چگونه می توان در صفحه اکسپلور اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ قرار گرفت

صفحه اکسپلور اینستاگرام شبیه به یک مکان تجاری است. باعث دیده شدن بیشتر می‌شود.

کشف چگونگی دستیابی به صفحه اکسپلور در اینستاگرام یک بار و برای همیشه (بروزرسانی شده برای ۲۰۲۰)

برای برندهای اینستاگرام، کشف نحوه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام شبیه به یک مکان تجاری است.قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام رایگان است.

صفحه اکسپلور اینستاگرام همچنین ممکن است برای آگاهی و تبدیل بیشتر از تبلیغات اینستاگرام مؤثر باشد. از این گذشته، مخاطب بسیار علاقه مند به مطالب موجود در صفحه است.

شاید فکر کنید صفحه اکسپلور برای برندهای برتر، وبلاگ نویسان و افراد زیبا در اینستاگرام محفوظ است. اما این درست نیست- خوشبختانه اینستاگرام خود افتخار می کند که مجموعه گسترده ای از مطالب را برای مخاطبان خود ارائه می دهد، و شما نیز می توانید در همین جا نمایش داده شوید.

بیایید به نحوه عملکرد صفحه اکسپلور اینستاگرام خود بپردازیم و چگونه می توانید از Sked استفاده کنید تا شانس نمایش محتوای شما بیشتر شود.

در این مقاله چیست؟

  • اکسپلور اینستاگرام چیست، و چگونه کار می‌کند؟
  • چرا می خواهید در اینستاگرام برجسته شوید؟
  • نحوه ورود به صفحه اکسپلور در اینستاگرام؟ 

۱- اکسپلور اینستاگرام چیست، و چگونه کار می کند؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام در گذشته از آن به عنوان صفحه محبوب یاد می شد. این مجموعه ای از بهترین مطالب ارائه شده بود، به قضاوت درگیری عمومی کاربر و همچنین تیم های اینستاگرام.

امروزه، صفحه اکسپلور اینستاگرام توسط شما تنظیم می شود.

این مجموعه ای از عکس ها و فیلم ها است که از فعالیت اینستاگرام شما جمع شده است. اگر می خواهید همین حالا به صفحه اکسپلور بپردازید، احتمالاً

 می خواهید محتوای اینستاگرام مورد نظر خود را در مضامین و مجموعه های موجود در صفحه مشاهده کنید.

بیایید به عنوان نمونه از اینستاگرام شخصی من استفاده کنیم.اکانت های زیادی را فالو می‌کنم که دارای تناسب اندام، غذا و حیوانات هستند.

وقتی به صفحه اکسپلور خود میرم، حدس بزنید که چه نوع محتوایی منعکس شده است؟ بله- تناسب اندام، غذا و حیوانات.

اینستاگرام صفحه اکسپلور خود را بر اساس فعالیت و تنظیمات برگزیده محتوای شما طراحی کرده است.به همین دلیل، Wired در واقع صفحه اکسپلور اینستاگرام را “واقعی ترین مکان در وب” نامیده است.

آن‌ها چطور این کار را انجام می دهند؟ به تعبیر غیرمستقیم، مطالبی که در صفحه اکسپلور من ظاهر می شود محتوایی است که دوستان من و افرادی که من فالو می کنم با آن‌ها درگیر شده اند.

اینستاگرام نشان می دهد که اگر من وقت خود را برای فالو و درگیری با افراد خاصی گذاشتم، احتمالاً علاقه مند به فالو کردن چنین چیزهایی هستم.

این فرایند یک اثر “شبکه” خاص ایجاد می کند که قدرت و رسیدن به صفحه اکسپلور را گسترش می دهد و اینستاگرام آن را می داند.

مشخص است که اینستاگرام کاربران خود را در اولویت قرار داده و از آن‌ها می خواهد که از صفحه اکسپلور استفاده کنند تا محتوای جدیدی را کشف کنند.

