الگوریتم اینستاگرام (قسمت اول)

خیلی وقت ها پیش آمده که با خودتان فکر کنید چه طور یک اپلیکیشن می تواند چیز هایی را به من نشان دهد که من به آن ها علاقه دارم. چنانچه این سوال برای شما هم پیش آمده پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

الگوریتم اینستاگرام بر نحوه نمایش پست ها در فیدهای کاربران تأثیر می گذارد، بنابراین بر پست هایی که می بینند، به چه ترتیب و چگونگی مطلوب بودن پست ها تأثیر می گذارد.. الگوریتم اینستاگرام غالباً به صورت رمز و راز شناخته شده است و کاربران را سردرگم می کند که چه موقع برای ارسال و نحوه استفاده از این الگوریتم برای تقویت دید و درگیری پست های خود استفاده کنند.

 

الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ چگونه کار میکند

برای هر کسی که به دنبال کسب دنبال کننده اینستاگرام است، یادگیری نحوه دستکاری الگوریتم اینستاگرام می تواند به طور جدی در دسترسی به پست های شما تأثیر بگذارد. هرچه مخاطبی بیشتر به شما برسد در نتیجه لایک ، نظرات و دنبال کننده های بیشتری را می توانید بدست آورید. یادگیری نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا پست های خود را بهبود ببخشید و دنبال کننده بیشتری داشته باشید.

 

مدل کسب و کار اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم رایگان است؛ بنابراین ، برای اینکه سود کسب کند، به تبلیغات متکی است. الگوریتم آنها همیشه در حال تغییر است تا به بهبود حاشیه سود اینستاگرام کمک کند. برای افزایش سود ، آنها نیاز به کاربران بیشتری دارند تا تبلیغات بیشتری را مشاهده کنند به طوری که آنها می توانند فضای تبلیغاتی را که مشاغل می خواهند ترافیک و فروش را بفروشند را به آن ها بفروشند.

 

هرچه بیشتر وقت خود را در اینستاگرام بگذرانید ، تبلیغات بیشتری می توانید مشاهده کنید؛ پس از آن نتیجه می گیرد که الگوریتم اینستاگرام برای تشویق کاربران به صرف وقت بیشتر در برنامه طراحی شده است. هدف نهایی الگوریتم اینستاگرام این است که شما را تا حد امکان در برنامه  نگه دارد. برای دستیابی به این هدف ، الگوریتم سعی می کند یاد بگیرد که کاربران به چه پست هایی علاقه دارد سپس آن پست ها را در فید شما به نمایش درآورد تا شما را مشغول در اینستاگرام مشغول کند که در صفحه فید اینستاگرام، تبلیغات و همه چیز پیمایش کنید.

 

اینستاگرام رفتار شما را تحلیل می کند

درست است ، شما منحصر به فرد هستید. فناوری اینستاگرام برای ارزیابی اینکه علایق کاربران چیست و به احتمال زیاد نگه داشتن آنها در برنامه ، رفتارهای هر کاربر را در برنامه خود  ارزیابی می کند.آنها این کار را با توجه به کلیه فعالیت های شما انجام می دهند، از جمله اما محدود به این موارد نیست:

 

  • پست هایی که دوست دارید
  • پست های که روی آن ها نظر می گذارید
  • کاربرانی که مرتباً با آنها درگیر می شوید
  • چه کسی را در عکس ها تگ می کنید
  • چه هشتگ هایی را استفاده می کنید، دنبال می کنید یا دوست دارید
  • چه کسانی را دنبال می کنید
  • فعالیت های دایرکت مسیج
  • استوری هایی که نگاه می کنید
  • تبلیغاتی که با آنها درگیر هستید

 

در اصل اینستاگرام چیز هایی به شما نشان می دهد که فکر می کند شما می خواهید آن ها را ببینید و این با توجه به فعالیت های قبلی شماست، همه در تلاش هستند تا شما را برای مدت زمان طولانی تری در برنامه نگه دارد.

 

الگوریتم اینستاگرام: ۳ فاکتور که باید در نظر بگیرید

درک الگوریتم اینستاگرام می تواند به شما در بهینه سازی استراتژی خود در مورد اینستا کمک کند. سه عامل اصلی وجود دارد که با الگوریتم بازی می شوند: علائق ، روابط و فعالیت های اخیر شما. یادگیری نحوه استفاده اینستاگرام از این عوامل  می تواند به شما در رشد فالوور های شما کمک کند و تعامل را در پست های شما بهبود بخشد.

 

در مقاله بعدی در مورد این عوامل بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

اگر این مقاله برای شما مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها هم از این مطالب استفاده کنند.

هر سوالی در این زمینه دارید در زیر برای ما بنویسید.

