در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم؟‌ (قسمت اول)

آیا می دانید از چه هشتگ هایی برای رشد تجارت خود در اینستاگرام باید استفاده کنید؟

آیا می دانید از چند هشتگ می توانید استفاده کنید؟

در این مقاله بررسی می کنیم که از چگونه برای دریافت بیشترین بازده از هشتگ ها استفاده کنیم.

درک ساختار تاثیرگذاری استفاده از هشتگ

تعداد بی شماری هشتگ وجود دارد که به وسیله آن ها می توانید برند خود را توصیف کنید و به مخاطبان خود متصل شوید. پیدا کردن هشتگ های مناسب زمان و تحقیقاتی لازم دارد. اما با یک استراتژی مناسب شما می توانید به هدف خود از جذب فالور تا فروش خود پیش بروید.

اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد که در هرپست از ۳۰ هشتگ استفاده کنید. هنگامی که کاربری هشتگ را جست و جو می کند تمام پست هایی که از آن هشتگ استفاده کرده اند را نشان می دهد.

در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم

 

برای ساختن یک استراتژی مناسب و تاثیرگذار شما باید هشتگ ها را از چهار دسته بندی باهم ترکیب کنید.

یک ترکیب مناسب از ابن هشتگ ها می تواند کارایی پست های شما را به حداکثر برساند و به شما کمک کند تا به تعداد فالور مورد نظر خود برسید.

با این فرمول شما می توانید به راحتی از ۱۵-۲۰ هشتگ برای هر پست خود استفاده کنید:

از ۵-۷ هشتگ خیلی معروف استفاده کنید.

هشتگ های خیلی قوی آن هایی هستند که از آن ها در ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ پست استفاده شده است. من به شما توصیه نمی کنم که از هشتگ هایی با بیش از ۵۰۰۰۰۰ نتیجه استفاده کنید زیرا این هشتگ های فوق فوق معروف باعث دعوت بات ها می شوند.

از ۵-۷ هشتگ نسبتا معروف استفاده کنید.

هشتگ های نسبتا معروف آن هایی هستند که از ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ پست از آن ها استفاده کرده اند.

استفاده از ۳-۵ هشتگ با موقعیت خاص.

این هشتگ ها کمتر از ۱۰۰۰۰ پست دارند و فوق العاده هدفمند برای کسب و کار اصلی شما و هدف شما برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر شما  می باشند.

استفاده از ۱-۳ هشتگ مارکدار.

این ها هشتگ هایی هستند که منحصرا برای برند شما استفاده می کنید.آنها ممکن است مربوط به نام برند و مربوط به کمپین باشند.

در تصویر زیر می توانید نمونه ای از استفاده  از هشتگ های مختلف را مشاهده کنید.

در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم

 

دلیل این دستور العمل خاص استفاده از هشتگ ها این است که چگونه در الگوریتم ها قرار گرفته اند. اینستاگرام تمام قسمت های محتویات شما را برای کارایی وتاثیرگذاری روی کسانی که شما را دنبال می کنند و یا دنبال نمی کنند مرور می کند.

هنگامی که شما از هشتگ های معروف استفاده می کنید، محتوای شما برای جست و جوها در کسری از ثانیه استفاده می شود.

در واقع این فعالیت پست های شما را پشت سرهم و فورا افزایش می دهد و تولید می کند. هنگامی که از هشتگ های نسبتا محبوب استفاده می کنید، این هشتگ ها محتوای شما را در نتایج جست و جو برای ساعت ها فعال نگه می دارد، که به اینستاگرام می گوید محتوای شما طول عمر بالایی دارد.

در نهایت استفاده از هشتگ های خاص  جایی است که شما می توانید ایستادگی کنید. زیرا فالورهای شما با پست های و دیگر هشتگ های شما در پست ها و فعالیت های شما میخکوب می شوند. این شانس زیادی برای شماست   که پست شما در بالاترین نتایج جست و جوی هشتگ های خاص قرار بگیرند.

 

منتظر قسمت های بعدی این مقاله باشید.

