چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم؟

هنگامی که زمان نمایش دادن برند و محصولات شما می شود اینستاگرام می تواند به صورت کانالی قوی عمل کند، اما خیلی از کارشناسان مارکتینگ از تمام پتانسیل موجود در این پلتفرم استفاده نمی کنند.

با توجه به عدم امکان ارسال لینک در پست ها فرصت های شما برای هدایت مستقیم از اینستاگرام محدود شده است و این موضوع برای کاربران سخت شده است که بینندگان را به سمت سایت های خود هدایت کنند. از طرفی دیگر اینستاگرام همیشه این اجازه را به کاربران داده است که یک لینک خارجی در بیو اینستاگرام خود بگذارند که باعث می شود از طریق کلیک روی آن کاربران را به طور مستقیم وارد وبسایت شما کند.

اما به جای این که به طور ساده فقط آدرس سایت خود را در بیو بگذارید می توانید از این لینک برای هدف های کاری خود بهره برداری کنید.

زمانی که شما راجع به هدایت افراد به وبسایت شما از طریق اینستاگرام فکر می کنید فرصت های زیادی به ذهن شما می رسد اما اولین قسمتی که می توانید از طریق آن شروعی بهینه داشته باشید بیو شما در اینستاگرام می باشد.

در این مقاله ما سه موضوع کاربردی برای چگونگی استفاده از لینک ها در بیو را بررسی می کنیم:

۱ – معرفی کردن اهداف تجاری خود

از آنجایی که شما فقط می توانید یک لینک در بیو خود قرار دهید، شما می خواهید از این که از این طریق یه اهداف خود می رسید مطمئن شوید.

اولین قدم برای بهینه سازی لینک خود در بیو اینستاگرام این است که به این موضوع فکر کنید که هنگامی که کاربران به پروفایل شما می آیند تمایل دارید به چه چیزی برسند. آیا می خواهید فروش را افزایش دهید؟ درباره برند اطلاع رسانی کنید؟ مشترکان خبرنامه خود را افزایش دهید؟

هنگامی که شما اهداف خود را در ذهن خود دارید شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام لینک برای شما می تواند بازده بیشتری داشته باشد، برای مثال اگر شما قصد افزایش مشترکان خبرنامه خود را دارید شما می توانید لینک مستقیم به صفحه لندینگ پیج خود را بگذارید که کاربران اینستاگرام به راحتی به لیست ایمیل های شما افزوده شوند.

در تصویر زیر مشاهده می کنید که پیج Social School به طور مستقیم افراد را به صفحه ای برای ثبت نام کردن ورکشاپ ها و وبینارهای ماهانه هدایت می کند از طریق لینک بیو هدایت می کند:

چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم

 

این راه موثری برای هدایت کاربران به صفحه ثبت نام می باشد.

هیچ  وقت ریسک نکنید که لینک وبسایت خود را بگذارید و دعا کنید که آن ها لینک ثبت نام خبرنامه شما را پیدا خواهند کرد، لینک شما باید کاملا هدفمند با اهداف شما باشد.

حتما لینکی که در بیو گذاشته اید را چند بار چک کنید که به طور مستقیم به صفحه مورد نظری که به فالورهای خود قول داده اید برود.

هیچ چیزی برای یک کاربر اذیت کننده تر از لینک خراب نمی باشد. شما با این ریسک نه تنها فروش خود را افزایش نمی دهید بلکه فالورهای خود را از دست خواهید داد.

۲ – بهینه سازی لینک در بیو

در حالی که لینک بیو شما قسمت کوچکی از مواردی است که باعث آرایش پروفایل شما می شود، اگر بتوانید آن را بهینه کنید باعث قدرتمند شدن شما می شود.

امروزه ابزارهایی مانند Linkin.bio by Later وجود دارند که شما می توانید لینک هایی را به محصولات خود در پست هایتان اضافه کنید که باعث شود با کلیک روی آن ها کاربران را به لندینگ پیج شما هدایت کند.

چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم

 

این به این معناست که از طریق Linkin.bio هر کدام از پست ها اینستاکرام شما می توانند کاربران را به صفحه های خاصی از وبسایت شما هدایت کند. از طریق ساختن این ارتباط بین اینستاگرام و وبسایت شما شما می توانید به بینندگان خود به راحتی کمک کنید که به سرعت و به سادگی محصولات و یا اطلاعاتی که  از طریق اسکرول کردن در اینستاگرام شما می خواهند به دست آورند.

هنگامی که همه این کارها را انجام دادید باید به فالورهای های خود یادآوری کنید که روی لینک بیو شما کلیک کنند در واقع یک Call to action ساده در استوری و کپشن پست های شما می تواند به خوبی کار کند.

اینستاگرام البته در حال توسعه دادن ابزارهای خود برای نمایش دادن تصاویر و ویدیو ها می باشد مانند تگ های خرید که به تازگی بر روی محتواهای استوری های اینستاگرام افزوده شده است.

البته برخی از این عملکرد ها ممکن است هنوز برای همه کاربران قابل دسترسی نباشد.

۳ – روی محتوای بیو خود و پست های خود تمرکز کنید 

بدون در نظر گرفتن هدف خود شما باید از این که بیو شما به صورت قوی کاربران را به کلیک کردن روی لینک هدایت می کند اطمینان حاصل کنید.

زمان گذاشتن برای مرور کردن بیو خود هزینه خوبی می باشد. یک موضوع که شما باید هنگام نوشتن بیو خود به آن توجه کنید این است که شما فقط می توانید ۱۵۰ کاراکتر بنویسید و شما همیشه باید در خط آخر Call to action قوی بنویسید. محتوای شما دقیقا بالای لینک بیو شما قرار می گیرد و شما از فالورهای خود می خواهید که روی آن کلیک کنند.

استراتژی های شبکه های اجتماعی خلاقانه نشان می دهند که چگونه توجه مخاطبان را به لینک جلب کند. ایموجی مع راهی محبوب برای جلب توجه مخاطبان به لینک می باشند اما بعضی از پیج ها از کاراکتر ها و فونت های خاصی برای جلب توجه مخاطبان استفاده می کنند که باعث برجسته بودن بیو آن ها می شود.

چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم

 

به طور مشابه هنگامی که شما برای محتوای خود در آینده برنامه ریزی می کنید، به ساختن Call to action  در کپشن پست ها و استوری های خود نیز فکر کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که به طور یکپارچه می توانید کاربران خود را به بیو خود هدایت کنید.

یک پیام ساده در انتهای کپشن های شما می تواند با اختلاف زیادی افراد بیشتری را به وبسایت شما هدایت کند و باعث پیشرفت فروش شما شود.

به تصویر زیر نگاه کنید که چگونه این حساب از طریق ایموجی و Call to action ساده کاربران را به بیو لینک وبسایت خود هدایت میکند.

چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم

 

هر آنچه که انتخاب می کنید چه فونت، ایموجی، Call to action و … توجه کنید که با برند شما از لحاظ زیبایی شناختی و تن صدای برند شما متناسب باشد. هنگامی که شما می خواهید ترافیک را به سمت وبسایت خود هدایت کنید، لینک بیو اینستاگرام می تواند کمک زیادی به شما بکند. در واقع نه به زمان زیادی و نه هزینه زیادی و نه تلاش زیادی برای استراتژی بهینه سازی لینک شما برای هدایت کاربران و تبدیل آن ها به مشتری و بازدیدکنندگان سایت شما ندارد. یک لینک بهینه در بیو شما در واقع کلیدی برای تبدیل پروفایل اینستاگرام شما به یک هدایت کننده قوی کاربران به سمت سایت شما می باشد. بنابراین اگر دنبال راه حلی سریع برای افزایش بازدید و فروش وبسایت خود هستید زمان آن رسیده که لینک خود را در بیو آپدیت کنید.