۲- چرا می خواهید در اکسپلور اینستاگرام برجسته شوید؟

قبلاً گفتیم که صفحه اکسپلور اینستاگرام مکانی منحصر به فرد است که اینستاگرام آن را برای کاربران خود برای کشف محتوای جدید و مرتبط جهت فالو و درگیر شدن با آن‌ها فراهم می کند.

الگوریتم این صفحه آن را به یک ابزار شبکه سازی و قرار گرفتن در معرض قوی برای برندها و کاربران در همه جا تبدیل می کند.

اگر اینستاگرام بخشی از استراتژی بازاریابی کسب و کار شما است، هدف شما باید نمایش در صفحه اکسپلور اینستاگرام باشد.چرا؟ در مرحله اول، برند شما قرار گرفتن در معرض هدفمندی و مخاطبان سفارشی را تجربه خواهد کرد.

در مورد آن فکر کنید: محتوای اکسپلور در اینستاگرام بر اساس فعالیت مخاطبان شما انتخاب می شود. هنگامی که آن‌ها با پست شما درگیر شدند، اینستاگرام آن پست را در برابر دوستان و فالوورهای آن‌ها قرار می دهد.

نکته اصلی این است که شما نمی توانید آن نوع هدف گیری را از نو بازآفرینی کنید.

همانطور که در بالا گفتم، صفحه اکسپلور برای هر کاربر جداگانه و دل خواه است.

اگر محتوای شما از طریق صفحه اکسپلور به یک کاربر نشان داده شود، این بدان معنی است که فعالیت وی نشان داده است که احتمالاً به محتوای شما علاقه مند است.

ثانیا، صفحه اکسپلور اینستاگرام ارزشمند و رایگان برای بازاریابی شما است.

محتوا در صفحه اکسپلور معنای جدیدی از آگاهی و قرار گرفتن در معرض برند است. در حالت ایده آل، کاربران برای دیدن و یادگیری بیشتر بر روی پست شما کلیک می کنند، دنبال مطالب هیجان انگیزتر اکانت شما را فالو می کنند و در نهایت- در صورت ارسال محتوای مناسب- از طرفداران به مشتریان تبدیل می شوند.

در کل، دریافت محتوا در صفحه اکسپلور اینستاگرام می تواند به شما در افزایش تبدیل و ایجاد فروش کمک کند- کل نکته بازاریابی در اینستاگرام.

۳- چگونه می توانید صفحه اکسپلور اینستاگرام را دریافت کنید

نمایش محتوای شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام بسیار آسان است، اما به این معنی نیست که ساده باشد.

بنابراین، متاسفانه، هیچ راهی برای هک کردن آن وجود ندارد. اما این باید یک چیز خوب تلقی شود، زیرا به لطف الگوریتم اینستاگرام، فقط مطالب با کیفیت عالی عملکرد خوبی دارند.

هر بار که مطلبی را در اینستاگرام ارسال می کنید، هدف شما باید ارائه ارزش، تشویق تعامل و ارتباط با مخاطبان باشد. استراتژی های زیر این امکان را برای نمایش محتوای شما در اکسپلور اینستاگرام فراهم می کند:

۱) مطالب بسیار خوبی را که مخاطب شما دوست دارد ارسال کنید

شما باید محتوایی را ارسال کنید که مخاطبان شما دوست دارند و به آن‌ها پاسخ می دهند.

نه تنها این مهم است که عامل اصلی موفقیت در اینستاگرام تعامل است که تعامل اولین قدم برای به نمایش گذاشتن مطالب در صفحه اکسپلور اینستاگرام است.

به من کمک کنید و به صفحه اکسپلور برید. روی یک پست کلیک کنید و ببینید که چه تعداد لایک و کامنت دارد.

احتمالاً صدها یا هزاران نفر، درست است؟ حالا اجازه ندهید این شما را بترساند. توجه داشته باشید که فقط محتوای جذاب و با ارزش و جالب وارد صفحه اکسپلور می شود. این گونه اینستاگرام آن را طراحی کرده است.

