نحوه ی اضافه کردن دکمه های عملیاتی (Action Buttons) به پروفایل های تجاری در اینستاگرام

میخواهید بلیط هایتان را بفروشید یا جایی را رزرو کنید؟ دنبال راهی هستید که مشتری هایتان بدون خارج شدن از اینستاگرام از شما خرید کنند؟

در این مقاله نحوه ی اضافه کردن دکمه های عملیاتی (Action Buttons) به پروفایل های تجاری در اینستاگرام و تجارت از طریق اکانت اینستاگرام را بررسی می کنیم .

چه دکمه های عملیاتی در اینستاگرام وجود دارد؟

اینستاگرام این دکمه های عملیاتی را در دسترس همه ی اکانت های تجاری قرار داده ولی به دلایل مختلف ممکن است این آیتم ها در دسترس همه اکانت ها قرار نگرفته باشد ولی در حال حاضر اکثر اکانت های تجاری این قابلیت ها را دارند.

شما میتوانید غیر از دکمه های قدیمی تر که در اینستاگرام قرار داشت مانند تماس گرفتن، نوشتن متن، مسیرها و ایمیل از این دکمه های جدیدی که اضافه شده است استفاده کنید:

  • رزرو کردن
  • خرید بلیط
  • سفارش گرفتن

دکمه ی عملیاتی که روی حساب کاربری شما ظاهر میشود مستقیما به سایتی که میخواهید عملی در آن انجام دهید متصل میشود. برای مثال اگر شما یک سایت مثل اوپن تیبل ( Opentable.com ) را انتخاب کنید به صورت خودکار دکمه ی رزرو برای شما نشان داده میشود.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

چگونه یک دکمه عملیاتی را به حساب کاربری خود اضافه کنیم؟

برای اضافه کردن یک دکمه عملیاتی به اکانت خود شما نیاز دارید که یک اکانت در سایتی که میخواهید در آن عملی انجام دهید داشته باشید. برای مثال اگر بخواهید محصولی را بفروشید باید از قبل در آن سایت یک حساب کاربری داشته باشید.

حال برای اضافه کردن دکمه عملیات به قسمت “پروفایل (Profile)”خود بروید و “ویرایش پروفایل (Edit Profile)” را انتخاب کنید. در همین صفحه به پایین بروید و “گزینه های تماس (Contact Options) “را انتخاب کنید.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

در صفحه “گزینه های تماس” روی “اضافه کردن یک دکمه عملیات ( Add an Action Button option) ” کلیک کنید.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

حال سایتی را که میخواهید در آن مشارکت کنید را انتخاب کنید. در حال حاضر فقط از چند سایتی که اینستاگرام پیش فرض گذاشته است میتوان استفاده کرد.

 

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

اکنون شما باید آدرس سایت خودتان را که میخواهید مشتری مستقیما وارد آن شود را وارد کنید.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

در آخر روی “ارسال (Submit)” کلیک کنید. حال دکمه ی شما در اکانتتان فعال میشود.

اگر بخواهید این دکمه ها را در هر زمانی غیرفعال کنید فقط کافیست دوباره به قسمت “ویرایش پروفایل” و “گزینه های تماس” بروید. دکمه عملیاتی را که میخواهید غیر فعال کنید را انتخاب نموده و روی “پاک کردن دکمه عملیاتی (Remove Action Button)” که در پایین صفحه به رنگ قرمز است کلیک نمایید.

 

 

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

بلافاصله بعد از فعال کردن هر دکمه ی عملیاتی، هر کسی که پروفایل شما را ببیند متوجه آن خواهد شد.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

وقتی کاربرها روی دکمه ای که فعال کرده اید کلیک میکنند به سایتی که خودتان وارد کرده بودید هدایت خواهند شد. بقیه ی مراحل خرید کردن یا رزرو کردن داخل همان سایت انجام خواهد شد. برای مثال شخصی از سایت ایون برایت(Evenbrite.com) بلیطی تهیه می کند:

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

با دکمه های عملیاتی بالاترین نتیجه را بگیرید

اضافه کردن دکمه های عملیاتی به سادگی می تواند توجهات را به سمت برند شما برگرداند و باعث بیشتر شنیده و دیده شدن آن شود. برای گرفتن توجهات بیشتر از مردم و بیشتر دیده شدن کاری که میخواهید انجام دهید میتوانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • در پست هایی که میگذارید میتوانید به فالورهایتان اعلام کنید که چه کاری میخواهید انجام دهید.
  • در استوری ها به مردم یادآوری کنید که پروفایل شما را چک کنند و رزرو هایشان را انجام دهند.
  • در قسمت بیوگرافی پروفایلتان توضیح مختصری بدهید تا مردم را به بازدید از سایتتان تشویق نمایید.
  • میتوانید یک کد تخفیف فقط به کسانی که از طریق پروفایل شما خرید می کنند بدهید.
  • میتوانید به مردم اطلاع دهید که سریعا اقدام به خرید کنند تا مهلت آن تمام نشده یا تا تمام محصولات تمام نشده است.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

پیگیری کارایی دکمه های عملیاتی شما

شما مطمئنا میخواهید نحوه ی عملکرد دکمه ها را ببینید و آن را بررسی کنید تا بدانید تبلیغاتتان در اینستاگرام چه مقدار روی فروشتان تاثیر داشته است.

