بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در جهان است. این برنامه که در سال ۲۰۱۰ ایجاد شده است تا کاربران بتوانند عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بذارند، گسترش یافته است تا راهی را برای تجارت در اختیار محصولات و خدمات شما قرار دهد.

هر ساله اینستاگرام از طریق لیست گسترده ای از ویژگی ها و ابزارهای تحلیلی، بازاریابی تجاری را آسان‌تر و هدفمندتر می کند که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا پروفایل هایی را ایجاد کنند، فالوور جذب کنند، تعامل ایجاد کنند و بینش هایی را در مورد مشتری خود ایجاد کنند و البته محصولات و خدمات خود را به آن‌ها بفروشند.

برای کمک به سرعت بخشیدن به شغل خود، ما یک طرح جامع را در همه مواردی که باید بدانید تهیه کرده ایم- از راه‌اندازی پروفایل کسب و کارتان گرفته تا ایجاد مخاطب مورد نظر خود تا پخش live. در طی یک روز می توانید آنچه انجام می دهید را به بهترین شکل انجام دهید: فروش خود را شروع کنید!

آیا Shadowban اینستاگرام وجود دارد؟

این اصطلاح در اوایل سال ۲۰۱۷ روشن شد که یک عکاس دید که عکس‌های وی در برخی از جستجوی هشتگ ظاهر نمی شود. سرانجام مشخص شد که بعضی عکس‌ها در همه جستجوها نشان داده نمی شوند، یا اینکه افراد مختلف محتوای مختلفی را در همان جستجوی هشتگ مشاهده می کنند.

اینستاگرام الگوریتمی دارد که برای نتایج جستجوی هشتگ اعمال می شود، به این معنی که برای برخی از جستجوها، کاربران مختلف ممکن است نتایج متفاوتی را مشاهده کنند و همین کاربر حتی ممکن است هنگام مشاهده یک جستجوی یکسان در زمان‌های مختلف، محتوای متفاوتی را مشاهده کند. بنابراین برخلاف آنچه این اصطلاحات حاکی است، هیچگونه ممنوعیتی برای تصاویر وجود ندارد.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

تنها محدودیت حساب در اینستاگرام شامل پیشنهادات اسپم هنگام ارسال پیام کاربر از حد مجاز تعیین شده برای پلتفرم در محدوده عادی کاربر است. برای اطمینان از محدود بودن کار یا مشاغل خود، موارد زیر را انجام می دهید:

  • “فالو” و “آنفالو” کنید.

کاربران اینستاگرام محدود به فالو کردن ۷۵۰۰ اکانت هستند. پس از آن که به آن حد رسیدید، باید شخصی را آنفالو کنید تا بتوانید شخصی جدید را فالو کنید. اینستاگرام همچنین تعداد افرادی را که می توانید طی یک بازه زمانی خاص فالو کنید، محدود می کند. اکانت‌های جدید محدودیت‌های کمتری در تعداد حساب‌هایی دارند که می توانند بصورت ساعتی یا روزانه فالو کنند.

  • «لایک کردن» را به ۳۵۰ تا در ساعت محدود کنید.
  • پیام های دایرکت گروه را به ۱۵ گیرنده محدود کنید.
  • برای هر پست ۳۰ هشتگ می‌توانید بذارید.
  • بیش از ۲۰ کاربر در هر پست تگ نکنید.

پروفایل تجاری اینستاگرام خود را تنظیم کنید

اکنون زمان آن رسیده که پروفایلی را برای تجارت خود تنظیم کنید. اما به درک آنالیزهایی که برای جذب افراد به سایت شما از جستجوها طراحی شده نیاز دارد.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

‌پروفایل تجاری اینستاگرام خود را ایجاد کنید

ابتدا مطمئن شوید که برنامه اینستاگرام شما آخرین نسخه است. اگر اینگونه است، روی عکس پروفایل خود در پایین سمت راست کلیک کنید و سپس بر روی نماد تنظیمات در بالا سمت راست کلیک کنید. روی “Switch to business profile” کلیک کنید.

