راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت (قسمت اول)

اگر به طور مرتب استوری های اینستاگرام خود را برای تجارت خود منتشر نمی کنید، می توانید یک فرصت بزرگ را از دست بدهید.

اگر از استوری های اینستاگرام برای شغل استفاده نمی کنید، یک فرصت بزرگ را از دست می دهید.آنها یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعامل و ایجاد آگاهی از برند هستند.

در راهنمای نهایی ما در استوری های اینستاگرام همه چیز را از استراتژی محتوا گرفته تا طراحی پوشش می دهیم تا بتوانید بهترین استوری های اینستاگرام را برای بالا بردن مشاغل خود در سال ۲۰۲۰ ایجاد کنید.

چرا استوری های اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای تجارت هستند

با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر روزانه، استوری های اینستاگرام راهی عالی برای دستیابی به مشتریان بالقوه جدید – و ایجاد ارتباط قوی تر با افراد موجود شما است.

استوری اینستاگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد و از آن زمان محبوبیت زیادی بر روی این پلتفرم داشته است. 

در حقیقت، از زمان ورود استوری ها به صحنه، میانگین تعداد ارسال های پست منتشر شده توسط اینفلوئنسرها هر سال کاهش یافته است.

استوری های اینستاگرام طی چند سال گذشته به طور مستمر تکامل یافته است.

تعداد پست های فید اینستاگرام در هر هفته

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

استوری های اینستاگرام طی چند سال گذشته به طور مستمر تکامل یافته اند – معرفی ویژگی های تقویت کننده تعامل بیشتر که برای شروع مکالمات ، شخصی سازی نام تجاری شما و گرفتن بازخورد در زمان واقعی مستقیم از مخاطب هدف شما ارائه می شود.

بنابراین اگر به طور مرتب استوری های اینستاگرام خود را برای تجارت خود منتشر نمی کنید، می توانید یک فرصت بزرگ را از دست بدهید.

نحوه تقویت تعامل با استوری های اینستاگرام برای تجارت

استوری های اینستاگرام دارای هزاران ویژگی آسان برای استفاده است که باعث تعامل مخاطبان می شود. 

اینستاگرام دارای استیکرهای از پیش تعیین شده است که برای شروع خلاقیت شما و تشویق بیشتر تعامل طراحی شده اند.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۱: استیکر نظرسنجی

استیکرهای نظرسنجی یکی از سریعترین و آسانترین استیکرها برای درگیر شدن طرفداران شما هستند.نظرسنجی ها روشی خارق العاده برای ایجاد تعامل بیشتر مخاطب است.

به عنوان مثال، سازندگان محتوا به طور مرتب نظرسنجی را به اشتراک میذارند تا از مخاطبان خود بپرسند که آیا باید یک مورد را بخرند یا اینکه باید یک برنامه تلویزیونی جدید را تماشا کنند یا نه. اینها ممکن است به عنوان نکات اساسی گفتگو به نظر برسند، اما این روشی فوق العاده مؤثر برای ایجاد حس قوی تر در اینستاگرام است.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۲: استیکرهای کشویی Emoji

استیکرهای کشویی Emoji یکی دیگر از فرصت های جذاب استوری ها هستند.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۳: استیکر سؤال

استیکر سؤالات از زمان انتشار بسیار محبوب شده است، زیرا آنها برای تشویق بیشتر تعامل بسیار جذاب هستند.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

استیکر سوالات روشی خارق العاده برای پاسخ سریع و به موقع مخاطبان شما است.

می توانید به راحتی از طریق DM یا در یک استوری جدید در اینستاگرام به هرگونه سؤال پاسخ دهید.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۴: استیکر Quiz

اگر به دنبال راهی سریع و سرگرم کننده برای تشویق کلیک های بیشتر مخاطبان خود هستید، می توانید از استیکرهای Quiz استفاده کنید.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

آنها همچنین می توانند روشی سرگرم کننده برای برقراری ارتباط با نام تجاری شما یا جزئیاتی درباره راه اندازی محصول جدید باشند. به عنوان مثال، 

می توانید در مورد مأموریت شرکت یا سال تأسیس شغل خود، یک مسابقه را به اشتراک بذارید.