درگیری فالوورهای شما، پست شما را در قسمت اکسپلور دوستان فالوورهای شما، مخاطبان بسیار هدفمند و بدون استفاده شما قرار می دهد. این همان هدف است.

بنابراین، قبل از نگرانی در مورد زمان ارسال، نوشتن کپشن در زیر تصویر و هشتگ، نوع محتوایی را که ارسال می کنید در نظر بگیرید و این که آیا این موضوع برای مخاطبان شما مرتبط یا جالب است یا خیر.

می توانید از فیلترها و افکت های مختلف برای جذاب تر کردن عکس های خود استفاده کنید.

این فید به شما نشان می دهد افرادی که فالو می کنید در اینستاگرام چه کسانی هستند. حرکت کنید تا ببینید که چه عکس هایی را لایک کردند و درباره آنها نظر داده اند. این گونه شما می دانید چه محتوایی را باید ایجاد کنید.

تولید محتوای خوب و با کیفیت بالا، چشم افراد را که از طریق صفحات اکسپلور خود در حال پیمایش هستند، جلب می کند.

۲) ارسال در زمان های بهینه

اکنون، بذارید زمان را مورد بحث قرار دهیم. بهترین زمان برای ارسال زمانی است که مخاطب هدف شما فعال ترین باشد. این امر باعث می شود بلافاصله پست شما دیده شود.

برای کمک به فهمیدن این زمان بندی، به صفحه تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود نگاهی بیندازید. این باید به شما نشان دهد که چه زمان و چه مدت مخاطب شما فعال است. تصاویر خود را در اطراف آن زمان ارسال کنید تا ببینید مخاطب شما چگونه پاسخ می دهد.

برای انجام تحقیقات بیشتر، از برنامه instaQueue ما برای برنامه ریزی پست ها در طول کل روز استفاده کنید. این روش به شما کمک می کند تا بارهای بیشتری را برای مخاطبان خود فعال و درگیر کنید. آزمایش با این زمان بندی می تواند به شما اطمینان دهد که پست های شما خوب دیده می‌شود.

زمان بندی نیز برای اکسپلور اینستاگرام بسیار مهم است زیرا تعامل زیاد در یک پست به اینستاگرام ابلاغ می کند که آن پست برای مخاطبان خود ارزشمند است.

و هنگامی که بهترین زمان ارسال خود را کشف کردید، می توانید از برنامه ریز ما برای برنامه ریزی پست های خود استفاده کنید، بنابراین همیشه در زمان های مطلوب برای مخاطبان خود منتشر می کنید.

ارسال در زمان مناسب فیلم یا عکس شما را در مقابل بزرگترین مخاطب ممکن قرار می‌دهد، بنابراین مطمئن شوید که زمان های بهینه را تعیین کرده اید و محتوای خود را در اطراف آن برنامه ریزی می کنید.

۳) تگ و هشتگ

تگ کردن در اینستاگرام یکی از راه های مطمئن برای انتشار پست های شما است. برای هر تصویر یا ویدیویی که ارسال می کنید، مطمئن شوید که هر فالوور، برند، مشاغل و مکان هایی را که بخشی از آن پست هستند تگ کنید.

این نه تنها به فالوورهای شما در مورد آنچه در تصویر شماست و جایی که می توانند در مورد آن بیابند یا اطلاعات بیشتری کسب کنند، می آموزد، بلکه پست شما را در صفحه کسانی که شما تگ کرده‌اید نیز می گذارد. همچنین می تواند شانس ختم شدن پست شما در صفحات اکسپلور آن‌ها را افزایش دهد.

نحوه تگ کردن افراد، محصولات و مکان‌ها با استفاده از Sked

می توانید با ایجاد Sked، کاربران، مکان‌ها و محصولات را با استفاده از Sked تگ کنید. به سادگی عکس خود را آ‌پلود و ویرایش کنید و سپس برای تنظیم تگ های خود بر روی نمادهای“Tag people” “Tag products” و  “Location” کلیک کنید.