پروفایل تجاری اینستاگرام خود را تنظیم کنید

اکنون زمان آن رسیده است که پروفایل را به صفحه فیس بوک شرکت خود متصل کنید، که باید آن را ایجاد کنید، اطلاعات مخاطبی مانند ایمیل و تلفن خود را اضافه کنید، تبلیغات ایجاد کنید و موارد دیگر.

کاوش در Insights اینستاگرام

این ابزار تحلیلی پلتفرم است که به شما امکان می دهد جزئیاتی از برداشت ها را ببینید و از پست های خود به دست بیارید، به علاوه تعداد کلیک هایی که از پروفایل خود به وب سایت خود دریافت می کنید. نتایج حاصل از Insights می تواند شما را در تعیین بهترین بهینه سازی پروفایل تجاری اینستاگرام شما راهنمایی کند.

پست های اینستاگرام خود را تبلیغ کنید

برای به دست آوردن فالوورها و لایک های بیشتر، روی هر پستی کلیک کنید و به لینک “promote” کلیک کنید. در اینجا می توانید مخاطب، بودجه و مدت زمان تبلیغات را تنظیم کنید و همچنین مخاطبان خود را به جای اینکه به اینستاگرام اجازه دهید تصمیم بگیرد که پست های شما را به سمت چه کسی هدایت کند، سفارشی کنید.

فروش محصولات و خدمات در اینستاگرام

اکنون که کسب و کار شما راه اندازی شده، زمان شروع فروش است. اینستاگرام برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات به مخاطبان مورد نظر شما انتخاب شده است. پست های اینستاگرامی که برای خرید طراحی شده اند با نماد کیف کوچک خرید مشخص می شوند. این به کاربران امکان می دهد هنگام اسکرول از طریق فید خود، کلیک کنند. پس از کلیک، پاپ آپ با نام و جزئیات محصول ظاهرمی شوند.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

مرحله بعد برای فعال کردن خرید است. دکمه عمل را به پروفایل تجاری خود اضافه کنید که کاربران را از اینستاگرام به وب سایت یا اکانت شما منتقل کند. در آنجا می توانند کالایی را خریداری کنند یا رزرو کنند.

محصولات و خدمات تبلیغاتی در اینستاگرام

برای هدایت ترافیک به صفحه خود، اینستاگرام به شما امکان می دهد تبلیغاتی ایجاد کنید که ‌پروفایل شما را در بین کاربران تقویت کند.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

بازاریابی از طریق استوری های اینستاگرام

علاوه بر تبلیغات در اینستاگرام، مشاغل شما از مشارکت در استوری های اینستاگرام بهره مند می شوند که باعث افزایش آگاهی از برند می شود و کاربران را در زندگی روزمره، نحوه عملکرد محصول یا خدمات شما درگیر می کند.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

این ویژگی به شما امکان می دهد محتوای مهم، آموزشی یا سرگرمی را از استوری های خود گروه بندی کرده و ذخیره کنید. برخلاف استوری های معمولی اینستاگرام، که بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند، استوری‌های هایلایت در دسته بندی های سفارشی در پروفایل اینستاگرام شما ذخیره می شوند و تا زمانی که آن‌ها را حذف نکنید، در آنجا می‌مانند. 

همچنین باید لینک‌هایی به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید که به کاربران روش های بیشتری برای تعامل با پروفایل تجاری شما می دهند. بخشی از این مفهوم بازاریابی، اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام در استوری اینستاگرام شما است.

