راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت(قسمت دوم)

در کنار تبلیغات در استوری اینستاگرام، روش های زیادی برای تقویت وایرال بودن محتوای شما وجود دارد – و بهترین چیز آنهایی هستند که هزینه ای ندارند!

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نحوه دریافت بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام #۱: اضافه کردن هشتگ ها و تگ کردن لوکیشن 

هشتگ ها و تگ های مکان یکی از بهترین راه ها هستند!و استوری های اینستاگرام فضای اختصاصی خود را در بالای صفحه یا نتایج جستجوی موقعیت مکانی دریافت می کنند – بنابراین اگر هنوز هشتگ هایی به استوری های خود اضافه نمی کنید، اکنون زمان شروع آن است.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

اضافه کردن موقعیت مکانی می تواند به شما در افزایش بازدید کمک کند، زیرا وقتی افراد به جستجوی مکان می پردازند، می توانند استوری های اضافه شده به آن مکان را نیز مرور کنند! 

می توانید ۱۰ هشتگ را به هر استوری اینستاگرام اضافه کنید و آنها همیشه باید به محتوا و مخاطبان شما مربوط باشند.

برای بهینه سازی هشتگ های استوری خود، موضوع استوری خود را در نظر بگیرید، و اینکه مخاطبان مورد نظر شما به دنبال چه چیزی هستند و حجم پست های مربوط به هر هشتگ.

می توانید هشتگ های مبتنی بر متن خود را کوچکتر کنید و آنها را در زیر یک GIF یا استیکر مخفی کنید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

یا می توانید هشتگ های مبتنی بر متن خود را در پس زمینه استوری های اینستاگرام خود مخلوط کنید.

کافیست رنگی را انتخاب کنید که کاملا با پس زمینه استوری اینستاگرام شما مطابقت داشته باشد.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نکته DESIGN: متن هشتگ خود را خیلی کوچک نکنید – اگر ناخوشایند شود، اینستاگرام آن را انتخاب نمی کند و بعید است پست شما در هر جستجوی هشتگ ظاهر شود.

نحوه دریافت بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام #۲: ارسال مداوم

ارسال مداوم می تواند یکی از ساده ترین راه ها برای بالا بردن بازدید از استوری های اینستاگرام شما باشد.هرچه بیشتر استوری های اینستاگرام خود را ارسال کنید، شانس بیشتری برای رسیدن به مخاطبان خود خواهید داشت.

مانند هر استوری جدید، شما در بالای فیدهای فالوورهایتان قرار خواهید گرفت.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

ما در این پست بلاگ به چگونگی برنامه ریزی و پیش نمایش استوری های اینستاگرام شما خواهیم پرداخت، بنابراین برای خواندن همه جزئیات ادامه دهید!

همانطور که قبلاً گفتیم، اینستاگرام پر از ابزارهایی است که به شما کمک می کند تا نظرات خود را افزایش داده و به مرور زمان تعامل خود را افزایش دهید.

اما اگر به دنبال این هستید که وایرالیتان را به شکلی بالا بکشید، این هک های رشد خلاق مکان خوبی برای شروع هستند:

Hack رشد استوری اینستاگرام #۱: انتشار یک فیلتر AR با نام تجاری 

در سال ۲۰۱۹، اینستاگرام استودیوی Spark AR را برای عموم گشود، به این معنی که هر کسی می تواند یک فیلتر AR را برای نمایش در اینستاگرام خود ایجاد و ارسال کند.

Spark AR ابزاری پیچیده است که نیاز به یک مهارت نسبتاً پیشرفته دارد – اما با کمک طراحی صحیح، این می تواند روشی جدی برای کمک به برند شما در رسیدن به مخاطبان جدید باشد.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

 

هرچه افراد بیشتری از آن ها استفاده کنند، از برند و محصول بیشتر آگاهی پیدا می کنند.

Hack رشد استوری اینستاگرام #۲: دارایی های با برند قابل اشتراک ایجاد کنید

ایجاد دارایی های قابل اشتراک برای استوری های اینستاگرام شما می تواند باعث تقویت در این سیستم عامل شود.

به عنوان مثال، Kelsey خالق محتوا در لندن مرتباً الگوهایی را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک میذارد که قابل تصویربرداری و شخصی سازی هستند.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نوع محتوا را در نظر بگیرید و همیشه مطمئن شوید که نام تجاری شما به وضوح قابل مشاهده است – به این ترتیب که نام تجاری شما از هر سهم سود می برد.

Hack رشد استوری اینستاگرام #۳: یک GIF مارک دار ایجاد کنید

راه دیگر برای دستیابی به مخاطبان جدید، اضافه کردن یک GIF مارک دار به کتابخانه Giphy است.

