چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم؟

استفاده از استوری های اینستاگرام، یک روش جدید برای برند هاست تا از این طریق به مشتری های شان دسترسی داشته باشند. از آن جایی که استوری ها بعد از بیست و چهار ساعت حذف می شوند آن ها بهترین راه برای گنجاندن اطلاعات روزانه ی برند در تجارت دنبال کنندگان شان هستند. بعضی برند ها ترجیح می دهند به استوری های خود لینک اضافه کنند تا به مشتری ها فرصت سریع اقدام کردن بدهند.

اما چگونه به استوری های خود لینک اضافه نماییم؟ اگر شما دارای اکانت تایید شده هستید (یک تیکِ آبی کوچک در کنار نام شما وجود دارد) می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و اکانت های تجاری با داشتن بیشتر از ده هزار دنبال کننده نیز قابلیت انجام آن را دارند. در حال حاضر فقط این دو نوع اکانت هستند که توانایی افزودن لینک به استوری ها را دارند. اما کسی چه می داند که آینده چه چیزی برایمان در بر دارد؟

اگر تجارت شما هنوز به ۱۰K دنبال کننده نرسیده است نگران نباشید چند روش برای استفاده از استوری های اینستاگرام وجود دارد که باعث می شود بیشتر با دنبال کنندگان خود در تعامل باشید که با سرچ کردن در سایت می توانید چند نمونه ی کارآمد را بیابید.

اگر آماده ی یادگیری هستید فقط کافیست این روش دو مرحله ای را دنبال نمایید.

چگونه به استوری های خود یک لینک اضافه نماییم؟

ابتدا یک عکس را در استوری خود پست و برای اضافه کردن لینک به آن روی آیکون لینک در بالای صفحه کلیک نمایید.

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم

 

سپس شما باید یک لینک URL را وارد نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از کد UTM برای ارزیابی عملکرد لینک استفاده نمایید که در حال حاضر اینستاگرام قادر به شمارش کلیک هایی که روی لینک شما می شود نیست. وقتی که لینک خود را وارد کردید کار تمام است.

حال این چیزی است که دنبال کنندگان تان خواهند دید:

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم

 

در هنگام اضافه کردن لینک به استوری، ما همچنین به شما پیشنهاد می دهیم که یک CTA هم به آن بیفزایید. دکمه ی “See More” به تنهایی سخت دیده می شود پس به دنبال کنندگان خود یادآوری نمایید که باید لینک را به بالا بِکِشند (Swipe up).

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم؟

این لینک های استوری چیزی بیشتر از فقط یک سرگرمی حیرت انگیز هستند؛ آن ها می توانند تاثیر بسیار زیادی روی KPI (شاخص عملکرد کلیدی) برند شما بگذارند. این دلیل مهم بودن استفاده از کد های UTM (ماژول ردیابی اورچین-گوگل آنالیز) در لینک هاست. اگر از آن استفاده نکنید نخواهید دانست که مردم با کدام پلتفرم ها وارد لینک شما می شوند.

  • تبلیغات کوتاه مدت

در عکسی که بالا دیدید ما به یک برند لوازم جانبی، لینک تخفیف یک روزه اضافه کردیم. این فروش های سریع یک روزه برای تجارت هایی که با مردم رو در رو هستند و همچنین اندازه گیری اثربخشی کمپین ها نیز برای برنامه ریزی تبلیغات آینده بسیار ضروری است. در این مثال یک لینک قابل ردیابی در استوری برند ها می تواند به افزایش مشارکت برند، افزایش ترافیک سایت ها، و اندازه گیری اثربخشی کمپین در تعاملات درون سایتی در یک دوره ی کوتاه ۲۴ ساعته کمک نماید.

  • محتوای جدید

ساختن محتوای جدید بسیار مهم است اما آیا این محتوا به جذب مشتری کمک می کند یا خیر؟ لینک ها در استوری اینستاگرام می توانند در ساخت محتوای جدید برای مخاطبان مفید باشند. برای مثال با لینک کردن به یک پست جدید در وبلاگ خود می توانید تعداد بازدید آن را به محض منتشر شدن افزایش و به بقیه فرصت اشتراک آن با دوستان شان را بدهید.

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم

  • فرصت پیش خرید

طبیعت استوری های اینستاگرام این است که همیشه حس فوری و اضطراری بودن را دارند پس استوری ها مکان مناسبی برای تست محصولات جدید و هیجان زده کردن مشتری ها هستند. این فوریّت و هیجان باعث می شود مردم بخواهند محصول مورد نظرشان را پیش خرید نمایند. پس استفاده از لینک در استوری به فروش محصولات شما حتی پیش از به بازار آمدن محصول نیز کمک می کند.

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم

  • مسابقات و هدایا

مطمئن شدن از این که مخاطبان تان صفحه ی شما را با جدیت دنبال می کنند مسئله ی مهمی است پس مسابقه گذاشتن و دادن هدایا به آن ها انگیزه ی کافی برای تعامل بیشتر را می دهد. استوری ها بهترین روش برای تبلیغ این مسابقات هستند مخصوصا اگر محدود به زمانی خاص یا محدود به اولین نفر باشند. اگر مسابقات شما در سایت برگزار شود می توانید از طریق لینک در استوری ترافیک را به آن سایت ببرید و این باعث می شود مردم در آینده به شما اعتماد نمایند.

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم

 

 

برای مشاهده جزئیات بیشتر در مورد نحوه ی اضافه کردن لینک به استوری های اینستاگرام کلیک کنید.

