چگونه پست اینستاگرام را در صفحه ی اکسپلور بگذاریم!(قسمت دوم)

در مقاله گذشته به مبحث قرار دادن پست در صفحه اکسپلور اینستاگرام پرداختیم، در این مقاله می خواهیم شیوه و نکات چگونگی انجام این کار را بررسی کنیم.

چرا باید سعی کنید که به صفحه اکسپلور بروید

 

شاید تعجب کنید که چرا حتی می خواهید در صفحه اکسپلور باشید. گذشته از افزایش آشکار لایک و اظهار نظر ، دریافت پست شما در صفحه اکسپلور راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان بزرگتر است.

 

صفحه اکسپلور می تواند پست شما را در معرض دنبال کنندگان جدیدی قرار دهد که به محتوای شما علاقه مند هستند ، به این معنی که آنها احتمال بیشتری دکمه follow را می زنند. از آنجا که الگوریتم مبتنی بر علایق است ، پست شما فقط در صفحات اکسپلور اختصاص داده شده متناسب با گروه علاقه شما و مخاطبان هدف نمایش داده می شود.

 

اگر یک پیج  تبلیغ تجاری در اینستاگرام هستید ، صفحه اکسپلور در واقع تبلیغات رایگان است که به طور چشمگیری پایگاه پیروان شما را بهبود می بخشد و می تواند منجر به مشتریان بالقوه و افزایش سود شود. به جای پرداخت هزینه تبلیغات تبلیغاتی در اینستاگرام ، می توانید به سادگی سعی کنید پست خود را تقویت کنید تا لایک ، نظرات و دیدگاههای ارگانیک را در صفحه اکسپلور دریافت کنید.

 

نحوه ورود به صفحه اکسپلور در اینستاگرام

 

چگونه می توانم پست خود را در صفحه اکسپلور اینستاگرام بگذارم؟ بسیاری از کاربران این سؤال را از خودشان می پرسند. با تخمین ۹۵ میلیون عکس و فیلم که هر روز در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود ، تعداد زیادی پست دیگر برای رقابت با آنها وجود دارد.

 

در حالی که هیچ راهکاری برای اثبات محتوای شما در اینستاگرام اکسپلور وجود ندارد ، می توانید از دانش خود در مورد الگوریتم و درگیری اینستاگرام برای بهینه سازی پست های خود استفاده کنید. این نکات ممکن است شما را بلافاصله در صفحه اکسپلور نرساند، اما آنها بدون در نظر گرفتن این ویژگی برجسته ، اینستاگرام شما را بهبود می بخشند.

 

به خاطر داشته باشید که حساب شما باید عمومی باشد تا در صفحه اکسپلور نمایش داده شود.

 

برای ورود به صفحه اکسپلور در اینستاگرام ، این نکات را امتحان کنید:

 

  1. با کاربران خود در تعامل باشید.
  2. مکان خود را وارد کنید.
  3. از هشتگ ها استفاده کنید.
  4. در زمان مناسب پست بذارید.
  5. شامل call to action بودن.
  6. دنبال کننده های خود را افزایش دهید.

 

با کاربران خود در تعامل باشید

 

اینستاگرام سعی دارد بهترین پست ها را در صفحه اکسپلور قرار دهد. این بدان معنی است که پست شما ابتدا باید عملکرد خوبی داشته باشد تا در صفحه اکسپلور نمایش داده شود. اگر اینستاگرام تصور کند که پست شما با کیفیت بالا است و دنبال کننده های شما را به خود مشغول می کند ، ممکن است به شما در رسیدن به صفحه اکسپلور کمک کند. اگر دنبال کنندگان شما پست شما را دوست دارند و نظر می دهند ، احتمال بیشتری وجود دارد که در Instagram Explore نمایش داده شود.