چگونه می توان در صفحه اکسپلور اینستاگرام در سال 2020 قرار گرفت

ارسال هشتگ های مربوطه به همان اندازه مهم است. مطالعات نشان داده است که پست هایی که حداقل یک هشتگ دارند تعامل بیشتری کسب می کنند.

هشتگ های اینستاگرام باعث می شود برند شما توسط کاربران قابل کشف باشد. هشتگ های دارای تگ در پست ها، اغلب تعامل‌های بیشتری را دریافت می‌کنند. هشتگ های معروف و مشهور در صنعت در زیر پست، می تواند به پست های شما در صفحه های اکسپلور در اینستاگرام و کسانی که با این هشتگ ها تعامل دارند کمک کند.

تنها مشکلی که در هشتگ وجود دارد این است که ردیابی و اضافه کردن آنها به صورت دستی هر بار که ارسال می کنید می تواند مشکل باشد. 

تگ ها و هشتگ ها مشغول کشف هستند، بنابراین اگر هدف شما این است که به صفحه اکسپلور ختم شوید، عکس یا ویدیویی را بدون هیچ عنوان ارسال نکنید.

۴) تعامل داشته باشید و تعامل را بخواهید

تقریباً یاد گرفته اید که چگونه در صفحه اکسپلور اینستاگرام برید. فقط یک چیز دیگر وجود دارد!

این جمله را شنیدید “آنچه می دهید همان چیزی است که می گیرید” در مورد تعامل اینستاگرام نیز همین اتفاق می افتد.

اگر به طور واقعی با فالوورها و مخاطبان خود در اینستاگرام درگیر شوید، احتمال بیشتری دارد که با شما درگیر شوند. و تعامل برای قرار گرفتن محتوا در صفحه اکسپلور مهم است، به یاد دارید؟

دیده شدن یک شبه اتفاق نمی افتد. اگر یک برند جدید هستید، صبور باشید اما سازگار باشید. هر روز در اینستاگرام خود باشید و لایک کنید، کامنت بذارید و با مخاطبان خود درگیر شوید.

راه دیگر برای تشویق تعامل در پست های شما درخواست مستقیم آن است. هنگامی که زیرنویس های عالی را برای هر پست می نویسید، فراموش نکنید که برخی از تعامل ها را تشویق کنید. می توانید از مخاطبان خود بخواهید که لایک کنند و کامنت بذارند، آن را برای دوستان خود ارسال کنند، یا حتی بعداً آن را ذخیره کنند.

همه این موارد به اینستاگرام سیگنال می دهند که پست شما برای مخاطبان شما با ارزش و جالب است و شانس حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام را افزایش می دهد.

اگر پست شما دارای محتوای برند‌های دیگر است (البته با اجازه آنها)، فراموش نکنید که آن را با آن برندها یا کاربران به اشتراک بذارید.

صرفاً از آن‌ها بخواهید که آن را با مخاطبان خود به اشتراک بذارند، این می تواند آن‌ها را به مشارکت و کمک به تقویت فعالیت پست شما ترغیب کند. این کار ساده مانند یک برند بزرگ می تواند پست شما را در مقابل مخاطبان خود قرار دهد- محتوای شما را در معرض هزاران یا میلیون ها نفر قرار دهد.

تبریک می گویم، شما به طور رسمی چگونگی ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام را کشف کردید!

نمایش محتوا در صفحه اکسپلور اینستاگرام به برند تجاری شما و مخاطبان بی هدف و هدفمند دسترسی می یابد. این فرصت رایگان است.

باید هدف اصلی شما ایجاد و پرورش محتوایی باشد که در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود.

اگر به طور مداوم ارزش خود را فراهم می کنید، تعامل را تشویق کنید و از طریق پست های اینستاگرام خود با مخاطبان خود درگیر شوید، مطمئناً به طور واقعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار خواهید کرد- و در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار می گیرید. و این مخاطبی است که می خواهید به آن برسید.

برنامه ریز همه کاره اینستاگرام ما به شما امکان می دهد به طور خودکار عکس‌ها، استوری ها، فیلم ها و موارد دیگر را ارسال کنید. مکان ها، کاربران و محصولات را تگ کنید و همه هشتگ های خود را در یک مکان مدیریت کنید تا ۵ ساعت در هر هفته صرفه جویی کنید.