آنها به شما کمک می کنند بینش بیشتری را در برنامه اینستاگرام خود دریافت کنید. اگر واقعاً از استوری های اینستاگرام خود ارزش بیشتری می خواهید و علاقه دارید که در پروفایل اینستاگرام خود مجدداً محتوا را تغییر دهید، ممکن است بخواهید از ویژگی Highlights اینستاگرام استفاده کنید که به شما امکان می دهد چندین استوری اینستاگرام را با محتوای طولانی مدت ترکیب کنید که مخاطبان شما بتوانند به راحتی شما را کشف کنند.

نظرسنجی‌ یک ابزار عالی در اینستاگرام است که به شما امکان می دهد از فالوورها نظرسنجی کنید و نتیجه را زیر نظر بگیرید.

داشتن یک محصول یا خدمات خوب یک چیز است. توجه مردم به اینستاگرام یک چیز دیگر است. بعضی مواقع تنها استفاده هوشمندانه از رنگ ها، قلم ها و پس زمینه ها برای هدایت کاربران به پروفایل تجاری شما سودمندانه است.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

اینستاگرام دارای پنج فونت است که در حال حاضر می توانید از بین آنها انتخاب کنید.یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی از طریق اینستاگرام Stickers است. این استیکرها را می توان در بالای صفحه یک استوری قرار داد. کلیک کردن بر روی آنها مجموعه ای از ویژگی هایی از قبیل مکان، دما، ساعت، تاریخ، نظرسنجی، GIf و موسیقی را به شما می دهد. مجدداً، این یک روش عالی برای نگه داشتن کاربران در صفحه شماست تا اطمینان حاصل شود که از این کار دور نمی شوند.

بازاریابی از طریق هشتگ اینستاگرام 

همه ما از نحوه کار هشتگ ها در توییتر و فیس بوک برای سازماندهی موضوعات، یا کمک به ارتباط با افراد علاقه مند به آنها آگاه هستیم. همین مفهوم در اینستاگرام کار می کند. تجارت شما می خواهد هشتگ مشخص را در فید معمولی اینستاگرام خود دنبال کند زیرا به شما کمک می کند با مشتریانی که احتمالاً علاقه مند به محصول یا خدمات شما هستند ارتباط برقرار کنید.

مهم این است که بدانید کدام هشتگ ها با مخاطب هدف شما به بهترین وجه در ارتباط است.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

هنگامی که هشتگ را فهمیدید، باید استراتژی ایجاد کنید. اینستاگرام به شما امکان می دهد تا در هر پست حداکثر ۳۰ هشتگ را وارد کنید. جستجوی هر هشتگ اینستاگرامی به شما نشان می دهد که چند پست با آن هشتگ مرتبط است. ترکیب مناسب این نوع هشتگ باعث می شود عملکرد پست شما به حداکثر برسد و به شما در رسیدن به مخاطب هدف کمک می‌کند.

استفاده از تجزیه و تحلیل برای پروفایل تجاری اینستاگرام خود

هنگامی که هشتگ و استراتژی خود را دارید، چگونه می دانید که همه آنها در کنار بهترین مهارت های شما برای تجارت شما کار می کنند؟ تجزیه و تحلیل داده های واقعی در مورد تأثیر به شما می دهد- چه کسی و چه زمانی و از کجا از طرف مخاطب هدف خود را درگیر می کنید.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

چند ابزار تجزیه و تحلیل رایگان وجود دارد که به شما کمک می کند این بینش های ارزشمند را بدست آورید. این‌ها به حساب کاربری شما لینک خواهند یافت، بنابراین می توانید تأثیر تلاش‌های بازاریابی خود را ارزیابی کنید، درباره فالوور‌هایتان اطلاعات بیشتری کسب کنید، وقتی آنها با اینستاگرام درگیر هستند، و پست‌های برتر شما چیست را بدانید. 