برای این کار باید به همان سایتی که وارد کرده اید مراجعه کنید تا به شما ترافیک مشتریان را نشان دهد. این سایت ها مقیاس هایی برای اندازه گیری داخل خود دارند که جزئیات را ذخیره میکنند. برای مثال در سایت ایون برایت شما میتوانید از قسمت ابزار های تبلیغاتی تعداد افرادی را که از طریق اینستاگرام به سایت شما متصل شده و از آن بازدید نموده اند را مشاهده کنید.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

نتیجه گیری

اضافه کردن این دکمه های عملیاتی به پروفایلتان تجارت شما را معروف تر و کار را برایتان راحت تر میکند و همچنین برای مشتری هایتان تعامل با شما را آسان تر میسازد. این یک ویژگی برد برد است که به تجارتتان رونق می بخشد و درآمد بیشتری نصیب شما میشود.

نظر شما چیست؟ آیا به باز کردن یک حساب تجاری علاقمند هستید؟ یا اینکه خودتان از یکی از آنها استفاده میکنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-add-instagram-action-buttons-to-business-profile/

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2.5 (2 رای)
امتیاز نظرات 5 (4 امتیاز دهی)

6 نظر برای مطلب نحوه ی اضافه کردن دکمه های عملیاتی (Action Buttons) به پروفایل های تجاری در اینستاگرام

  1. بسیار عالی

    این قابلیت هنوز برای کشور در دسترس نیست ولی دستتون درد نکنه

  2. با سلام و احترام
    اضافه کردن دکمه عملیاتی به پیج اینستا شرایط خاصی داره؟ مثلا تعداد فالوررها؟
    چون بنده این کار رو میخوام انجام بدم به مرحله گرفتن آدرس سایت میرسه اما ارور میده که این ویژگی رو ساپورت نمی کنید.

    1. نویسنده کاربلد گفت:

      باسلام دوست عزیز این قابلیت برای حساب های تجاری اجرا می شه و همچنین ممکنه بعضی محدودیت ها برای بعضی حساب ها باشه که خب دقیقا اینستاگرام مشخص نکرده بر چه اساسی است.

    2. ندا گفت:

      چون باید یکی از وب سایت های پیشنهادی اش رو انتخاب کنیم بعد لینک بیزینس خودمون در اون وب سایت رو وارد کنیم. وقتی ما تو اون وب سایت لینک نداشته باشیم مسلما ارور میده.

  3. علی گفت:

    سلام
    این مورد رو هم بنده اضافه می کنم، با استفاده از My-Official.ir میشه چندین لینک رو در بیو اینستاگرام وارد کرد.
    (از مدیریت درخواست دارم آموزشی رو در خصوص کار با این سرویس برای افراد مبتدی ارائه کنند)

    1. نویسنده کاربلد گفت:

      سلام ، نه متاسفانه شما می تونید فقط یک لینک در بیو بگذارید، لطفا این مطلب رو مطالعه کنید امسدوارم براتون مفید باشه. چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

نحوه ی اضافه کردن دکمه های عملیاتی (Action Buttons) به پروفایل های تجاری در اینستاگرام

میخواهید بلیط هایتان را بفروشید یا جایی را رزرو کنید؟ دنبال راهی هستید که مشتری هایتان بدون خارج شدن از اینستاگرام از شما خرید کنند؟

در این مقاله نحوه ی اضافه کردن دکمه های عملیاتی (Action Buttons) به پروفایل های تجاری در اینستاگرام و تجارت از طریق اکانت اینستاگرام را بررسی می کنیم .

چه دکمه های عملیاتی در اینستاگرام وجود دارد؟

اینستاگرام این دکمه های عملیاتی را در دسترس همه ی اکانت های تجاری قرار داده ولی به دلایل مختلف ممکن است این آیتم ها در دسترس همه اکانت ها قرار نگرفته باشد ولی در حال حاضر اکثر اکانت های تجاری این قابلیت ها را دارند.

شما میتوانید غیر از دکمه های قدیمی تر که در اینستاگرام قرار داشت مانند تماس گرفتن، نوشتن متن، مسیرها و ایمیل از این دکمه های جدیدی که اضافه شده است استفاده کنید:

  • رزرو کردن
  • خرید بلیط
  • سفارش گرفتن

دکمه ی عملیاتی که روی حساب کاربری شما ظاهر میشود مستقیما به سایتی که میخواهید عملی در آن انجام دهید متصل میشود. برای مثال اگر شما یک سایت مثل اوپن تیبل ( Opentable.com ) را انتخاب کنید به صورت خودکار دکمه ی رزرو برای شما نشان داده میشود.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

چگونه یک دکمه عملیاتی را به حساب کاربری خود اضافه کنیم؟

برای اضافه کردن یک دکمه عملیاتی به اکانت خود شما نیاز دارید که یک اکانت در سایتی که میخواهید در آن عملی انجام دهید داشته باشید. برای مثال اگر بخواهید محصولی را بفروشید باید از قبل در آن سایت یک حساب کاربری داشته باشید.