 

مخاطبان خود را بصورت آنلاین بدانید و مطالب مورد علاقه آن ها را ارسال کنید! اگر شما از قبل  مخاطب هدف خود را ایجاد نکرده اید، از خودتان بپرسید: این محصول / خدمات را چه کسی خریداری می کند؟ چه چیزی مخاطب مورد نظر من را علاقه مند می کند؟ چه نوع محتوایی را دنبال می کنند یا ارسال می کنند؟

 

مکان خود را وارد کنید

 

افزودن موقعیت مکانی به پست شما می تواند تعامل را بهبود ببخشد و به شما در دستیابی بیشتر دنبال کننده ای محلی کمک کند. صفحه اکسپلور غالباً تصاویر را بر اساس موقعیت مکانی نشان می دهد ، بنابراین برچسب زدن به موقعیت مکانی شما می تواند به شما کمک کند تا پست شما راحت تر کشف شود. همچنین می توانید مکانهایی را در صفحه اکسپلور جستجو کنید و پست شما می تواند در صفحه موقعیت مکانی خاصی که استفاده کرده اید نشان داده شود.

 

شما همچنین باید از هشتگ های مبتنی بر مکان استفاده کنید.

 

چگونه پست اینستاگرام را در صفحه ی اکسپلور بگذاری

 

از هشتگ ها استفاده کنید

 

صحبت از هشتگ ها، شما همیشه باید از هشتگ ها در پست ها استفاده کنید اگر می خواهید با کاربران بیشتری در تعامل باشید و دنبال کننده بیشتری داشته باشید. هشتگ ها اساساً تصویر شما را به دلیل آن موضوع مرتبط می کنند ، بنابراین اگر یک # مد را به پست خود اضافه کنید ، اینستاگرام می داند که پست شما مربوط به مد است.

 

هشتگ گذاری باعث می شود راحت در صفحه اکسپلور وارد شوید زیرا برچسب گذاری محتوای پست شما را نشان می دهد. اگر شخصی به یک موضوع خاص علاقه مند است یا آن هشتگ را دنبال می کند، به احتمال زیاد پست شما در صفحه اکسپلور آن ها برای این علاقه نمایش داده می شود.

 

بهترین هشتگ ها را مربوط به صنعت خودتان و بهترین شیوه برای هشتگ ها در اینتاگرام را جستجو کنید.

 

چگونه پست اینستاگرام را در صفحه ی اکسپلور بگذاری

 

در زمان مناسب پست بذارید

 

یکی از عواملی که در الگوریتم اینستاگرام تأثیر می گذارد ، زمان است: چندی پیش چیزی ارسال شده است. حتی اگر لایک و اظهار نظر زیادی دریافت کنید ، اگر پست شما خیلی قدیمی باشد ، برای صفحه اکسپلور انتخاب نمی شود. این بدان معنی است که شما باید به سرعت با طرفداران خود وارد تعامل شوید و برای انجام این کار ، باید در زمان مناسب پست کنید.

 

اشتراک گذاری در زمان مناسب به معنای حساب کردن ساعات اوج فعالیت در اینستاگرام است. شما باید بدانید که چه زمانی  دنبال کننده های شما برای دیدن پست شما و به اشتراک گذاری آن در این زمان فعال هستند تا سریعاً با عکس شما در تعامل  باشند.

 

درباره بهترین زمان برای پست گذاشتن، و همچنین  بدترین زمان و اینکه چه زمانی دنبال کنندگان خاص شما فعال هستند تحقیق کنید. ما در مقاله های آینده در مورد این مطلب صحبت خواهیم کرد. اگر حساب شما یک پروفایل تجاری است، از ابزار insights استفاده کنید تا به شما در یافتن زمان بهینه برای ارسال کمک کند.

 

شامل call to action بودن

 

از آنجایی که اینستاگرام به احتمال زیاد دارای پستی با میزان زیادی از تعامل است، شما باید به دنبال کننده های خود یادآوری کنید تا وارد تعامل شوند. شامل تماس هایی برای اقداماتی مانند “لایک کردن” ، “کامنت گذاشتن” یا حتی بهتر ، یک سؤال کنید. پرسیدن یک سؤال برای طرفداران خود که در نظرات پاسخ بدهند می تواند به ترغیب بیشتر تعامل کمک کند. پستی با نظرات زیادی به احتمال زیاد در صفحه اکسپلور اینستاگرام اضافه می شود.