بنابراین اکنون داده های آنالیز متناسب با مشاغل خود را در اختیار دارید. با آن چه می کنید؟ در حالت ایده آل می خواهید از بینش برای ایجاد پست ها و تبلیغات موثرتر استفاده کنید. برای انجام این کار می توانید از instagram Insights، یک ابزار تحلیلی استفاده کنید که داده های مربوط به جمعیت و اقدامات فالوورها و همچنین محتوای شما را ارائه می دهد. این اطلاعات باعث می شود مقایسه محتوا و مشاهده نحوه عملکرد پست های فردی آسان شود.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

شاخص های کلیدی عملکرد KPI ها برای دریافت بینش از استوری های اینستاگرام شما خوب هستند. چهار KPI مختلف وجود دارد که به شما این بینش را می بخشد:

  • Reach and Impressions
  • ویژگی های استوری
  • Taps Back/Forward and Exit Rate
  • اقدامات انجام شده در لوکیشن و استیکر هشتگ

پخش ویدیو در اینستاگرام

سرانجام، جذاب ترین شکل بازاریابی تجاری در اینستاگرام پخش است. پخش لایو در استوری های اینستاگرام شما روش خوبی برای جذب فالوورها، ایجاد هیجان و ارائه اطلاعات است. این ویژگی با عنوان Live اینستاگرام با استفاده از الگوریتمی ساخته شده است که ویدیوی شما را به مدت ۲۴ ساعت در بالای فید کاربر قرار می دهد، این بدان معنی است که مطمئن ترین راه برای توجه در مدت زمان کوتاه است.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

پیچیده ترین شکل لایو اینستاگرام، لایو دو نفره است. این لایو باعث تعامل بیشتر خواهد شد زیرا باعث جذب فالوورهای بیشتر می شود. به نوعی، می توانید به این گفتگوی دو طرفه مانند پادکست فکر کنید که دو نفر می توانند در یک مصاحبه درگیر شوند یا مکالمه غیررسمی و سرگرم کننده تری داشته باشند که بر محصول یا خدمات شما متمرکز باشد.

 

 

منبع:https://www.socialmediaexaminer.com/instagram-marketing-ultimate-guide-business/

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در جهان است. این برنامه که در سال ۲۰۱۰ ایجاد شده است تا کاربران بتوانند عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بذارند، گسترش یافته است تا راهی را برای تجارت در اختیار محصولات و خدمات شما قرار دهد.

هر ساله اینستاگرام از طریق لیست گسترده ای از ویژگی ها و ابزارهای تحلیلی، بازاریابی تجاری را آسان‌تر و هدفمندتر می کند که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا پروفایل هایی را ایجاد کنند، فالوور جذب کنند، تعامل ایجاد کنند و بینش هایی را در مورد مشتری خود ایجاد کنند و البته محصولات و خدمات خود را به آن‌ها بفروشند.

برای کمک به سرعت بخشیدن به شغل خود، ما یک طرح جامع را در همه مواردی که باید بدانید تهیه کرده ایم- از راه‌اندازی پروفایل کسب و کارتان گرفته تا ایجاد مخاطب مورد نظر خود تا پخش live. در طی یک روز می توانید آنچه انجام می دهید را به بهترین شکل انجام دهید: فروش خود را شروع کنید!

آیا Shadowban اینستاگرام وجود دارد؟

این اصطلاح در اوایل سال ۲۰۱۷ روشن شد که یک عکاس دید که عکس‌های وی در برخی از جستجوی هشتگ ظاهر نمی شود. سرانجام مشخص شد که بعضی عکس‌ها در همه جستجوها نشان داده نمی شوند، یا اینکه افراد مختلف محتوای مختلفی را در همان جستجوی هشتگ مشاهده می کنند.