 

منبع: https://socialbuddy.com/instagram-algorithm/

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

الگوریتم اینستاگرام (قسمت اول)

خیلی وقت ها پیش آمده که با خودتان فکر کنید چه طور یک اپلیکیشن می تواند چیز هایی را به من نشان دهد که من به آن ها علاقه دارم. چنانچه این سوال برای شما هم پیش آمده پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

الگوریتم اینستاگرام بر نحوه نمایش پست ها در فیدهای کاربران تأثیر می گذارد، بنابراین بر پست هایی که می بینند، به چه ترتیب و چگونگی مطلوب بودن پست ها تأثیر می گذارد.. الگوریتم اینستاگرام غالباً به صورت رمز و راز شناخته شده است و کاربران را سردرگم می کند که چه موقع برای ارسال و نحوه استفاده از این الگوریتم برای تقویت دید و درگیری پست های خود استفاده کنند.

 

الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ چگونه کار میکند

برای هر کسی که به دنبال کسب دنبال کننده اینستاگرام است، یادگیری نحوه دستکاری الگوریتم اینستاگرام می تواند به طور جدی در دسترسی به پست های شما تأثیر بگذارد. هرچه مخاطبی بیشتر به شما برسد در نتیجه لایک ، نظرات و دنبال کننده های بیشتری را می توانید بدست آورید. یادگیری نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا پست های خود را بهبود ببخشید و دنبال کننده بیشتری داشته باشید.

 

مدل کسب و کار اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم رایگان است؛ بنابراین ، برای اینکه سود کسب کند، به تبلیغات متکی است. الگوریتم آنها همیشه در حال تغییر است تا به بهبود حاشیه سود اینستاگرام کمک کند. برای افزایش سود ، آنها نیاز به کاربران بیشتری دارند تا تبلیغات بیشتری را مشاهده کنند به طوری که آنها می توانند فضای تبلیغاتی را که مشاغل می خواهند ترافیک و فروش را بفروشند را به آن ها بفروشند.

 

هرچه بیشتر وقت خود را در اینستاگرام بگذرانید ، تبلیغات بیشتری می توانید مشاهده کنید؛ پس از آن نتیجه می گیرد که الگوریتم اینستاگرام برای تشویق کاربران به صرف وقت بیشتر در برنامه طراحی شده است. هدف نهایی الگوریتم اینستاگرام این است که شما را تا حد امکان در برنامه  نگه دارد. برای دستیابی به این هدف ، الگوریتم سعی می کند یاد بگیرد که کاربران به چه پست هایی علاقه دارد سپس آن پست ها را در فید شما به نمایش درآورد تا شما را مشغول در اینستاگرام مشغول کند که در صفحه فید اینستاگرام، تبلیغات و همه چیز پیمایش کنید.

 

اینستاگرام رفتار شما را تحلیل می کند

درست است ، شما منحصر به فرد هستید. فناوری اینستاگرام برای ارزیابی اینکه علایق کاربران چیست و به احتمال زیاد نگه داشتن آنها در برنامه ، رفتارهای هر کاربر را در برنامه خود  ارزیابی می کند.آنها این کار را با توجه به کلیه فعالیت های شما انجام می دهند، از جمله اما محدود به این موارد نیست:

 

  • پست هایی که دوست دارید
  • پست های که روی آن ها نظر می گذارید
  • کاربرانی که مرتباً با آنها درگیر می شوید
  • چه کسی را در عکس ها تگ می کنید
  • چه هشتگ هایی را استفاده می کنید، دنبال می کنید یا دوست دارید
  • چه کسانی را دنبال می کنید
  • فعالیت های دایرکت مسیج
  • استوری هایی که نگاه می کنید
  • تبلیغاتی که با آنها درگیر هستید

 

در اصل اینستاگرام چیز هایی به شما نشان می دهد که فکر می کند شما می خواهید آن ها را ببینید و این با توجه به فعالیت های قبلی شماست، همه در تلاش هستند تا شما را برای مدت زمان طولانی تری در برنامه نگه دارد.

 

الگوریتم اینستاگرام: ۳ فاکتور که باید در نظر بگیرید

درک الگوریتم اینستاگرام می تواند به شما در بهینه سازی استراتژی خود در مورد اینستا کمک کند. سه عامل اصلی وجود دارد که با الگوریتم بازی می شوند: علائق ، روابط و فعالیت های اخیر شما. یادگیری نحوه استفاده اینستاگرام از این عوامل  می تواند به شما در رشد فالوور های شما کمک کند و تعامل را در پست های شما بهبود بخشد.

 

در مقاله بعدی در مورد این عوامل بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

اگر این مقاله برای شما مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها هم از این مطالب استفاده کنند.

هر سوالی در این زمینه دارید در زیر برای ما بنویسید.

 

منبع: https://socialbuddy.com/instagram-algorithm/

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

Scroll to top