 

دنبال کننده های خود را افزایش دهید

 

اینستاگرام با تعامل بسیار خوب به پست ها پاداش می دهد. موبوکافه می تواند به شما در بهبود دنبال کننده ها و تعامل کمک کند. در آینده قسمتی به سایت اضافه خواهد شد که از طریق آن بتوانید دنبال کننده های هدف خود را افزایش دهید.

 

چگونه بفهمیم که شما در صقحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شدید

 

اگر پست شما در صفحه اینستاگرام اکسپلور نمایش داده شده باشد ، اینستاگرام به شما اطلاع نمی دهد. صفحه اکسپلور همه به نظر می رسد متفاوت است ، بنابراین ممکن است شما بدون پی بردن به آن در صفحه اکسپلور قرار داده شوید.

 

اگر متوجه شدید که پست دارای لایک بیشتر از میانگین شماست، ممکن است بدان معنی باشد که این پست در برگه اکسپلور نمایش داده شده است. نشانه دیگر این است که اگر تعداد زیادی اظهار نظر از حساب هایی که نمی شناسید مشاهده می کنید – این همچنین نشان می دهد که به افراد بیشتری رسیده اید و شاید پست شما نشان داده شده باشد.

 

در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شوید

 

نکات ما را امتحان کنید یا در آینده در سایت ما ثبت نام کنید تا شانس حضور در صفحه اکسپلور در اینستاگرام بهبود یابد! روی ایجاد محتوای عالی و جذاب توجه کنید و شانس ساخت آن در Instagram Explore بهبود خواهد یافت.

 

اگر این مقاله برای شما مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها هم از این مطالب استفاده کنند.

هر سوالی در این زمینه دارید در زیر برای ما بنویسید.

 

منبع: https://socialbuddy.com/instagram-explore/

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

چگونه پست اینستاگرام را در صفحه ی اکسپلور بگذاریم!(قسمت دوم)

در مقاله گذشته به مبحث قرار دادن پست در صفحه اکسپلور اینستاگرام پرداختیم، در این مقاله می خواهیم شیوه و نکات چگونگی انجام این کار را بررسی کنیم.

چرا باید سعی کنید که به صفحه اکسپلور بروید

 

شاید تعجب کنید که چرا حتی می خواهید در صفحه اکسپلور باشید. گذشته از افزایش آشکار لایک و اظهار نظر ، دریافت پست شما در صفحه اکسپلور راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان بزرگتر است.

 

صفحه اکسپلور می تواند پست شما را در معرض دنبال کنندگان جدیدی قرار دهد که به محتوای شما علاقه مند هستند ، به این معنی که آنها احتمال بیشتری دکمه follow را می زنند. از آنجا که الگوریتم مبتنی بر علایق است ، پست شما فقط در صفحات اکسپلور اختصاص داده شده متناسب با گروه علاقه شما و مخاطبان هدف نمایش داده می شود.

 

اگر یک پیج  تبلیغ تجاری در اینستاگرام هستید ، صفحه اکسپلور در واقع تبلیغات رایگان است که به طور چشمگیری پایگاه پیروان شما را بهبود می بخشد و می تواند منجر به مشتریان بالقوه و افزایش سود شود. به جای پرداخت هزینه تبلیغات تبلیغاتی در اینستاگرام ، می توانید به سادگی سعی کنید پست خود را تقویت کنید تا لایک ، نظرات و دیدگاههای ارگانیک را در صفحه اکسپلور دریافت کنید.

 

نحوه ورود به صفحه اکسپلور در اینستاگرام

 

چگونه می توانم پست خود را در صفحه اکسپلور اینستاگرام بگذارم؟ بسیاری از کاربران این سؤال را از خودشان می پرسند. با تخمین ۹۵ میلیون عکس و فیلم که هر روز در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود ، تعداد زیادی پست دیگر برای رقابت با آنها وجود دارد.