با انجام این کار، GIF های مارک دار شما توسط هر کسی که در حال جستجوی GIF ها در استوری های اینستاگرام هستند قابل کشف است – که می تواند برای رسیدن به مخاطبان جدید بسیار زیاد باشد.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

خبر خوب این است که این روند بسیار سریع است، اما خبر بد این است که به دلیل محدودیت تأیید، ممکن است مشاغل کوچک تصویب نشوند.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نحوه برنامه ریزی و برنامه ریزی استوری های اینستاگرام برای تجارت

برنامه ریزی و برنامه ریزی استوری های اینستاگرام راهی عالی برای صرفه جویی در وقت و کارآمد تر در تلاش های بازاریابی شما است.

همچنین می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی محتوای موفق تر کمک کند.

در اینجا نحوه برنامه ریزی و برنامه ریزی استوری های اینستاگرام خود با Later آورده شده است:

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

می توانید لینک ها یا زیرنویس ها را به استوری های برنامه ریزی شده خود اضافه کنید، که هنگام زمان ارسال، در تلفن شما کپی می شود.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

با انتخاب زمان و تاریخ از منوی کشویی کنار دکمه Save Story، استوری های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

هنگامی که وقت ارسال است، یک نوتیفیکیشن از طریق تلفن خود دریافت خواهید کرد. 

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نحوه طراحی استوری های اینستاگرام 

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

۱: طراحی الگوهای برنامه

خوشبختانه، هزاران برنامه طراحی آسان و با قیمت مناسب وجود دارد که طراحی استوری های اینستاگرام را به آسانی انجام می دهد.

برنامه های Storyluxe ،Unfold و Over 

برنامه های درخشان برای الگوهای پیش نمایش استوری های اینستاگرام هستند.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

و اگر به دنبال اضافه کردن پاپ حرکتی به محتوای خود هستید، StoryBoost و Mojo نیز از الگوهای انیمیشن متنوعی برخوردار هستند.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

۲: ابزار طراحی داخلی اینستاگرام

علاوه بر استفاده از قالب های از پیش ساخته شده، می توانید با ابزار داخلی اینستاگرام نیز کار کنید تا محتوای شما بیشتر با برند تجاری ظاهر شود.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

با انتخاب از بین هزاران فیلتر اینستاگرام، یا با استفاده از رنگ ها، ابزار قلم مو، GIF و… این کار را انجام دهید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

۳: از گزینه “GIF” در حالت ایجاد استفاده کنید.

اگر به دنبال ایجاد محتوا هستید و نمی توانید چیزی برای ارسال پیدا کنید، حالت ایجاد اینستاگرام پاسخی دارد!

در حالت ایجاد، می توانید هر GIF را به یک استوری اضافه کنید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

هنگامی که از GIF خود راضی شدید، می توانید استیکرها، متن یا GIF های اضافی را برای تکمیل طرح خود اضافه کنید.

۴: حالت بومرنگ اینستاگرام را امتحان کنید.

در کنار حالت ایجاد، اینستاگرام جلوه های جدیدی را به حالت “Boomerang” معرفی کرده است – برای کمک به کاربران برای ایجاد سرگرمی و جذاب تر کردن مطالب.

علاوه بر افکت بومرنگ، کاربران همچنین می توانند با افکت های “Slowmo”،  “Echo” و “Duo” خلاق شوند.

  • SlowMo – فیلم شما را به نیمه سرعت کند می کند، بنابراین به جای ۱ ثانیه ۲ ثانیه پخش می شود.
  • Echo- یک افکت “دید دو برابر” ایجاد می کند، و یک اثر تاری را به فیلم شما اضافه  می کند.

این افکت ها فقط روی ویدیوهایی که مستقیماً درون برنامه ضبط شده اند کار می کنند، و اگر یک برند تجاری باشید که به طور مرتب دارای محتوای سرگرم کننده باشد، می تواند یک ابزار عالی باشد.

نحوه استفاده استراتژیک از هایلایت های استوری اینستاگرام برای تجارت شما

هایلایت استوری اینستاگرام بهترین راه برای تمدید ماندگاری ۲۴ ساعته استوری های شما است و به آنها دسترسی و دید بیشتری می بخشد.

با توجه به این نکته، ایده خوبی است که از هایلایت استوری های اینستاگرام استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است شما بخواهید برای استوری هایی که بیشترین میزان ترافیک را برای مشاغل شما ایجاد می کند، یک highlight ایجاد کنید.