منبع: https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-use-instagram-hashtags-for-business-strategy-for-visibility/

 

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم؟‌ (قسمت اول)

آیا می دانید از چه هشتگ هایی برای رشد تجارت خود در اینستاگرام باید استفاده کنید؟

آیا می دانید از چند هشتگ می توانید استفاده کنید؟

در این مقاله بررسی می کنیم که از چگونه برای دریافت بیشترین بازده از هشتگ ها استفاده کنیم.

درک ساختار تاثیرگذاری استفاده از هشتگ

تعداد بی شماری هشتگ وجود دارد که به وسیله آن ها می توانید برند خود را توصیف کنید و به مخاطبان خود متصل شوید. پیدا کردن هشتگ های مناسب زمان و تحقیقاتی لازم دارد. اما با یک استراتژی مناسب شما می توانید به هدف خود از جذب فالور تا فروش خود پیش بروید.

اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد که در هرپست از ۳۰ هشتگ استفاده کنید. هنگامی که کاربری هشتگ را جست و جو می کند تمام پست هایی که از آن هشتگ استفاده کرده اند را نشان می دهد.

در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم

 

برای ساختن یک استراتژی مناسب و تاثیرگذار شما باید هشتگ ها را از چهار دسته بندی باهم ترکیب کنید.

یک ترکیب مناسب از ابن هشتگ ها می تواند کارایی پست های شما را به حداکثر برساند و به شما کمک کند تا به تعداد فالور مورد نظر خود برسید.

با این فرمول شما می توانید به راحتی از ۱۵-۲۰ هشتگ برای هر پست خود استفاده کنید:

از ۵-۷ هشتگ خیلی معروف استفاده کنید.

هشتگ های خیلی قوی آن هایی هستند که از آن ها در ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ پست استفاده شده است. من به شما توصیه نمی کنم که از هشتگ هایی با بیش از ۵۰۰۰۰۰ نتیجه استفاده کنید زیرا این هشتگ های فوق فوق معروف باعث دعوت بات ها می شوند.

از ۵-۷ هشتگ نسبتا معروف استفاده کنید.

هشتگ های نسبتا معروف آن هایی هستند که از ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ پست از آن ها استفاده کرده اند.

استفاده از ۳-۵ هشتگ با موقعیت خاص.

این هشتگ ها کمتر از ۱۰۰۰۰ پست دارند و فوق العاده هدفمند برای کسب و کار اصلی شما و هدف شما برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر شما  می باشند.

استفاده از ۱-۳ هشتگ مارکدار.

این ها هشتگ هایی هستند که منحصرا برای برند شما استفاده می کنید.آنها ممکن است مربوط به نام برند و مربوط به کمپین باشند.

در تصویر زیر می توانید نمونه ای از استفاده  از هشتگ های مختلف را مشاهده کنید.

در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم

 

دلیل این دستور العمل خاص استفاده از هشتگ ها این است که چگونه در الگوریتم ها قرار گرفته اند. اینستاگرام تمام قسمت های محتویات شما را برای کارایی وتاثیرگذاری روی کسانی که شما را دنبال می کنند و یا دنبال نمی کنند مرور می کند.

هنگامی که شما از هشتگ های معروف استفاده می کنید، محتوای شما برای جست و جوها در کسری از ثانیه استفاده می شود.

در واقع این فعالیت پست های شما را پشت سرهم و فورا افزایش می دهد و تولید می کند. هنگامی که از هشتگ های نسبتا محبوب استفاده می کنید، این هشتگ ها محتوای شما را در نتایج جست و جو برای ساعت ها فعال نگه می دارد، که به اینستاگرام می گوید محتوای شما طول عمر بالایی دارد.

در نهایت استفاده از هشتگ های خاص  جایی است که شما می توانید ایستادگی کنید. زیرا فالورهای شما با پست های و دیگر هشتگ های شما در پست ها و فعالیت های شما میخکوب می شوند. این شانس زیادی برای شماست   که پست شما در بالاترین نتایج جست و جوی هشتگ های خاص قرار بگیرند.

 

منتظر قسمت های بعدی این مقاله باشید.

منبع: https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-use-instagram-hashtags-for-business-strategy-for-visibility/

 

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
  

Scroll to top