در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم؟ (قسمت دوم)

در مقاله گذشته انواع هشتگ را بررسی کردیم، در این مقاله روش های استفاده از هشتگ را بررسی می کنیم.

برای بیشتر دیده در هر پست هشتگ بگذارید.

اکنون که روش استفاده از هشتگ ها را بررسی کردیم، باید بهترین هشتگ ها را برای برند خود تعیین کنید. تمام هشتگ هایی که شما برای پست های اینستاگرام خود تعیین می کنید باید دقیقا به محتوای همان پست و تجارت و برند شما مرتبط باشند:

هشتگ های محتوایی باید کاملا به محتوای پست های شما مرتبط باشند.

هشتگ های صنعتی ممکن است کاملا به محتوای شما مرتبط نباشند اما به صنعتی که برند شما به آن مرتبط است مرتبط هستند.

هشتگ هایی با موقعیت خاص که مخصوصا برای هدف شما برای رسیدن به بینندگان مورد نظرتان هستند.

هشتگ های برند شما هشتگ هایی هستند که مخصوص برند شما و مشتریان شما هستند که از طریق آن ها محتویات شما را پیدا می کنند.

در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم

 

در تصویر بالا صاحب اکانت هشتگ های مختلفی را با هم ترکیب کرده است که با محتوا و تصویر و صنعت و هدفی که برای رسیدن به آن مخاطبان را بالا می برد، مرتبط است.

شما باید برای برند خود لیستی از هشتگ ها را تهیه کنید تا تمام دسته بندی ها را در بر بگیرد.

هشتگ های محتوایی معمولا خیلی به موارد و یا موقعیتی که خود پست ها دارند را بستگی دارند.

هشتگ های صنعتی، هشتگ های خاص و هشتگ های مربوط به برند باید با همه محتواهای شما مرتبط باشد. هشتگ های صنعتی به طور گسترده روی صنعتی که شما به آن مرتبط هستید تمرکز دارند در حالی که هشتگ های خاص و مربوط به برند راه حل هدف هایی که شما پیشنهاد می دهید را دنبال می کنند.

اگر شما در حال مبارزه برای پیدا کردن هشتگ های بیشتری در اینستاگرام به خوبی کار کنند به نتایج جست و جو در اینستاگرام توجه کنید. هنگامی که شما هشتگی را در اینستاگرام جست و جو می کنید می توانید لیستی از هشتگ های مرتبط را نیز مشاهده کنید.

در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم

 

شما همچنین می توانید گرایش های دیگری از هشتگ های صنعتی که در آن قرار را جست و جو کنید. همچنین جست و جو کنید دیگران از چه هشتگ های دیگری برای محتوا های خود استفاده می کنند که متناسب با برند شما می باشند، شما هم از آن ها استفاده کنید.

 

منبع:https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-use-instagram-hashtags-for-business-strategy-for-visibility/

 

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم؟ (قسمت دوم)

در مقاله گذشته انواع هشتگ را بررسی کردیم، در این مقاله روش های استفاده از هشتگ را بررسی می کنیم.

برای بیشتر دیده در هر پست هشتگ بگذارید.

اکنون که روش استفاده از هشتگ ها را بررسی کردیم، باید بهترین هشتگ ها را برای برند خود تعیین کنید. تمام هشتگ هایی که شما برای پست های اینستاگرام خود تعیین می کنید باید دقیقا به محتوای همان پست و تجارت و برند شما مرتبط باشند:

هشتگ های محتوایی باید کاملا به محتوای پست های شما مرتبط باشند.

هشتگ های صنعتی ممکن است کاملا به محتوای شما مرتبط نباشند اما به صنعتی که برند شما به آن مرتبط است مرتبط هستند.

هشتگ هایی با موقعیت خاص که مخصوصا برای هدف شما برای رسیدن به بینندگان مورد نظرتان هستند.

هشتگ های برند شما هشتگ هایی هستند که مخصوص برند شما و مشتریان شما هستند که از طریق آن ها محتویات شما را پیدا می کنند.

در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم

 

در تصویر بالا صاحب اکانت هشتگ های مختلفی را با هم ترکیب کرده است که با محتوا و تصویر و صنعت و هدفی که برای رسیدن به آن مخاطبان را بالا می برد، مرتبط است.

شما باید برای برند خود لیستی از هشتگ ها را تهیه کنید تا تمام دسته بندی ها را در بر بگیرد.

هشتگ های محتوایی معمولا خیلی به موارد و یا موقعیتی که خود پست ها دارند را بستگی دارند.

هشتگ های صنعتی، هشتگ های خاص و هشتگ های مربوط به برند باید با همه محتواهای شما مرتبط باشد. هشتگ های صنعتی به طور گسترده روی صنعتی که شما به آن مرتبط هستید تمرکز دارند در حالی که هشتگ های خاص و مربوط به برند راه حل هدف هایی که شما پیشنهاد می دهید را دنبال می کنند.

اگر شما در حال مبارزه برای پیدا کردن هشتگ های بیشتری در اینستاگرام به خوبی کار کنند به نتایج جست و جو در اینستاگرام توجه کنید. هنگامی که شما هشتگی را در اینستاگرام جست و جو می کنید می توانید لیستی از هشتگ های مرتبط را نیز مشاهده کنید.

در پست های اینستاگرام از چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم

 

شما همچنین می توانید گرایش های دیگری از هشتگ های صنعتی که در آن قرار را جست و جو کنید. همچنین جست و جو کنید دیگران از چه هشتگ های دیگری برای محتوا های خود استفاده می کنند که متناسب با برند شما می باشند، شما هم از آن ها استفاده کنید.

 

منبع:https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-use-instagram-hashtags-for-business-strategy-for-visibility/

 

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
  

Scroll to top