در حساب کاربری Later اینستاگرام، برای هر ویژگی محصولی که راه اندازی می کنیم، هایلایت جدیدی ایجاد می کنیم.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

برای بهترین نتیجه، مطمئن شوید که هایلایت های شما به طور مرتب آپدیت می شود. افزودن استوری های جدید به یک هایلایت، آن را در قسمت جلوی صفحه‌ی پروفایل شما قرار داده و باعث می شود بازدید از ‌پروفایل شما آسان تر شود.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

درک تحلیل های استوری اینستاگرام 

مشابه تحلیلی که برای پست ها و اکانت های اینستاگرام شما وجود دارد، می توانید با کلیک کردن روی دکمه “Insights” در گوشه سمت راست بالای پروفایل اینستاگرام خود، تجزیه و تحلیل های استوری های اینستاگرام را پیدا کنید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

برای اینکه نگاهی عمیق تر به تجزیه و تحلیل های استوری اینستاگرام خود داشته باشید، استوری خود را باز کنید و برای یک لیست کامل از بینش ها، انگشت خود را بکشید. این تعدادی از معیارهای مهم را به شما می دهد که می توانند به شما در سنجش موفقیت استوری های اینستاگرامتان کمک کنند.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

برای نگاهی عمیق تر به تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود، می توانید از Later برای ردیابی و سنجش عملکرد استوری های اینستاگرام خود نیز استفاده کنید.

و برخلاف آنالیزهای موجود در برنامه اینستاگرام، که فقط ۲ هفته معیارهای استوری شما را ذخیره می کند، می توانید تا بعد ۳ ماه استوری های اینستاگرام را با Later تحلیل کنید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

می توانید استوری ها را بر اساس برداشت ها، نرخ تکمیل، میانگین نمایش در هر کاربر و تعداد پاسخ های دریافت شده از هر استوری، ردیابی و رتبه بندی کنید.

استوری های اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تعامل، ایجاد آگاهی از برند و حتی فروش تجارت الکترونیکی است.

 

اگر از این مقاله خوشتان آمد پیشنهاد می کنیم منتظر ادامه مقاله باشید

 

 

منبع: https://later.com/blog/instagram-stories-for-business/amp/

مثل همیشه اگر سوالی دارید در بخش نظرات آنها را مطرح کنید و ما در اسرع وقت به آن پاسخ می دهیم.

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مظلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت(قسمت دوم)

در کنار تبلیغات در استوری اینستاگرام، روش های زیادی برای تقویت وایرال بودن محتوای شما وجود دارد – و بهترین چیز آنهایی هستند که هزینه ای ندارند!

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نحوه دریافت بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام #۱: اضافه کردن هشتگ ها و تگ کردن لوکیشن 

هشتگ ها و تگ های مکان یکی از بهترین راه ها هستند!و استوری های اینستاگرام فضای اختصاصی خود را در بالای صفحه یا نتایج جستجوی موقعیت مکانی دریافت می کنند – بنابراین اگر هنوز هشتگ هایی به استوری های خود اضافه نمی کنید، اکنون زمان شروع آن است.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

اضافه کردن موقعیت مکانی می تواند به شما در افزایش بازدید کمک کند، زیرا وقتی افراد به جستجوی مکان می پردازند، می توانند استوری های اضافه شده به آن مکان را نیز مرور کنند! 

می توانید ۱۰ هشتگ را به هر استوری اینستاگرام اضافه کنید و آنها همیشه باید به محتوا و مخاطبان شما مربوط باشند.

برای بهینه سازی هشتگ های استوری خود، موضوع استوری خود را در نظر بگیرید، و اینکه مخاطبان مورد نظر شما به دنبال چه چیزی هستند و حجم پست های مربوط به هر هشتگ.

می توانید هشتگ های مبتنی بر متن خود را کوچکتر کنید و آنها را در زیر یک GIF یا استیکر مخفی کنید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

یا می توانید هشتگ های مبتنی بر متن خود را در پس زمینه استوری های اینستاگرام خود مخلوط کنید.

کافیست رنگی را انتخاب کنید که کاملا با پس زمینه استوری اینستاگرام شما مطابقت داشته باشد.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نکته DESIGN: متن هشتگ خود را خیلی کوچک نکنید – اگر ناخوشایند شود، اینستاگرام آن را انتخاب نمی کند و بعید است پست شما در هر جستجوی هشتگ ظاهر شود.

نحوه دریافت بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام #۲: ارسال مداوم

ارسال مداوم می تواند یکی از ساده ترین راه ها برای بالا بردن بازدید از استوری های اینستاگرام شما باشد.هرچه بیشتر استوری های اینستاگرام خود را ارسال کنید، شانس بیشتری برای رسیدن به مخاطبان خود خواهید داشت.

