چگونه می توان از عملکرد مشارکت پرداخت شده در اینستاگرام استفاده کرد؟ (قسمت دوم)

اگر مقاله قبل (چگونه و چرا می توان از ویژگی مشارکت پولی در اینستاگرام استفاده کرد؟ (قسمت اول)) را دنبال کرده باشید بی شک منتظر ادامه آن بوده اید. ما در این مقاله به بررسی عملکرد مشارکت پرداخت در اینستاگرام پرداخته ایم

برندها 

مرحله ۱٫ تأییدیه های شریک را برای محتوای برند اضافه کنید

بعد از اینکه برند شما به این ویژگی دسترسی پیدا کرد، باید با فعال کردن تنظیم تأیید شریک خود شروع کنید.

  • به گزینه ها برید و تنظیمات تجاری (Business Settings) را پیدا کنید. به پایین برید و تأییدیه های محتوای برند را پیدا کنید.
  • در حال حاضر تصویب (Approval) به طور خودکار خاموش است، برای تأیید آن را روشن کنید.
  • اگر می خواهید برای تأیید، حساب های اضافی بیابید، آنها را در زیر دکمه “Require Approvals” بیابید.
  • همه حسابهای تأیید کننده نشان داده می شوند.
  • پس از تصویب همه حسابهای سازنده، تأیید برند شما خالی خواهد بود.

مشارکت پرداخت

مشارکت پرداخت

مرحله ۲٫ نوتیفیکیشن تگ 

هنگامی که این برنامه به صورت مستقیم ادامه یابد، شریک تجاری در صورت ارسال یک محتوای برند در استوری ها، از طریق Instagram Facebook و Instagram Direct  آن را دریافت می کند. 

مرحله ۳٫ تنظیم محتوای دارای برند (اختیاری)

اگر business هستید که می خواهید یک تبلیغ با برند تجاری را با یک سازنده ایجاد کنید، مطمئن شوید که سازنده، پست یا استوری را که می خواهید تبلیغ کنید به اشتراک گذاشته است، شغل شما را تگ کرده است تا محتوای برند شما را تبلیغ کند.

به مدیر تبلیغات خود برید و یک تبلیغ ایجاد کنید. این روند مطابق معمول باقی خواهد ماند، با این حال، هنگام انتخاب رسانه، روی “استفاده از پست موجود” (Use Existing Post) کلیک کنید. در اینجا لیستی از پست ها و استوری ها با برند موجود را در بخش “سازنده” (creative) مشاهده خواهید کرد.

 این ها پست ها و استوری های دارای برند تجاری هستند که یک سازنده به شما اجازه تبلیغ داده است.

تبلیغ خود را نهایی کرده و روی تأیید کلیک کنید.

مرحله ۴٫ عملکرد تبلیغات در محتوای برند را بررسی کنید

شرکای تجاری برای ایجاد پروفایل کسب و کار در اینستاگرام باید یک صفحه فیس بوک داشته باشند. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به مشارکت پرداخت شده خود را با مدیر مشاغل فیس بوک در تب “محتوای دارای برند” در زیر “اندازه گیری و گزارش” ( Measure and Report) بررسی کنید.

بینش استوری فقط ۱۴ روز ادامه خواهد داشت، در حالی که بینش فید برای همیشه ادامه خواهد داشت.

بینش پست ها

بینش پست ها

بینش استوری ها

بینش استوری ها

دسترسی به اطلاعاتی از مدیر کسب و کار

دسترسی به اطلاعاتی از مدیر کسب و کار

اینفلوئنسرها

مرحله ۱٫ تگ کردن یک شریک تجاری در محتوای پست خود
  • برای پست ها، به صفحه تنظیمات پیشرفته در آخرین صفحه جریان ایجاد برید.
  • برای باز کردن نمای جستجو، روی قسمت تگ شریک تجاری (business partner) کلیک کنید.
  • کلیک کردن روی یک شریک، آن را به پست اضافه می کند.
  • توجه: در حال حاضر، اضافه کردن شریک، اشتراک گذاری متقابل در فیس بوک را غیرفعال می کند.

مشارکت پرداخت

مشارکت پرداخت

فراموش کرده اید که قبل از ارسال پست یک شریک تجاری را تگ کنید؟

 جای نگرانی نیست با ویرایش پست و انتخاب “Add Business Partner” به طور مستقیم در زیر عکس، می توانید آنها را بعد از گذاشتن پست خود اضافه کنید. همان فرآیند ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

مرحله ۲٫ تگ کردن یه شریک تجاری در استوری های محتوای دارای برند
  • برای استوری ها بعد از گرفتن عکس یا فیلم استوری و قبل از ارسال آن به آیکون ابزار برید.
  • کلیک کردن بر روی آیکون لینک با نشان دادن شریک تجاری، نمایی را باز می کند و برای برخی از اینفلوئنسرها ممکن است گزینه اضافه کردن URL را نیز داشته باشد.
  • جستجوی شریک تجاری.

مشارکت پرداخت

از ویژگی های مشارکت پرداخت شده، با ارائه برندها، اینفلوئنسرها و مخاطبان، شفافیت و اعتماد بیشتر، راهی عالی برای افزایش انعطاف پذیری و بینش برای کاربران اینستاگرام است.

 اینستاگرام که همیشه به روز می شود، این ویژگی را در آینده برجسته تر و کاربر پسند تر خواهد کرد.