 

منبع:https://skedsocial.com/blog/how-to-get-on-the-instagram-explore-page/

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

چگونه می توان در صفحه اکسپلور اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ قرار گرفت

صفحه اکسپلور اینستاگرام شبیه به یک مکان تجاری است. باعث دیده شدن بیشتر می‌شود.

کشف چگونگی دستیابی به صفحه اکسپلور در اینستاگرام یک بار و برای همیشه (بروزرسانی شده برای ۲۰۲۰)

برای برندهای اینستاگرام، کشف نحوه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام شبیه به یک مکان تجاری است.قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام رایگان است.

صفحه اکسپلور اینستاگرام همچنین ممکن است برای آگاهی و تبدیل بیشتر از تبلیغات اینستاگرام مؤثر باشد. از این گذشته، مخاطب بسیار علاقه مند به مطالب موجود در صفحه است.

شاید فکر کنید صفحه اکسپلور برای برندهای برتر، وبلاگ نویسان و افراد زیبا در اینستاگرام محفوظ است. اما این درست نیست- خوشبختانه اینستاگرام خود افتخار می کند که مجموعه گسترده ای از مطالب را برای مخاطبان خود ارائه می دهد، و شما نیز می توانید در همین جا نمایش داده شوید.

بیایید به نحوه عملکرد صفحه اکسپلور اینستاگرام خود بپردازیم و چگونه می توانید از Sked استفاده کنید تا شانس نمایش محتوای شما بیشتر شود.

در این مقاله چیست؟

  • اکسپلور اینستاگرام چیست، و چگونه کار می‌کند؟
  • چرا می خواهید در اینستاگرام برجسته شوید؟
  • نحوه ورود به صفحه اکسپلور در اینستاگرام؟ 

۱- اکسپلور اینستاگرام چیست، و چگونه کار می کند؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام در گذشته از آن به عنوان صفحه محبوب یاد می شد. این مجموعه ای از بهترین مطالب ارائه شده بود، به قضاوت درگیری عمومی کاربر و همچنین تیم های اینستاگرام.

امروزه، صفحه اکسپلور اینستاگرام توسط شما تنظیم می شود.

این مجموعه ای از عکس ها و فیلم ها است که از فعالیت اینستاگرام شما جمع شده است. اگر می خواهید همین حالا به صفحه اکسپلور بپردازید، احتمالاً

 می خواهید محتوای اینستاگرام مورد نظر خود را در مضامین و مجموعه های موجود در صفحه مشاهده کنید.

بیایید به عنوان نمونه از اینستاگرام شخصی من استفاده کنیم.اکانت های زیادی را فالو می‌کنم که دارای تناسب اندام، غذا و حیوانات هستند.

وقتی به صفحه اکسپلور خود میرم، حدس بزنید که چه نوع محتوایی منعکس شده است؟ بله- تناسب اندام، غذا و حیوانات.

اینستاگرام صفحه اکسپلور خود را بر اساس فعالیت و تنظیمات برگزیده محتوای شما طراحی کرده است.به همین دلیل، Wired در واقع صفحه اکسپلور اینستاگرام را “واقعی ترین مکان در وب” نامیده است.

آن‌ها چطور این کار را انجام می دهند؟ به تعبیر غیرمستقیم، مطالبی که در صفحه اکسپلور من ظاهر می شود محتوایی است که دوستان من و افرادی که من فالو می کنم با آن‌ها درگیر شده اند.

اینستاگرام نشان می دهد که اگر من وقت خود را برای فالو و درگیری با افراد خاصی گذاشتم، احتمالاً علاقه مند به فالو کردن چنین چیزهایی هستم.

این فرایند یک اثر “شبکه” خاص ایجاد می کند که قدرت و رسیدن به صفحه اکسپلور را گسترش می دهد و اینستاگرام آن را می داند.