مانند هر استوری جدید، شما در بالای فیدهای فالوورهایتان قرار خواهید گرفت.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

ما در این پست بلاگ به چگونگی برنامه ریزی و پیش نمایش استوری های اینستاگرام شما خواهیم پرداخت، بنابراین برای خواندن همه جزئیات ادامه دهید!

همانطور که قبلاً گفتیم، اینستاگرام پر از ابزارهایی است که به شما کمک می کند تا نظرات خود را افزایش داده و به مرور زمان تعامل خود را افزایش دهید.

اما اگر به دنبال این هستید که وایرالیتان را به شکلی بالا بکشید، این هک های رشد خلاق مکان خوبی برای شروع هستند:

Hack رشد استوری اینستاگرام #۱: انتشار یک فیلتر AR با نام تجاری 

در سال ۲۰۱۹، اینستاگرام استودیوی Spark AR را برای عموم گشود، به این معنی که هر کسی می تواند یک فیلتر AR را برای نمایش در اینستاگرام خود ایجاد و ارسال کند.

Spark AR ابزاری پیچیده است که نیاز به یک مهارت نسبتاً پیشرفته دارد – اما با کمک طراحی صحیح، این می تواند روشی جدی برای کمک به برند شما در رسیدن به مخاطبان جدید باشد.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

 

هرچه افراد بیشتری از آن ها استفاده کنند، از برند و محصول بیشتر آگاهی پیدا می کنند.

Hack رشد استوری اینستاگرام #۲: دارایی های با برند قابل اشتراک ایجاد کنید

ایجاد دارایی های قابل اشتراک برای استوری های اینستاگرام شما می تواند باعث تقویت در این سیستم عامل شود.

به عنوان مثال، Kelsey خالق محتوا در لندن مرتباً الگوهایی را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک میذارد که قابل تصویربرداری و شخصی سازی هستند.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نوع محتوا را در نظر بگیرید و همیشه مطمئن شوید که نام تجاری شما به وضوح قابل مشاهده است – به این ترتیب که نام تجاری شما از هر سهم سود می برد.

Hack رشد استوری اینستاگرام #۳: یک GIF مارک دار ایجاد کنید

راه دیگر برای دستیابی به مخاطبان جدید، اضافه کردن یک GIF مارک دار به کتابخانه Giphy است.

با انجام این کار، GIF های مارک دار شما توسط هر کسی که در حال جستجوی GIF ها در استوری های اینستاگرام هستند قابل کشف است – که می تواند برای رسیدن به مخاطبان جدید بسیار زیاد باشد.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

خبر خوب این است که این روند بسیار سریع است، اما خبر بد این است که به دلیل محدودیت تأیید، ممکن است مشاغل کوچک تصویب نشوند.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نحوه برنامه ریزی و برنامه ریزی استوری های اینستاگرام برای تجارت

برنامه ریزی و برنامه ریزی استوری های اینستاگرام راهی عالی برای صرفه جویی در وقت و کارآمد تر در تلاش های بازاریابی شما است.

همچنین می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی محتوای موفق تر کمک کند.

در اینجا نحوه برنامه ریزی و برنامه ریزی استوری های اینستاگرام خود با Later آورده شده است:

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

می توانید لینک ها یا زیرنویس ها را به استوری های برنامه ریزی شده خود اضافه کنید، که هنگام زمان ارسال، در تلفن شما کپی می شود.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

با انتخاب زمان و تاریخ از منوی کشویی کنار دکمه Save Story، استوری های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

هنگامی که وقت ارسال است، یک نوتیفیکیشن از طریق تلفن خود دریافت خواهید کرد. 

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نحوه طراحی استوری های اینستاگرام 

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

۱: طراحی الگوهای برنامه

خوشبختانه، هزاران برنامه طراحی آسان و با قیمت مناسب وجود دارد که طراحی استوری های اینستاگرام را به آسانی انجام می دهد.

برنامه های Storyluxe ،Unfold و Over 

برنامه های درخشان برای الگوهای پیش نمایش استوری های اینستاگرام هستند.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

و اگر به دنبال اضافه کردن پاپ حرکتی به محتوای خود هستید، StoryBoost و Mojo نیز از الگوهای انیمیشن متنوعی برخوردار هستند.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

۲: ابزار طراحی داخلی اینستاگرام

علاوه بر استفاده از قالب های از پیش ساخته شده، می توانید با ابزار داخلی اینستاگرام نیز کار کنید تا محتوای شما بیشتر با برند تجاری ظاهر شود.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

با انتخاب از بین هزاران فیلتر اینستاگرام، یا با استفاده از رنگ ها، ابزار قلم مو، GIF و… این کار را انجام دهید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

۳: از گزینه “GIF” در حالت ایجاد استفاده کنید.