اینستاگرام الگوریتمی دارد که برای نتایج جستجوی هشتگ اعمال می شود، به این معنی که برای برخی از جستجوها، کاربران مختلف ممکن است نتایج متفاوتی را مشاهده کنند و همین کاربر حتی ممکن است هنگام مشاهده یک جستجوی یکسان در زمان‌های مختلف، محتوای متفاوتی را مشاهده کند. بنابراین برخلاف آنچه این اصطلاحات حاکی است، هیچگونه ممنوعیتی برای تصاویر وجود ندارد.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

تنها محدودیت حساب در اینستاگرام شامل پیشنهادات اسپم هنگام ارسال پیام کاربر از حد مجاز تعیین شده برای پلتفرم در محدوده عادی کاربر است. برای اطمینان از محدود بودن کار یا مشاغل خود، موارد زیر را انجام می دهید:

  • “فالو” و “آنفالو” کنید.

کاربران اینستاگرام محدود به فالو کردن ۷۵۰۰ اکانت هستند. پس از آن که به آن حد رسیدید، باید شخصی را آنفالو کنید تا بتوانید شخصی جدید را فالو کنید. اینستاگرام همچنین تعداد افرادی را که می توانید طی یک بازه زمانی خاص فالو کنید، محدود می کند. اکانت‌های جدید محدودیت‌های کمتری در تعداد حساب‌هایی دارند که می توانند بصورت ساعتی یا روزانه فالو کنند.

  • «لایک کردن» را به ۳۵۰ تا در ساعت محدود کنید.
  • پیام های دایرکت گروه را به ۱۵ گیرنده محدود کنید.
  • برای هر پست ۳۰ هشتگ می‌توانید بذارید.
  • بیش از ۲۰ کاربر در هر پست تگ نکنید.

پروفایل تجاری اینستاگرام خود را تنظیم کنید

اکنون زمان آن رسیده که پروفایلی را برای تجارت خود تنظیم کنید. اما به درک آنالیزهایی که برای جذب افراد به سایت شما از جستجوها طراحی شده نیاز دارد.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

‌پروفایل تجاری اینستاگرام خود را ایجاد کنید

ابتدا مطمئن شوید که برنامه اینستاگرام شما آخرین نسخه است. اگر اینگونه است، روی عکس پروفایل خود در پایین سمت راست کلیک کنید و سپس بر روی نماد تنظیمات در بالا سمت راست کلیک کنید. روی “Switch to business profile” کلیک کنید.

پروفایل تجاری اینستاگرام خود را تنظیم کنید

اکنون زمان آن رسیده است که پروفایل را به صفحه فیس بوک شرکت خود متصل کنید، که باید آن را ایجاد کنید، اطلاعات مخاطبی مانند ایمیل و تلفن خود را اضافه کنید، تبلیغات ایجاد کنید و موارد دیگر.

کاوش در Insights اینستاگرام

این ابزار تحلیلی پلتفرم است که به شما امکان می دهد جزئیاتی از برداشت ها را ببینید و از پست های خود به دست بیارید، به علاوه تعداد کلیک هایی که از پروفایل خود به وب سایت خود دریافت می کنید. نتایج حاصل از Insights می تواند شما را در تعیین بهترین بهینه سازی پروفایل تجاری اینستاگرام شما راهنمایی کند.

پست های اینستاگرام خود را تبلیغ کنید

برای به دست آوردن فالوورها و لایک های بیشتر، روی هر پستی کلیک کنید و به لینک “promote” کلیک کنید. در اینجا می توانید مخاطب، بودجه و مدت زمان تبلیغات را تنظیم کنید و همچنین مخاطبان خود را به جای اینکه به اینستاگرام اجازه دهید تصمیم بگیرد که پست های شما را به سمت چه کسی هدایت کند، سفارشی کنید.

فروش محصولات و خدمات در اینستاگرام

اکنون که کسب و کار شما راه اندازی شده، زمان شروع فروش است. اینستاگرام برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات به مخاطبان مورد نظر شما انتخاب شده است. پست های اینستاگرامی که برای خرید طراحی شده اند با نماد کیف کوچک خرید مشخص می شوند. این به کاربران امکان می دهد هنگام اسکرول از طریق فید خود، کلیک کنند. پس از کلیک، پاپ آپ با نام و جزئیات محصول ظاهرمی شوند.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

مرحله بعد برای فعال کردن خرید است. دکمه عمل را به پروفایل تجاری خود اضافه کنید که کاربران را از اینستاگرام به وب سایت یا اکانت شما منتقل کند. در آنجا می توانند کالایی را خریداری کنند یا رزرو کنند.