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۵: استیکر چت

اینستاگرام همچنین سال گذشته استیکر چت را منتشر کرد که ابزاری عالی برای راه اندازی یک چت سریع با حداکثر ۳۲ شرکت کننده است.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۶: “Live” در اینستاگرام 

اگر به دنبال تقویت تعامل فوری هستید، Live در اینستاگرام می تواند یک استراتژی عالی باشد.

این نه تنها راه خوبی برای جلب توجه فالوورهای شما است، بلکه همچنین یک مجمع عالی برای تشویق به تعداد زیادی سؤال و کامنت است.

نکته: رفتن به Live باعث اطلاع رسانی به فالوورهایی می شود که در آن زمان از برنامه استفاده می کنند، بنابراین وقتی اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند، ارزش پخش دارد.

نحوه فروش از استوری های اینستاگرام برای تجارت

استوری های اینستاگرام پر از ویژگی هایی است که برای جلب توجه بینندگان و از همه مهمتر تبدیل آنها به مشتریان وفادار مناسب است.

فروش از طریق استوری اینستاگرام-ویژگی های محرک# ۱: استیکر محصولات

اگر می خواهید فروش مستقیم بیشتری از استوری های اینستاگرام داشته باشید، استیکرهای“Product” مکان خوبی برای شروع هستند.

این استیکر به شما امکان می دهد محصولات خاصی را در استوری ها تگ کنید، و روشی فوق العاده ساده برای مخاطبان شما و برای خرید محصولات شما است.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

استیکرهای استوری اینستاگرام را می توان هم در تصویر و هم در فیلم قرار داد. 

فروش از طریق استوری اینستاگرام-ویژگی های محرک# ۲: لینک ها

اگر بیش از ۱۰K فالوور در اینستاگرام دارید، شما یکی از اکانت های خوش شانس هستید که می تواند لینک مستقیم به استوری ها را اضافه کند.

اضافه کردن یک GIF که فعالیت “کشیدن انگشت” را نشان می دهد، ایده خوبی است. اگر یک GIF سفارشی دارید می توانید از آن استفاده کنید- اما اگر اینگونه نباشد، گزینه های آماده برای انتخاب وجود دارد.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

نکته: می توانید از زیرنویس متن استفاده کنید یا بینندگان خود را به طور شفاهی وادار کنید تا از طریق استوری های شما به لینک شما بیایند و همچنین می توانید از یکی از GIF های سرگرم کننده استفاده کنید.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

Linkin.bio یکی از ساده ترین راه ها برای به اشتراک گذاشتن بیش از یک لینک از طریق بیوگرافی اینستاگرام شما است.

فروش از طریق استوری اینستاگرام-ویژگی های محرک# ۳: استیکرهای شمارش معکوس

استیکر Countdown ابزاری عالی برای محصولات جدید یا رویداد فروش بعدی در اینستاگرام است – که برای فروش بیشتر عالی است.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

فروش از طریق استوری اینستاگرام-ویژگی های محرک# ۴: تبلیغات در استوری اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام روشی مناسب برای نشان دادن نام تجاری، تجارت و محصولات شما به مخاطبان است.

در حقیقت، طبق آمار، ۷۵٪ از کاربران اینستاگرام پس از مشاهده تبلیغات اینستاگرام، به مراجعه به وب سایت یا خرید اقدام می کنند.

با استفاده از مدیر تبلیغات Facebook، می توانید تبلیغات اینستاگرامی ایجاد کنید که در استوری های اینستاگرام نمایش داده می شوند.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

خوشبختانه، تبلیغات اینستاگرام همه گزینه های هدف گذاری مشابه تبلیغات فیس بوک را دارد، از جمله هدف گذاری بر اساس مکان، جمعیتی، علایق، رفتار و موارد دیگر.

 

ادامه مقاله را اینجا بخوانید: راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت(قسمت دوم)

 

 

منبع : https://later.com/blog/instagram-stories-for-business/amp/

مثل همیشه اگر سوالی دارید در بخش نظرات آنها را مطرح کنید و ما در اسرع وقت به آن پاسخ می دهیم.