 

منبع : https://www.business2community.com/instagram/how-and-why-to-use-the-paid-partnership-feature-on-instagram-02280127

 

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

 

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

چگونه می توان از عملکرد مشارکت پرداخت شده در اینستاگرام استفاده کرد؟ (قسمت دوم)

اگر مقاله قبل (چگونه و چرا می توان از ویژگی مشارکت پولی در اینستاگرام استفاده کرد؟ (قسمت اول)) را دنبال کرده باشید بی شک منتظر ادامه آن بوده اید. ما در این مقاله به بررسی عملکرد مشارکت پرداخت در اینستاگرام پرداخته ایم

برندها 

مرحله ۱٫ تأییدیه های شریک را برای محتوای برند اضافه کنید

بعد از اینکه برند شما به این ویژگی دسترسی پیدا کرد، باید با فعال کردن تنظیم تأیید شریک خود شروع کنید.

  • به گزینه ها برید و تنظیمات تجاری (Business Settings) را پیدا کنید. به پایین برید و تأییدیه های محتوای برند را پیدا کنید.
  • در حال حاضر تصویب (Approval) به طور خودکار خاموش است، برای تأیید آن را روشن کنید.
  • اگر می خواهید برای تأیید، حساب های اضافی بیابید، آنها را در زیر دکمه “Require Approvals” بیابید.
  • همه حسابهای تأیید کننده نشان داده می شوند.
  • پس از تصویب همه حسابهای سازنده، تأیید برند شما خالی خواهد بود.

مشارکت پرداخت

مشارکت پرداخت

مرحله ۲٫ نوتیفیکیشن تگ 

هنگامی که این برنامه به صورت مستقیم ادامه یابد، شریک تجاری در صورت ارسال یک محتوای برند در استوری ها، از طریق Instagram Facebook و Instagram Direct  آن را دریافت می کند. 

مرحله ۳٫ تنظیم محتوای دارای برند (اختیاری)

اگر business هستید که می خواهید یک تبلیغ با برند تجاری را با یک سازنده ایجاد کنید، مطمئن شوید که سازنده، پست یا استوری را که می خواهید تبلیغ کنید به اشتراک گذاشته است، شغل شما را تگ کرده است تا محتوای برند شما را تبلیغ کند.

به مدیر تبلیغات خود برید و یک تبلیغ ایجاد کنید. این روند مطابق معمول باقی خواهد ماند، با این حال، هنگام انتخاب رسانه، روی “استفاده از پست موجود” (Use Existing Post) کلیک کنید. در اینجا لیستی از پست ها و استوری ها با برند موجود را در بخش “سازنده” (creative) مشاهده خواهید کرد.

 این ها پست ها و استوری های دارای برند تجاری هستند که یک سازنده به شما اجازه تبلیغ داده است.

تبلیغ خود را نهایی کرده و روی تأیید کلیک کنید.

مرحله ۴٫ عملکرد تبلیغات در محتوای برند را بررسی کنید

شرکای تجاری برای ایجاد پروفایل کسب و کار در اینستاگرام باید یک صفحه فیس بوک داشته باشند. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به مشارکت پرداخت شده خود را با مدیر مشاغل فیس بوک در تب “محتوای دارای برند” در زیر “اندازه گیری و گزارش” ( Measure and Report) بررسی کنید.

بینش استوری فقط ۱۴ روز ادامه خواهد داشت، در حالی که بینش فید برای همیشه ادامه خواهد داشت.

بینش پست ها

بینش پست ها

بینش استوری ها

بینش استوری ها

دسترسی به اطلاعاتی از مدیر کسب و کار

دسترسی به اطلاعاتی از مدیر کسب و کار

اینفلوئنسرها

مرحله ۱٫ تگ کردن یک شریک تجاری در محتوای پست خود
  • برای پست ها، به صفحه تنظیمات پیشرفته در آخرین صفحه جریان ایجاد برید.
  • برای باز کردن نمای جستجو، روی قسمت تگ شریک تجاری (business partner) کلیک کنید.
  • کلیک کردن روی یک شریک، آن را به پست اضافه می کند.
  • توجه: در حال حاضر، اضافه کردن شریک، اشتراک گذاری متقابل در فیس بوک را غیرفعال می کند.

مشارکت پرداخت

مشارکت پرداخت

فراموش کرده اید که قبل از ارسال پست یک شریک تجاری را تگ کنید؟

 جای نگرانی نیست با ویرایش پست و انتخاب “Add Business Partner” به طور مستقیم در زیر عکس، می توانید آنها را بعد از گذاشتن پست خود اضافه کنید. همان فرآیند ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

مرحله ۲٫ تگ کردن یه شریک تجاری در استوری های محتوای دارای برند
  • برای استوری ها بعد از گرفتن عکس یا فیلم استوری و قبل از ارسال آن به آیکون ابزار برید.
  • کلیک کردن بر روی آیکون لینک با نشان دادن شریک تجاری، نمایی را باز می کند و برای برخی از اینفلوئنسرها ممکن است گزینه اضافه کردن URL را نیز داشته باشد.
  • جستجوی شریک تجاری.

مشارکت پرداخت

از ویژگی های مشارکت پرداخت شده، با ارائه برندها، اینفلوئنسرها و مخاطبان، شفافیت و اعتماد بیشتر، راهی عالی برای افزایش انعطاف پذیری و بینش برای کاربران اینستاگرام است.

 اینستاگرام که همیشه به روز می شود، این ویژگی را در آینده برجسته تر و کاربر پسند تر خواهد کرد.

 

منبع : https://www.business2community.com/instagram/how-and-why-to-use-the-paid-partnership-feature-on-instagram-02280127

 

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

 

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

Scroll to top