منبع: https://blog.storyblocks.com/marketing/how-to-add-links-to-instagram-story/

 

 

 

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم؟

استفاده از استوری های اینستاگرام، یک روش جدید برای برند هاست تا از این طریق به مشتری های شان دسترسی داشته باشند. از آن جایی که استوری ها بعد از بیست و چهار ساعت حذف می شوند آن ها بهترین راه برای گنجاندن اطلاعات روزانه ی برند در تجارت دنبال کنندگان شان هستند. بعضی برند ها ترجیح می دهند به استوری های خود لینک اضافه کنند تا به مشتری ها فرصت سریع اقدام کردن بدهند.

اما چگونه به استوری های خود لینک اضافه نماییم؟ اگر شما دارای اکانت تایید شده هستید (یک تیکِ آبی کوچک در کنار نام شما وجود دارد) می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و اکانت های تجاری با داشتن بیشتر از ده هزار دنبال کننده نیز قابلیت انجام آن را دارند. در حال حاضر فقط این دو نوع اکانت هستند که توانایی افزودن لینک به استوری ها را دارند. اما کسی چه می داند که آینده چه چیزی برایمان در بر دارد؟

اگر تجارت شما هنوز به ۱۰K دنبال کننده نرسیده است نگران نباشید چند روش برای استفاده از استوری های اینستاگرام وجود دارد که باعث می شود بیشتر با دنبال کنندگان خود در تعامل باشید که با سرچ کردن در سایت می توانید چند نمونه ی کارآمد را بیابید.

اگر آماده ی یادگیری هستید فقط کافیست این روش دو مرحله ای را دنبال نمایید.

چگونه به استوری های خود یک لینک اضافه نماییم؟

ابتدا یک عکس را در استوری خود پست و برای اضافه کردن لینک به آن روی آیکون لینک در بالای صفحه کلیک نمایید.

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم

 

سپس شما باید یک لینک URL را وارد نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از کد UTM برای ارزیابی عملکرد لینک استفاده نمایید که در حال حاضر اینستاگرام قادر به شمارش کلیک هایی که روی لینک شما می شود نیست. وقتی که لینک خود را وارد کردید کار تمام است.

حال این چیزی است که دنبال کنندگان تان خواهند دید:

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم

 

در هنگام اضافه کردن لینک به استوری، ما همچنین به شما پیشنهاد می دهیم که یک CTA هم به آن بیفزایید. دکمه ی “See More” به تنهایی سخت دیده می شود پس به دنبال کنندگان خود یادآوری نمایید که باید لینک را به بالا بِکِشند (Swipe up).

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم؟

این لینک های استوری چیزی بیشتر از فقط یک سرگرمی حیرت انگیز هستند؛ آن ها می توانند تاثیر بسیار زیادی روی KPI (شاخص عملکرد کلیدی) برند شما بگذارند. این دلیل مهم بودن استفاده از کد های UTM (ماژول ردیابی اورچین-گوگل آنالیز) در لینک هاست. اگر از آن استفاده نکنید نخواهید دانست که مردم با کدام پلتفرم ها وارد لینک شما می شوند.

  • تبلیغات کوتاه مدت

در عکسی که بالا دیدید ما به یک برند لوازم جانبی، لینک تخفیف یک روزه اضافه کردیم. این فروش های سریع یک روزه برای تجارت هایی که با مردم رو در رو هستند و همچنین اندازه گیری اثربخشی کمپین ها نیز برای برنامه ریزی تبلیغات آینده بسیار ضروری است. در این مثال یک لینک قابل ردیابی در استوری برند ها می تواند به افزایش مشارکت برند، افزایش ترافیک سایت ها، و اندازه گیری اثربخشی کمپین در تعاملات درون سایتی در یک دوره ی کوتاه ۲۴ ساعته کمک نماید.

  • محتوای جدید

ساختن محتوای جدید بسیار مهم است اما آیا این محتوا به جذب مشتری کمک می کند یا خیر؟ لینک ها در استوری اینستاگرام می توانند در ساخت محتوای جدید برای مخاطبان مفید باشند. برای مثال با لینک کردن به یک پست جدید در وبلاگ خود می توانید تعداد بازدید آن را به محض منتشر شدن افزایش و به بقیه فرصت اشتراک آن با دوستان شان را بدهید.

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم

  • فرصت پیش خرید

طبیعت استوری های اینستاگرام این است که همیشه حس فوری و اضطراری بودن را دارند پس استوری ها مکان مناسبی برای تست محصولات جدید و هیجان زده کردن مشتری ها هستند. این فوریّت و هیجان باعث می شود مردم بخواهند محصول مورد نظرشان را پیش خرید نمایند. پس استفاده از لینک در استوری به فروش محصولات شما حتی پیش از به بازار آمدن محصول نیز کمک می کند.

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم

  • مسابقات و هدایا

مطمئن شدن از این که مخاطبان تان صفحه ی شما را با جدیت دنبال می کنند مسئله ی مهمی است پس مسابقه گذاشتن و دادن هدایا به آن ها انگیزه ی کافی برای تعامل بیشتر را می دهد. استوری ها بهترین روش برای تبلیغ این مسابقات هستند مخصوصا اگر محدود به زمانی خاص یا محدود به اولین نفر باشند. اگر مسابقات شما در سایت برگزار شود می توانید از طریق لینک در استوری ترافیک را به آن سایت ببرید و این باعث می شود مردم در آینده به شما اعتماد نمایند.

چگونه از لینک های استوری برای موفقیت استفاده کنیم

 

 

برای مشاهده جزئیات بیشتر در مورد نحوه ی اضافه کردن لینک به استوری های اینستاگرام کلیک کنید.

منبع: https://blog.storyblocks.com/marketing/how-to-add-links-to-instagram-story/

 

 

 

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
  

Scroll to top