 

در حالی که هیچ راهکاری برای اثبات محتوای شما در اینستاگرام اکسپلور وجود ندارد ، می توانید از دانش خود در مورد الگوریتم و درگیری اینستاگرام برای بهینه سازی پست های خود استفاده کنید. این نکات ممکن است شما را بلافاصله در صفحه اکسپلور نرساند، اما آنها بدون در نظر گرفتن این ویژگی برجسته ، اینستاگرام شما را بهبود می بخشند.

 

به خاطر داشته باشید که حساب شما باید عمومی باشد تا در صفحه اکسپلور نمایش داده شود.

 

برای ورود به صفحه اکسپلور در اینستاگرام ، این نکات را امتحان کنید:

 

  1. با کاربران خود در تعامل باشید.
  2. مکان خود را وارد کنید.
  3. از هشتگ ها استفاده کنید.
  4. در زمان مناسب پست بذارید.
  5. شامل call to action بودن.
  6. دنبال کننده های خود را افزایش دهید.

 

با کاربران خود در تعامل باشید

 

اینستاگرام سعی دارد بهترین پست ها را در صفحه اکسپلور قرار دهد. این بدان معنی است که پست شما ابتدا باید عملکرد خوبی داشته باشد تا در صفحه اکسپلور نمایش داده شود. اگر اینستاگرام تصور کند که پست شما با کیفیت بالا است و دنبال کننده های شما را به خود مشغول می کند ، ممکن است به شما در رسیدن به صفحه اکسپلور کمک کند. اگر دنبال کنندگان شما پست شما را دوست دارند و نظر می دهند ، احتمال بیشتری وجود دارد که در Instagram Explore نمایش داده شود.

 

مخاطبان خود را بصورت آنلاین بدانید و مطالب مورد علاقه آن ها را ارسال کنید! اگر شما از قبل  مخاطب هدف خود را ایجاد نکرده اید، از خودتان بپرسید: این محصول / خدمات را چه کسی خریداری می کند؟ چه چیزی مخاطب مورد نظر من را علاقه مند می کند؟ چه نوع محتوایی را دنبال می کنند یا ارسال می کنند؟

 

مکان خود را وارد کنید

 

افزودن موقعیت مکانی به پست شما می تواند تعامل را بهبود ببخشد و به شما در دستیابی بیشتر دنبال کننده ای محلی کمک کند. صفحه اکسپلور غالباً تصاویر را بر اساس موقعیت مکانی نشان می دهد ، بنابراین برچسب زدن به موقعیت مکانی شما می تواند به شما کمک کند تا پست شما راحت تر کشف شود. همچنین می توانید مکانهایی را در صفحه اکسپلور جستجو کنید و پست شما می تواند در صفحه موقعیت مکانی خاصی که استفاده کرده اید نشان داده شود.

 

شما همچنین باید از هشتگ های مبتنی بر مکان استفاده کنید.

 

چگونه پست اینستاگرام را در صفحه ی اکسپلور بگذاری

 

از هشتگ ها استفاده کنید

 

صحبت از هشتگ ها، شما همیشه باید از هشتگ ها در پست ها استفاده کنید اگر می خواهید با کاربران بیشتری در تعامل باشید و دنبال کننده بیشتری داشته باشید. هشتگ ها اساساً تصویر شما را به دلیل آن موضوع مرتبط می کنند ، بنابراین اگر یک # مد را به پست خود اضافه کنید ، اینستاگرام می داند که پست شما مربوط به مد است.

 

هشتگ گذاری باعث می شود راحت در صفحه اکسپلور وارد شوید زیرا برچسب گذاری محتوای پست شما را نشان می دهد. اگر شخصی به یک موضوع خاص علاقه مند است یا آن هشتگ را دنبال می کند، به احتمال زیاد پست شما در صفحه اکسپلور آن ها برای این علاقه نمایش داده می شود.