حال برای اضافه کردن دکمه عملیات به قسمت “پروفایل (Profile)”خود بروید و “ویرایش پروفایل (Edit Profile)” را انتخاب کنید. در همین صفحه به پایین بروید و “گزینه های تماس (Contact Options) “را انتخاب کنید.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

در صفحه “گزینه های تماس” روی “اضافه کردن یک دکمه عملیات ( Add an Action Button option) ” کلیک کنید.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

حال سایتی را که میخواهید در آن مشارکت کنید را انتخاب کنید. در حال حاضر فقط از چند سایتی که اینستاگرام پیش فرض گذاشته است میتوان استفاده کرد.

 

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

اکنون شما باید آدرس سایت خودتان را که میخواهید مشتری مستقیما وارد آن شود را وارد کنید.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

در آخر روی “ارسال (Submit)” کلیک کنید. حال دکمه ی شما در اکانتتان فعال میشود.

اگر بخواهید این دکمه ها را در هر زمانی غیرفعال کنید فقط کافیست دوباره به قسمت “ویرایش پروفایل” و “گزینه های تماس” بروید. دکمه عملیاتی را که میخواهید غیر فعال کنید را انتخاب نموده و روی “پاک کردن دکمه عملیاتی (Remove Action Button)” که در پایین صفحه به رنگ قرمز است کلیک نمایید.

 

 

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

بلافاصله بعد از فعال کردن هر دکمه ی عملیاتی، هر کسی که پروفایل شما را ببیند متوجه آن خواهد شد.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

وقتی کاربرها روی دکمه ای که فعال کرده اید کلیک میکنند به سایتی که خودتان وارد کرده بودید هدایت خواهند شد. بقیه ی مراحل خرید کردن یا رزرو کردن داخل همان سایت انجام خواهد شد. برای مثال شخصی از سایت ایون برایت(Evenbrite.com) بلیطی تهیه می کند:

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

با دکمه های عملیاتی بالاترین نتیجه را بگیرید

اضافه کردن دکمه های عملیاتی به سادگی می تواند توجهات را به سمت برند شما برگرداند و باعث بیشتر شنیده و دیده شدن آن شود. برای گرفتن توجهات بیشتر از مردم و بیشتر دیده شدن کاری که میخواهید انجام دهید میتوانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • در پست هایی که میگذارید میتوانید به فالورهایتان اعلام کنید که چه کاری میخواهید انجام دهید.
  • در استوری ها به مردم یادآوری کنید که پروفایل شما را چک کنند و رزرو هایشان را انجام دهند.
  • در قسمت بیوگرافی پروفایلتان توضیح مختصری بدهید تا مردم را به بازدید از سایتتان تشویق نمایید.
  • میتوانید یک کد تخفیف فقط به کسانی که از طریق پروفایل شما خرید می کنند بدهید.
  • میتوانید به مردم اطلاع دهید که سریعا اقدام به خرید کنند تا مهلت آن تمام نشده یا تا تمام محصولات تمام نشده است.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

پیگیری کارایی دکمه های عملیاتی شما

شما مطمئنا میخواهید نحوه ی عملکرد دکمه ها را ببینید و آن را بررسی کنید تا بدانید تبلیغاتتان در اینستاگرام چه مقدار روی فروشتان تاثیر داشته است.

برای این کار باید به همان سایتی که وارد کرده اید مراجعه کنید تا به شما ترافیک مشتریان را نشان دهد. این سایت ها مقیاس هایی برای اندازه گیری داخل خود دارند که جزئیات را ذخیره میکنند. برای مثال در سایت ایون برایت شما میتوانید از قسمت ابزار های تبلیغاتی تعداد افرادی را که از طریق اینستاگرام به سایت شما متصل شده و از آن بازدید نموده اند را مشاهده کنید.

اضافه کردن CTA دراینستاگرام

 

نتیجه گیری

اضافه کردن این دکمه های عملیاتی به پروفایلتان تجارت شما را معروف تر و کار را برایتان راحت تر میکند و همچنین برای مشتری هایتان تعامل با شما را آسان تر میسازد. این یک ویژگی برد برد است که به تجارتتان رونق می بخشد و درآمد بیشتری نصیب شما میشود.

نظر شما چیست؟ آیا به باز کردن یک حساب تجاری علاقمند هستید؟ یا اینکه خودتان از یکی از آنها استفاده میکنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-add-instagram-action-buttons-to-business-profile/

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2.5 (2 رای)
امتیاز نظرات 5 (4 امتیاز دهی)
Scroll to top