مشخص است که اینستاگرام کاربران خود را در اولویت قرار داده و از آن‌ها می خواهد که از صفحه اکسپلور استفاده کنند تا محتوای جدیدی را کشف کنند.

۲- چرا می خواهید در اکسپلور اینستاگرام برجسته شوید؟

قبلاً گفتیم که صفحه اکسپلور اینستاگرام مکانی منحصر به فرد است که اینستاگرام آن را برای کاربران خود برای کشف محتوای جدید و مرتبط جهت فالو و درگیر شدن با آن‌ها فراهم می کند.

الگوریتم این صفحه آن را به یک ابزار شبکه سازی و قرار گرفتن در معرض قوی برای برندها و کاربران در همه جا تبدیل می کند.

اگر اینستاگرام بخشی از استراتژی بازاریابی کسب و کار شما است، هدف شما باید نمایش در صفحه اکسپلور اینستاگرام باشد.چرا؟ در مرحله اول، برند شما قرار گرفتن در معرض هدفمندی و مخاطبان سفارشی را تجربه خواهد کرد.

در مورد آن فکر کنید: محتوای اکسپلور در اینستاگرام بر اساس فعالیت مخاطبان شما انتخاب می شود. هنگامی که آن‌ها با پست شما درگیر شدند، اینستاگرام آن پست را در برابر دوستان و فالوورهای آن‌ها قرار می دهد.

نکته اصلی این است که شما نمی توانید آن نوع هدف گیری را از نو بازآفرینی کنید.

همانطور که در بالا گفتم، صفحه اکسپلور برای هر کاربر جداگانه و دل خواه است.

اگر محتوای شما از طریق صفحه اکسپلور به یک کاربر نشان داده شود، این بدان معنی است که فعالیت وی نشان داده است که احتمالاً به محتوای شما علاقه مند است.

ثانیا، صفحه اکسپلور اینستاگرام ارزشمند و رایگان برای بازاریابی شما است.

محتوا در صفحه اکسپلور معنای جدیدی از آگاهی و قرار گرفتن در معرض برند است. در حالت ایده آل، کاربران برای دیدن و یادگیری بیشتر بر روی پست شما کلیک می کنند، دنبال مطالب هیجان انگیزتر اکانت شما را فالو می کنند و در نهایت- در صورت ارسال محتوای مناسب- از طرفداران به مشتریان تبدیل می شوند.

در کل، دریافت محتوا در صفحه اکسپلور اینستاگرام می تواند به شما در افزایش تبدیل و ایجاد فروش کمک کند- کل نکته بازاریابی در اینستاگرام.

۳- چگونه می توانید صفحه اکسپلور اینستاگرام را دریافت کنید

نمایش محتوای شما در صفحه اکسپلور اینستاگرام بسیار آسان است، اما به این معنی نیست که ساده باشد.

بنابراین، متاسفانه، هیچ راهی برای هک کردن آن وجود ندارد. اما این باید یک چیز خوب تلقی شود، زیرا به لطف الگوریتم اینستاگرام، فقط مطالب با کیفیت عالی عملکرد خوبی دارند.

هر بار که مطلبی را در اینستاگرام ارسال می کنید، هدف شما باید ارائه ارزش، تشویق تعامل و ارتباط با مخاطبان باشد. استراتژی های زیر این امکان را برای نمایش محتوای شما در اکسپلور اینستاگرام فراهم می کند:

۱) مطالب بسیار خوبی را که مخاطب شما دوست دارد ارسال کنید

شما باید محتوایی را ارسال کنید که مخاطبان شما دوست دارند و به آن‌ها پاسخ می دهند.

نه تنها این مهم است که عامل اصلی موفقیت در اینستاگرام تعامل است که تعامل اولین قدم برای به نمایش گذاشتن مطالب در صفحه اکسپلور اینستاگرام است.

به من کمک کنید و به صفحه اکسپلور برید. روی یک پست کلیک کنید و ببینید که چه تعداد لایک و کامنت دارد.