 

بهترین هشتگ ها را مربوط به صنعت خودتان و بهترین شیوه برای هشتگ ها در اینتاگرام را جستجو کنید.

 

چگونه پست اینستاگرام را در صفحه ی اکسپلور بگذاری

 

در زمان مناسب پست بذارید

 

یکی از عواملی که در الگوریتم اینستاگرام تأثیر می گذارد ، زمان است: چندی پیش چیزی ارسال شده است. حتی اگر لایک و اظهار نظر زیادی دریافت کنید ، اگر پست شما خیلی قدیمی باشد ، برای صفحه اکسپلور انتخاب نمی شود. این بدان معنی است که شما باید به سرعت با طرفداران خود وارد تعامل شوید و برای انجام این کار ، باید در زمان مناسب پست کنید.

 

اشتراک گذاری در زمان مناسب به معنای حساب کردن ساعات اوج فعالیت در اینستاگرام است. شما باید بدانید که چه زمانی  دنبال کننده های شما برای دیدن پست شما و به اشتراک گذاری آن در این زمان فعال هستند تا سریعاً با عکس شما در تعامل  باشند.

 

درباره بهترین زمان برای پست گذاشتن، و همچنین  بدترین زمان و اینکه چه زمانی دنبال کنندگان خاص شما فعال هستند تحقیق کنید. ما در مقاله های آینده در مورد این مطلب صحبت خواهیم کرد. اگر حساب شما یک پروفایل تجاری است، از ابزار insights استفاده کنید تا به شما در یافتن زمان بهینه برای ارسال کمک کند.

 

شامل call to action بودن

 

از آنجایی که اینستاگرام به احتمال زیاد دارای پستی با میزان زیادی از تعامل است، شما باید به دنبال کننده های خود یادآوری کنید تا وارد تعامل شوند. شامل تماس هایی برای اقداماتی مانند “لایک کردن” ، “کامنت گذاشتن” یا حتی بهتر ، یک سؤال کنید. پرسیدن یک سؤال برای طرفداران خود که در نظرات پاسخ بدهند می تواند به ترغیب بیشتر تعامل کمک کند. پستی با نظرات زیادی به احتمال زیاد در صفحه اکسپلور اینستاگرام اضافه می شود.

 

دنبال کننده های خود را افزایش دهید

 

اینستاگرام با تعامل بسیار خوب به پست ها پاداش می دهد. موبوکافه می تواند به شما در بهبود دنبال کننده ها و تعامل کمک کند. در آینده قسمتی به سایت اضافه خواهد شد که از طریق آن بتوانید دنبال کننده های هدف خود را افزایش دهید.

 

چگونه بفهمیم که شما در صقحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شدید

 

اگر پست شما در صفحه اینستاگرام اکسپلور نمایش داده شده باشد ، اینستاگرام به شما اطلاع نمی دهد. صفحه اکسپلور همه به نظر می رسد متفاوت است ، بنابراین ممکن است شما بدون پی بردن به آن در صفحه اکسپلور قرار داده شوید.

 

اگر متوجه شدید که پست دارای لایک بیشتر از میانگین شماست، ممکن است بدان معنی باشد که این پست در برگه اکسپلور نمایش داده شده است. نشانه دیگر این است که اگر تعداد زیادی اظهار نظر از حساب هایی که نمی شناسید مشاهده می کنید – این همچنین نشان می دهد که به افراد بیشتری رسیده اید و شاید پست شما نشان داده شده باشد.

 

در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شوید

 

نکات ما را امتحان کنید یا در آینده در سایت ما ثبت نام کنید تا شانس حضور در صفحه اکسپلور در اینستاگرام بهبود یابد! روی ایجاد محتوای عالی و جذاب توجه کنید و شانس ساخت آن در Instagram Explore بهبود خواهد یافت.

 

اگر این مقاله برای شما مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها هم از این مطالب استفاده کنند.

هر سوالی در این زمینه دارید در زیر برای ما بنویسید.

 

منبع: https://socialbuddy.com/instagram-explore/

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

Scroll to top