون یک مضمون ثابت نگه دارید. از همان فیلترها استفاده کنید ، محتوای مشابه ارسال کنید و یک زیبایی شناسی در اینستاگرام ایجاد کنید که طرفداران را به خود علاقه مند کرده و دنبال کننده های جدیدی را به خود جذب کند.

 

در کپشن ها سوال بپرسید: همانطور که گفتیم ، هدف اینستاگرام این است که شما را تا زمانی که ممکن است در پلتفرم خود نگه دارد. پرسیدن یک سؤال ، تعامل در پست شما را تشویق می کند ، زیرا دنبال کنندگان امیدوارند برای پاسخ دادن ، اظهار نظر کنند. نه تنها نظرات بیشتر به طور کلی تعامل شما را بهبود می بخشد، بلکه اگر اینستاگرام ببیند که پست های شما تعداد لایک و نظرات زیادی را دریافت می کند، پست های شما را در فید و پیشنهاد و یا صفحه اکسپلور الویت بندی می کند.

 

زمانی که دنبال کنندگانتان فعال هستند پست بگذارید: اگر حساب کاربری شما یک نمایه تجاری است، می توانید به Insights خود نگاه کنید تا ببینید چه زمانی طرفداران خاص شما فعال هستند. در غیر اینصورت ، در مورد بهترین زمان برای ارسال به طور کلی و زمان فعالیت اوج برای اینستاگرام ، داده های زیادی در اینترنت وجود دارد. پست گذاشتن در هنگام فعال بودن دنبال کنندگان شما منجر به لایک و اظهارات بیشتر می شود که اینستاگرام در الگوریتم خود به آن توجه می کند.

 

الگوریتم اینستاگرام

 

دیگران را تگ کنید و از آنها بخواهید تا شما را تگ کنند: از آنجا که الگوریتم به روابط شما نگاه می کند، بیشترین پست هایی که شما در آن تگ شده اید و شما دیگران را در آن تگ کرده اید، به احتمال زیاد پست های شما مورد علاقه الگورتم قرار می گیرد. کاربران را تشویق کنید تا حساب شما را تگ کنند تا اینستاگرام بسیاری از روابط مثبت شما با سایر کاربران را بشناسد و محتوای شما را در اولویت قرار دهد.

 

برای بهبود تعامل از الگوریتم اینستاگرام استفاده کنید

اکنون که می دانید الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند ، می توانید از نکات ما برای بهبود تعامل در پست های خود استفاده کنید. از دانش خود در مورد الگوریتم اینستاگرام استفاده کنید تا لایک ها و نظرات بیشتری در پست خود دریافت کنید و دنبال کنندگان خود را رشد دهید ، یا در آینده در موبوکافه  ثبت نام کنید تا به طور ارگانیک دنبال کنندگان اینستاگرام خود را افزایش دهید.

 

اگر این مقاله برای شما مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها هم از این مطالب استفاده کنند.

هر سوالی در این زمینه دارید در زیر برای ما بنویسید.

 

منبع: https://socialbuddy.com/instagram-algorithm/

 

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
Scroll to top