اگر به دنبال ایجاد محتوا هستید و نمی توانید چیزی برای ارسال پیدا کنید، حالت ایجاد اینستاگرام پاسخی دارد!

در حالت ایجاد، می توانید هر GIF را به یک استوری اضافه کنید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

هنگامی که از GIF خود راضی شدید، می توانید استیکرها، متن یا GIF های اضافی را برای تکمیل طرح خود اضافه کنید.

۴: حالت بومرنگ اینستاگرام را امتحان کنید.

در کنار حالت ایجاد، اینستاگرام جلوه های جدیدی را به حالت “Boomerang” معرفی کرده است – برای کمک به کاربران برای ایجاد سرگرمی و جذاب تر کردن مطالب.

علاوه بر افکت بومرنگ، کاربران همچنین می توانند با افکت های “Slowmo”،  “Echo” و “Duo” خلاق شوند.

  • SlowMo – فیلم شما را به نیمه سرعت کند می کند، بنابراین به جای ۱ ثانیه ۲ ثانیه پخش می شود.
  • Echo- یک افکت “دید دو برابر” ایجاد می کند، و یک اثر تاری را به فیلم شما اضافه  می کند.

این افکت ها فقط روی ویدیوهایی که مستقیماً درون برنامه ضبط شده اند کار می کنند، و اگر یک برند تجاری باشید که به طور مرتب دارای محتوای سرگرم کننده باشد، می تواند یک ابزار عالی باشد.

نحوه استفاده استراتژیک از هایلایت های استوری اینستاگرام برای تجارت شما

هایلایت استوری اینستاگرام بهترین راه برای تمدید ماندگاری ۲۴ ساعته استوری های شما است و به آنها دسترسی و دید بیشتری می بخشد.

با توجه به این نکته، ایده خوبی است که از هایلایت استوری های اینستاگرام استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است شما بخواهید برای استوری هایی که بیشترین میزان ترافیک را برای مشاغل شما ایجاد می کند، یک highlight ایجاد کنید.

در حساب کاربری Later اینستاگرام، برای هر ویژگی محصولی که راه اندازی می کنیم، هایلایت جدیدی ایجاد می کنیم.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

برای بهترین نتیجه، مطمئن شوید که هایلایت های شما به طور مرتب آپدیت می شود. افزودن استوری های جدید به یک هایلایت، آن را در قسمت جلوی صفحه‌ی پروفایل شما قرار داده و باعث می شود بازدید از ‌پروفایل شما آسان تر شود.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

درک تحلیل های استوری اینستاگرام 

مشابه تحلیلی که برای پست ها و اکانت های اینستاگرام شما وجود دارد، می توانید با کلیک کردن روی دکمه “Insights” در گوشه سمت راست بالای پروفایل اینستاگرام خود، تجزیه و تحلیل های استوری های اینستاگرام را پیدا کنید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

برای اینکه نگاهی عمیق تر به تجزیه و تحلیل های استوری اینستاگرام خود داشته باشید، استوری خود را باز کنید و برای یک لیست کامل از بینش ها، انگشت خود را بکشید. این تعدادی از معیارهای مهم را به شما می دهد که می توانند به شما در سنجش موفقیت استوری های اینستاگرامتان کمک کنند.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

برای نگاهی عمیق تر به تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود، می توانید از Later برای ردیابی و سنجش عملکرد استوری های اینستاگرام خود نیز استفاده کنید.

و برخلاف آنالیزهای موجود در برنامه اینستاگرام، که فقط ۲ هفته معیارهای استوری شما را ذخیره می کند، می توانید تا بعد ۳ ماه استوری های اینستاگرام را با Later تحلیل کنید.

نحوه نمایش بازدیدهای بیشتر در استوری های اینستاگرام برای تجارت

می توانید استوری ها را بر اساس برداشت ها، نرخ تکمیل، میانگین نمایش در هر کاربر و تعداد پاسخ های دریافت شده از هر استوری، ردیابی و رتبه بندی کنید.

استوری های اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تعامل، ایجاد آگاهی از برند و حتی فروش تجارت الکترونیکی است.

 

اگر از این مقاله خوشتان آمد پیشنهاد می کنیم منتظر ادامه مقاله باشید

 

 

منبع: https://later.com/blog/instagram-stories-for-business/amp/

مثل همیشه اگر سوالی دارید در بخش نظرات آنها را مطرح کنید و ما در اسرع وقت به آن پاسخ می دهیم.

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مظلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
Scroll to top