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت (قسمت اول)

اگر به طور مرتب استوری های اینستاگرام خود را برای تجارت خود منتشر نمی کنید، می توانید یک فرصت بزرگ را از دست بدهید.

اگر از استوری های اینستاگرام برای شغل استفاده نمی کنید، یک فرصت بزرگ را از دست می دهید.آنها یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعامل و ایجاد آگاهی از برند هستند.

در راهنمای نهایی ما در استوری های اینستاگرام همه چیز را از استراتژی محتوا گرفته تا طراحی پوشش می دهیم تا بتوانید بهترین استوری های اینستاگرام را برای بالا بردن مشاغل خود در سال ۲۰۲۰ ایجاد کنید.

چرا استوری های اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای تجارت هستند

با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر روزانه، استوری های اینستاگرام راهی عالی برای دستیابی به مشتریان بالقوه جدید – و ایجاد ارتباط قوی تر با افراد موجود شما است.

استوری اینستاگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد و از آن زمان محبوبیت زیادی بر روی این پلتفرم داشته است. 

در حقیقت، از زمان ورود استوری ها به صحنه، میانگین تعداد ارسال های پست منتشر شده توسط اینفلوئنسرها هر سال کاهش یافته است.

استوری های اینستاگرام طی چند سال گذشته به طور مستمر تکامل یافته است.

تعداد پست های فید اینستاگرام در هر هفته

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

استوری های اینستاگرام طی چند سال گذشته به طور مستمر تکامل یافته اند – معرفی ویژگی های تقویت کننده تعامل بیشتر که برای شروع مکالمات ، شخصی سازی نام تجاری شما و گرفتن بازخورد در زمان واقعی مستقیم از مخاطب هدف شما ارائه می شود.

بنابراین اگر به طور مرتب استوری های اینستاگرام خود را برای تجارت خود منتشر نمی کنید، می توانید یک فرصت بزرگ را از دست بدهید.

نحوه تقویت تعامل با استوری های اینستاگرام برای تجارت

استوری های اینستاگرام دارای هزاران ویژگی آسان برای استفاده است که باعث تعامل مخاطبان می شود. 

اینستاگرام دارای استیکرهای از پیش تعیین شده است که برای شروع خلاقیت شما و تشویق بیشتر تعامل طراحی شده اند.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۱: استیکر نظرسنجی

استیکرهای نظرسنجی یکی از سریعترین و آسانترین استیکرها برای درگیر شدن طرفداران شما هستند.نظرسنجی ها روشی خارق العاده برای ایجاد تعامل بیشتر مخاطب است.

به عنوان مثال، سازندگان محتوا به طور مرتب نظرسنجی را به اشتراک میذارند تا از مخاطبان خود بپرسند که آیا باید یک مورد را بخرند یا اینکه باید یک برنامه تلویزیونی جدید را تماشا کنند یا نه. اینها ممکن است به عنوان نکات اساسی گفتگو به نظر برسند، اما این روشی فوق العاده مؤثر برای ایجاد حس قوی تر در اینستاگرام است.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۲: استیکرهای کشویی Emoji

استیکرهای کشویی Emoji یکی دیگر از فرصت های جذاب استوری ها هستند.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۳: استیکر سؤال

استیکر سؤالات از زمان انتشار بسیار محبوب شده است، زیرا آنها برای تشویق بیشتر تعامل بسیار جذاب هستند.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

استیکر سوالات روشی خارق العاده برای پاسخ سریع و به موقع مخاطبان شما است.

می توانید به راحتی از طریق DM یا در یک استوری جدید در اینستاگرام به هرگونه سؤال پاسخ دهید.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۴: استیکر Quiz

اگر به دنبال راهی سریع و سرگرم کننده برای تشویق کلیک های بیشتر مخاطبان خود هستید، می توانید از استیکرهای Quiz استفاده کنید.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

آنها همچنین می توانند روشی سرگرم کننده برای برقراری ارتباط با نام تجاری شما یا جزئیاتی درباره راه اندازی محصول جدید باشند. به عنوان مثال، 

می توانید در مورد مأموریت شرکت یا سال تأسیس شغل خود، یک مسابقه را به اشتراک بذارید.