محصولات و خدمات تبلیغاتی در اینستاگرام

برای هدایت ترافیک به صفحه خود، اینستاگرام به شما امکان می دهد تبلیغاتی ایجاد کنید که ‌پروفایل شما را در بین کاربران تقویت کند.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

بازاریابی از طریق استوری های اینستاگرام

علاوه بر تبلیغات در اینستاگرام، مشاغل شما از مشارکت در استوری های اینستاگرام بهره مند می شوند که باعث افزایش آگاهی از برند می شود و کاربران را در زندگی روزمره، نحوه عملکرد محصول یا خدمات شما درگیر می کند.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

این ویژگی به شما امکان می دهد محتوای مهم، آموزشی یا سرگرمی را از استوری های خود گروه بندی کرده و ذخیره کنید. برخلاف استوری های معمولی اینستاگرام، که بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند، استوری‌های هایلایت در دسته بندی های سفارشی در پروفایل اینستاگرام شما ذخیره می شوند و تا زمانی که آن‌ها را حذف نکنید، در آنجا می‌مانند. 

همچنین باید لینک‌هایی به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید که به کاربران روش های بیشتری برای تعامل با پروفایل تجاری شما می دهند. بخشی از این مفهوم بازاریابی، اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام در استوری اینستاگرام شما است.

آنها به شما کمک می کنند بینش بیشتری را در برنامه اینستاگرام خود دریافت کنید. اگر واقعاً از استوری های اینستاگرام خود ارزش بیشتری می خواهید و علاقه دارید که در پروفایل اینستاگرام خود مجدداً محتوا را تغییر دهید، ممکن است بخواهید از ویژگی Highlights اینستاگرام استفاده کنید که به شما امکان می دهد چندین استوری اینستاگرام را با محتوای طولانی مدت ترکیب کنید که مخاطبان شما بتوانند به راحتی شما را کشف کنند.

نظرسنجی‌ یک ابزار عالی در اینستاگرام است که به شما امکان می دهد از فالوورها نظرسنجی کنید و نتیجه را زیر نظر بگیرید.

داشتن یک محصول یا خدمات خوب یک چیز است. توجه مردم به اینستاگرام یک چیز دیگر است. بعضی مواقع تنها استفاده هوشمندانه از رنگ ها، قلم ها و پس زمینه ها برای هدایت کاربران به پروفایل تجاری شما سودمندانه است.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

اینستاگرام دارای پنج فونت است که در حال حاضر می توانید از بین آنها انتخاب کنید.یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی از طریق اینستاگرام Stickers است. این استیکرها را می توان در بالای صفحه یک استوری قرار داد. کلیک کردن بر روی آنها مجموعه ای از ویژگی هایی از قبیل مکان، دما، ساعت، تاریخ، نظرسنجی، GIf و موسیقی را به شما می دهد. مجدداً، این یک روش عالی برای نگه داشتن کاربران در صفحه شماست تا اطمینان حاصل شود که از این کار دور نمی شوند.

بازاریابی از طریق هشتگ اینستاگرام 

همه ما از نحوه کار هشتگ ها در توییتر و فیس بوک برای سازماندهی موضوعات، یا کمک به ارتباط با افراد علاقه مند به آنها آگاه هستیم. همین مفهوم در اینستاگرام کار می کند. تجارت شما می خواهد هشتگ مشخص را در فید معمولی اینستاگرام خود دنبال کند زیرا به شما کمک می کند با مشتریانی که احتمالاً علاقه مند به محصول یا خدمات شما هستند ارتباط برقرار کنید.