احتمالاً صدها یا هزاران نفر، درست است؟ حالا اجازه ندهید این شما را بترساند. توجه داشته باشید که فقط محتوای جذاب و با ارزش و جالب وارد صفحه اکسپلور می شود. این گونه اینستاگرام آن را طراحی کرده است.

درگیری فالوورهای شما، پست شما را در قسمت اکسپلور دوستان فالوورهای شما، مخاطبان بسیار هدفمند و بدون استفاده شما قرار می دهد. این همان هدف است.

بنابراین، قبل از نگرانی در مورد زمان ارسال، نوشتن کپشن در زیر تصویر و هشتگ، نوع محتوایی را که ارسال می کنید در نظر بگیرید و این که آیا این موضوع برای مخاطبان شما مرتبط یا جالب است یا خیر.

می توانید از فیلترها و افکت های مختلف برای جذاب تر کردن عکس های خود استفاده کنید.

این فید به شما نشان می دهد افرادی که فالو می کنید در اینستاگرام چه کسانی هستند. حرکت کنید تا ببینید که چه عکس هایی را لایک کردند و درباره آنها نظر داده اند. این گونه شما می دانید چه محتوایی را باید ایجاد کنید.

تولید محتوای خوب و با کیفیت بالا، چشم افراد را که از طریق صفحات اکسپلور خود در حال پیمایش هستند، جلب می کند.

۲) ارسال در زمان های بهینه

اکنون، بذارید زمان را مورد بحث قرار دهیم. بهترین زمان برای ارسال زمانی است که مخاطب هدف شما فعال ترین باشد. این امر باعث می شود بلافاصله پست شما دیده شود.

برای کمک به فهمیدن این زمان بندی، به صفحه تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود نگاهی بیندازید. این باید به شما نشان دهد که چه زمان و چه مدت مخاطب شما فعال است. تصاویر خود را در اطراف آن زمان ارسال کنید تا ببینید مخاطب شما چگونه پاسخ می دهد.

برای انجام تحقیقات بیشتر، از برنامه instaQueue ما برای برنامه ریزی پست ها در طول کل روز استفاده کنید. این روش به شما کمک می کند تا بارهای بیشتری را برای مخاطبان خود فعال و درگیر کنید. آزمایش با این زمان بندی می تواند به شما اطمینان دهد که پست های شما خوب دیده می‌شود.

زمان بندی نیز برای اکسپلور اینستاگرام بسیار مهم است زیرا تعامل زیاد در یک پست به اینستاگرام ابلاغ می کند که آن پست برای مخاطبان خود ارزشمند است.

و هنگامی که بهترین زمان ارسال خود را کشف کردید، می توانید از برنامه ریز ما برای برنامه ریزی پست های خود استفاده کنید، بنابراین همیشه در زمان های مطلوب برای مخاطبان خود منتشر می کنید.

ارسال در زمان مناسب فیلم یا عکس شما را در مقابل بزرگترین مخاطب ممکن قرار می‌دهد، بنابراین مطمئن شوید که زمان های بهینه را تعیین کرده اید و محتوای خود را در اطراف آن برنامه ریزی می کنید.

۳) تگ و هشتگ

تگ کردن در اینستاگرام یکی از راه های مطمئن برای انتشار پست های شما است. برای هر تصویر یا ویدیویی که ارسال می کنید، مطمئن شوید که هر فالوور، برند، مشاغل و مکان هایی را که بخشی از آن پست هستند تگ کنید.

این نه تنها به فالوورهای شما در مورد آنچه در تصویر شماست و جایی که می توانند در مورد آن بیابند یا اطلاعات بیشتری کسب کنند، می آموزد، بلکه پست شما را در صفحه کسانی که شما تگ کرده‌اید نیز می گذارد. همچنین می تواند شانس ختم شدن پست شما در صفحات اکسپلور آن‌ها را افزایش دهد.

نحوه تگ کردن افراد، محصولات و مکان‌ها با استفاده از Sked

می توانید با ایجاد Sked، کاربران، مکان‌ها و محصولات را با استفاده از Sked تگ کنید. به سادگی عکس خود را آ‌پلود و ویرایش کنید و سپس برای تنظیم تگ های خود بر روی نمادهای“Tag people” “Tag products” و  “Location” کلیک کنید.