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۵: استیکر چت

اینستاگرام همچنین سال گذشته استیکر چت را منتشر کرد که ابزاری عالی برای راه اندازی یک چت سریع با حداکثر ۳۲ شرکت کننده است.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

تعامل استوری های اینستاگرام-ویژگی های جذب کننده# ۶: “Live” در اینستاگرام 

اگر به دنبال تقویت تعامل فوری هستید، Live در اینستاگرام می تواند یک استراتژی عالی باشد.

این نه تنها راه خوبی برای جلب توجه فالوورهای شما است، بلکه همچنین یک مجمع عالی برای تشویق به تعداد زیادی سؤال و کامنت است.

نکته: رفتن به Live باعث اطلاع رسانی به فالوورهایی می شود که در آن زمان از برنامه استفاده می کنند، بنابراین وقتی اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند، ارزش پخش دارد.

نحوه فروش از استوری های اینستاگرام برای تجارت

استوری های اینستاگرام پر از ویژگی هایی است که برای جلب توجه بینندگان و از همه مهمتر تبدیل آنها به مشتریان وفادار مناسب است.

فروش از طریق استوری اینستاگرام-ویژگی های محرک# ۱: استیکر محصولات

اگر می خواهید فروش مستقیم بیشتری از استوری های اینستاگرام داشته باشید، استیکرهای“Product” مکان خوبی برای شروع هستند.

این استیکر به شما امکان می دهد محصولات خاصی را در استوری ها تگ کنید، و روشی فوق العاده ساده برای مخاطبان شما و برای خرید محصولات شما است.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

استیکرهای استوری اینستاگرام را می توان هم در تصویر و هم در فیلم قرار داد. 

فروش از طریق استوری اینستاگرام-ویژگی های محرک# ۲: لینک ها

اگر بیش از ۱۰K فالوور در اینستاگرام دارید، شما یکی از اکانت های خوش شانس هستید که می تواند لینک مستقیم به استوری ها را اضافه کند.

اضافه کردن یک GIF که فعالیت “کشیدن انگشت” را نشان می دهد، ایده خوبی است. اگر یک GIF سفارشی دارید می توانید از آن استفاده کنید- اما اگر اینگونه نباشد، گزینه های آماده برای انتخاب وجود دارد.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

نکته: می توانید از زیرنویس متن استفاده کنید یا بینندگان خود را به طور شفاهی وادار کنید تا از طریق استوری های شما به لینک شما بیایند و همچنین می توانید از یکی از GIF های سرگرم کننده استفاده کنید.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

Linkin.bio یکی از ساده ترین راه ها برای به اشتراک گذاشتن بیش از یک لینک از طریق بیوگرافی اینستاگرام شما است.

فروش از طریق استوری اینستاگرام-ویژگی های محرک# ۳: استیکرهای شمارش معکوس

استیکر Countdown ابزاری عالی برای محصولات جدید یا رویداد فروش بعدی در اینستاگرام است – که برای فروش بیشتر عالی است.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

فروش از طریق استوری اینستاگرام-ویژگی های محرک# ۴: تبلیغات در استوری اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام روشی مناسب برای نشان دادن نام تجاری، تجارت و محصولات شما به مخاطبان است.

در حقیقت، طبق آمار، ۷۵٪ از کاربران اینستاگرام پس از مشاهده تبلیغات اینستاگرام، به مراجعه به وب سایت یا خرید اقدام می کنند.

با استفاده از مدیر تبلیغات Facebook، می توانید تبلیغات اینستاگرامی ایجاد کنید که در استوری های اینستاگرام نمایش داده می شوند.

راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت

خوشبختانه، تبلیغات اینستاگرام همه گزینه های هدف گذاری مشابه تبلیغات فیس بوک را دارد، از جمله هدف گذاری بر اساس مکان، جمعیتی، علایق، رفتار و موارد دیگر.

 

ادامه مقاله را اینجا بخوانید: راهنمای استوری های اینستاگرام برای تجارت(قسمت دوم)

 

 

منبع : https://later.com/blog/instagram-stories-for-business/amp/

مثل همیشه اگر سوالی دارید در بخش نظرات آنها را مطرح کنید و ما در اسرع وقت به آن پاسخ می دهیم.

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
Scroll to top