مهم این است که بدانید کدام هشتگ ها با مخاطب هدف شما به بهترین وجه در ارتباط است.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

هنگامی که هشتگ را فهمیدید، باید استراتژی ایجاد کنید. اینستاگرام به شما امکان می دهد تا در هر پست حداکثر ۳۰ هشتگ را وارد کنید. جستجوی هر هشتگ اینستاگرامی به شما نشان می دهد که چند پست با آن هشتگ مرتبط است. ترکیب مناسب این نوع هشتگ باعث می شود عملکرد پست شما به حداکثر برسد و به شما در رسیدن به مخاطب هدف کمک می‌کند.

استفاده از تجزیه و تحلیل برای پروفایل تجاری اینستاگرام خود

هنگامی که هشتگ و استراتژی خود را دارید، چگونه می دانید که همه آنها در کنار بهترین مهارت های شما برای تجارت شما کار می کنند؟ تجزیه و تحلیل داده های واقعی در مورد تأثیر به شما می دهد- چه کسی و چه زمانی و از کجا از طرف مخاطب هدف خود را درگیر می کنید.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

چند ابزار تجزیه و تحلیل رایگان وجود دارد که به شما کمک می کند این بینش های ارزشمند را بدست آورید. این‌ها به حساب کاربری شما لینک خواهند یافت، بنابراین می توانید تأثیر تلاش‌های بازاریابی خود را ارزیابی کنید، درباره فالوور‌هایتان اطلاعات بیشتری کسب کنید، وقتی آنها با اینستاگرام درگیر هستند، و پست‌های برتر شما چیست را بدانید. 

بنابراین اکنون داده های آنالیز متناسب با مشاغل خود را در اختیار دارید. با آن چه می کنید؟ در حالت ایده آل می خواهید از بینش برای ایجاد پست ها و تبلیغات موثرتر استفاده کنید. برای انجام این کار می توانید از instagram Insights، یک ابزار تحلیلی استفاده کنید که داده های مربوط به جمعیت و اقدامات فالوورها و همچنین محتوای شما را ارائه می دهد. این اطلاعات باعث می شود مقایسه محتوا و مشاهده نحوه عملکرد پست های فردی آسان شود.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

شاخص های کلیدی عملکرد KPI ها برای دریافت بینش از استوری های اینستاگرام شما خوب هستند. چهار KPI مختلف وجود دارد که به شما این بینش را می بخشد:

  • Reach and Impressions
  • ویژگی های استوری
  • Taps Back/Forward and Exit Rate
  • اقدامات انجام شده در لوکیشن و استیکر هشتگ

پخش ویدیو در اینستاگرام

سرانجام، جذاب ترین شکل بازاریابی تجاری در اینستاگرام پخش است. پخش لایو در استوری های اینستاگرام شما روش خوبی برای جذب فالوورها، ایجاد هیجان و ارائه اطلاعات است. این ویژگی با عنوان Live اینستاگرام با استفاده از الگوریتمی ساخته شده است که ویدیوی شما را به مدت ۲۴ ساعت در بالای فید کاربر قرار می دهد، این بدان معنی است که مطمئن ترین راه برای توجه در مدت زمان کوتاه است.

بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای تجارت شما

پیچیده ترین شکل لایو اینستاگرام، لایو دو نفره است. این لایو باعث تعامل بیشتر خواهد شد زیرا باعث جذب فالوورهای بیشتر می شود. به نوعی، می توانید به این گفتگوی دو طرفه مانند پادکست فکر کنید که دو نفر می توانند در یک مصاحبه درگیر شوند یا مکالمه غیررسمی و سرگرم کننده تری داشته باشند که بر محصول یا خدمات شما متمرکز باشد.

 

 

منبع:https://www.socialmediaexaminer.com/instagram-marketing-ultimate-guide-business/

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
Scroll to top