 

منبع: https://www.socialmediatoday.com/news/how-to-use-your-instagram-bio-link-to-drive-traffic-to-your-website/551359/

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم؟

هنگامی که زمان نمایش دادن برند و محصولات شما می شود اینستاگرام می تواند به صورت کانالی قوی عمل کند، اما خیلی از کارشناسان مارکتینگ از تمام پتانسیل موجود در این پلتفرم استفاده نمی کنند.

با توجه به عدم امکان ارسال لینک در پست ها فرصت های شما برای هدایت مستقیم از اینستاگرام محدود شده است و این موضوع برای کاربران سخت شده است که بینندگان را به سمت سایت های خود هدایت کنند. از طرفی دیگر اینستاگرام همیشه این اجازه را به کاربران داده است که یک لینک خارجی در بیو اینستاگرام خود بگذارند که باعث می شود از طریق کلیک روی آن کاربران را به طور مستقیم وارد وبسایت شما کند.

اما به جای این که به طور ساده فقط آدرس سایت خود را در بیو بگذارید می توانید از این لینک برای هدف های کاری خود بهره برداری کنید.

زمانی که شما راجع به هدایت افراد به وبسایت شما از طریق اینستاگرام فکر می کنید فرصت های زیادی به ذهن شما می رسد اما اولین قسمتی که می توانید از طریق آن شروعی بهینه داشته باشید بیو شما در اینستاگرام می باشد.

در این مقاله ما سه موضوع کاربردی برای چگونگی استفاده از لینک ها در بیو را بررسی می کنیم:

۱ – معرفی کردن اهداف تجاری خود

از آنجایی که شما فقط می توانید یک لینک در بیو خود قرار دهید، شما می خواهید از این که از این طریق یه اهداف خود می رسید مطمئن شوید.

اولین قدم برای بهینه سازی لینک خود در بیو اینستاگرام این است که به این موضوع فکر کنید که هنگامی که کاربران به پروفایل شما می آیند تمایل دارید به چه چیزی برسند. آیا می خواهید فروش را افزایش دهید؟ درباره برند اطلاع رسانی کنید؟ مشترکان خبرنامه خود را افزایش دهید؟

هنگامی که شما اهداف خود را در ذهن خود دارید شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام لینک برای شما می تواند بازده بیشتری داشته باشد، برای مثال اگر شما قصد افزایش مشترکان خبرنامه خود را دارید شما می توانید لینک مستقیم به صفحه لندینگ پیج خود را بگذارید که کاربران اینستاگرام به راحتی به لیست ایمیل های شما افزوده شوند.

در تصویر زیر مشاهده می کنید که پیج Social School به طور مستقیم افراد را به صفحه ای برای ثبت نام کردن ورکشاپ ها و وبینارهای ماهانه هدایت می کند از طریق لینک بیو هدایت می کند:

چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم

 

این راه موثری برای هدایت کاربران به صفحه ثبت نام می باشد.

هیچ  وقت ریسک نکنید که لینک وبسایت خود را بگذارید و دعا کنید که آن ها لینک ثبت نام خبرنامه شما را پیدا خواهند کرد، لینک شما باید کاملا هدفمند با اهداف شما باشد.

حتما لینکی که در بیو گذاشته اید را چند بار چک کنید که به طور مستقیم به صفحه مورد نظری که به فالورهای خود قول داده اید برود.

هیچ چیزی برای یک کاربر اذیت کننده تر از لینک خراب نمی باشد. شما با این ریسک نه تنها فروش خود را افزایش نمی دهید بلکه فالورهای خود را از دست خواهید داد.

۲ – بهینه سازی لینک در بیو

در حالی که لینک بیو شما قسمت کوچکی از مواردی است که باعث آرایش پروفایل شما می شود، اگر بتوانید آن را بهینه کنید باعث قدرتمند شدن شما می شود.

امروزه ابزارهایی مانند Linkin.bio by Later وجود دارند که شما می توانید لینک هایی را به محصولات خود در پست هایتان اضافه کنید که باعث شود با کلیک روی آن ها کاربران را به لندینگ پیج شما هدایت کند.

چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم

 

این به این معناست که از طریق Linkin.bio هر کدام از پست ها اینستاکرام شما می توانند کاربران را به صفحه های خاصی از وبسایت شما هدایت کند. از طریق ساختن این ارتباط بین اینستاگرام و وبسایت شما شما می توانید به بینندگان خود به راحتی کمک کنید که به سرعت و به سادگی محصولات و یا اطلاعاتی که  از طریق اسکرول کردن در اینستاگرام شما می خواهند به دست آورند.

هنگامی که همه این کارها را انجام دادید باید به فالورهای های خود یادآوری کنید که روی لینک بیو شما کلیک کنند در واقع یک Call to action ساده در استوری و کپشن پست های شما می تواند به خوبی کار کند.

اینستاگرام البته در حال توسعه دادن ابزارهای خود برای نمایش دادن تصاویر و ویدیو ها می باشد مانند تگ های خرید که به تازگی بر روی محتواهای استوری های اینستاگرام افزوده شده است.

البته برخی از این عملکرد ها ممکن است هنوز برای همه کاربران قابل دسترسی نباشد.

۳ – روی محتوای بیو خود و پست های خود تمرکز کنید 

بدون در نظر گرفتن هدف خود شما باید از این که بیو شما به صورت قوی کاربران را به کلیک کردن روی لینک هدایت می کند اطمینان حاصل کنید.

زمان گذاشتن برای مرور کردن بیو خود هزینه خوبی می باشد. یک موضوع که شما باید هنگام نوشتن بیو خود به آن توجه کنید این است که شما فقط می توانید ۱۵۰ کاراکتر بنویسید و شما همیشه باید در خط آخر Call to action قوی بنویسید. محتوای شما دقیقا بالای لینک بیو شما قرار می گیرد و شما از فالورهای خود می خواهید که روی آن کلیک کنند.

استراتژی های شبکه های اجتماعی خلاقانه نشان می دهند که چگونه توجه مخاطبان را به لینک جلب کند. ایموجی مع راهی محبوب برای جلب توجه مخاطبان به لینک می باشند اما بعضی از پیج ها از کاراکتر ها و فونت های خاصی برای جلب توجه مخاطبان استفاده می کنند که باعث برجسته بودن بیو آن ها می شود.

چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم

 

به طور مشابه هنگامی که شما برای محتوای خود در آینده برنامه ریزی می کنید، به ساختن Call to action  در کپشن پست ها و استوری های خود نیز فکر کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که به طور یکپارچه می توانید کاربران خود را به بیو خود هدایت کنید.

یک پیام ساده در انتهای کپشن های شما می تواند با اختلاف زیادی افراد بیشتری را به وبسایت شما هدایت کند و باعث پیشرفت فروش شما شود.

به تصویر زیر نگاه کنید که چگونه این حساب از طریق ایموجی و Call to action ساده کاربران را به بیو لینک وبسایت خود هدایت میکند.

چگونه از طریق لینک بیو در اینستاگرام فالورها را به سمت وبسایت هدایت کنیم

 

هر آنچه که انتخاب می کنید چه فونت، ایموجی، Call to action و … توجه کنید که با برند شما از لحاظ زیبایی شناختی و تن صدای برند شما متناسب باشد. هنگامی که شما می خواهید ترافیک را به سمت وبسایت خود هدایت کنید، لینک بیو اینستاگرام می تواند کمک زیادی به شما بکند. در واقع نه به زمان زیادی و نه هزینه زیادی و نه تلاش زیادی برای استراتژی بهینه سازی لینک شما برای هدایت کاربران و تبدیل آن ها به مشتری و بازدیدکنندگان سایت شما ندارد. یک لینک بهینه در بیو شما در واقع کلیدی برای تبدیل پروفایل اینستاگرام شما به یک هدایت کننده قوی کاربران به سمت سایت شما می باشد. بنابراین اگر دنبال راه حلی سریع برای افزایش بازدید و فروش وبسایت خود هستید زمان آن رسیده که لینک خود را در بیو آپدیت کنید.

 

منبع: https://www.socialmediatoday.com/news/how-to-use-your-instagram-bio-link-to-drive-traffic-to-your-website/551359/

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

 

Scroll to top