چگونه می توان در صفحه اکسپلور اینستاگرام در سال 2020 قرار گرفت

ارسال هشتگ های مربوطه به همان اندازه مهم است. مطالعات نشان داده است که پست هایی که حداقل یک هشتگ دارند تعامل بیشتری کسب می کنند.

هشتگ های اینستاگرام باعث می شود برند شما توسط کاربران قابل کشف باشد. هشتگ های دارای تگ در پست ها، اغلب تعامل‌های بیشتری را دریافت می‌کنند. هشتگ های معروف و مشهور در صنعت در زیر پست، می تواند به پست های شما در صفحه های اکسپلور در اینستاگرام و کسانی که با این هشتگ ها تعامل دارند کمک کند.

تنها مشکلی که در هشتگ وجود دارد این است که ردیابی و اضافه کردن آنها به صورت دستی هر بار که ارسال می کنید می تواند مشکل باشد. 

تگ ها و هشتگ ها مشغول کشف هستند، بنابراین اگر هدف شما این است که به صفحه اکسپلور ختم شوید، عکس یا ویدیویی را بدون هیچ عنوان ارسال نکنید.

۴) تعامل داشته باشید و تعامل را بخواهید

تقریباً یاد گرفته اید که چگونه در صفحه اکسپلور اینستاگرام برید. فقط یک چیز دیگر وجود دارد!

این جمله را شنیدید “آنچه می دهید همان چیزی است که می گیرید” در مورد تعامل اینستاگرام نیز همین اتفاق می افتد.

اگر به طور واقعی با فالوورها و مخاطبان خود در اینستاگرام درگیر شوید، احتمال بیشتری دارد که با شما درگیر شوند. و تعامل برای قرار گرفتن محتوا در صفحه اکسپلور مهم است، به یاد دارید؟

دیده شدن یک شبه اتفاق نمی افتد. اگر یک برند جدید هستید، صبور باشید اما سازگار باشید. هر روز در اینستاگرام خود باشید و لایک کنید، کامنت بذارید و با مخاطبان خود درگیر شوید.

راه دیگر برای تشویق تعامل در پست های شما درخواست مستقیم آن است. هنگامی که زیرنویس های عالی را برای هر پست می نویسید، فراموش نکنید که برخی از تعامل ها را تشویق کنید. می توانید از مخاطبان خود بخواهید که لایک کنند و کامنت بذارند، آن را برای دوستان خود ارسال کنند، یا حتی بعداً آن را ذخیره کنند.

همه این موارد به اینستاگرام سیگنال می دهند که پست شما برای مخاطبان شما با ارزش و جالب است و شانس حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام را افزایش می دهد.

اگر پست شما دارای محتوای برند‌های دیگر است (البته با اجازه آنها)، فراموش نکنید که آن را با آن برندها یا کاربران به اشتراک بذارید.

صرفاً از آن‌ها بخواهید که آن را با مخاطبان خود به اشتراک بذارند، این می تواند آن‌ها را به مشارکت و کمک به تقویت فعالیت پست شما ترغیب کند. این کار ساده مانند یک برند بزرگ می تواند پست شما را در مقابل مخاطبان خود قرار دهد- محتوای شما را در معرض هزاران یا میلیون ها نفر قرار دهد.

تبریک می گویم، شما به طور رسمی چگونگی ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام را کشف کردید!

نمایش محتوا در صفحه اکسپلور اینستاگرام به برند تجاری شما و مخاطبان بی هدف و هدفمند دسترسی می یابد. این فرصت رایگان است.

باید هدف اصلی شما ایجاد و پرورش محتوایی باشد که در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود.

اگر به طور مداوم ارزش خود را فراهم می کنید، تعامل را تشویق کنید و از طریق پست های اینستاگرام خود با مخاطبان خود درگیر شوید، مطمئناً به طور واقعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار خواهید کرد- و در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار می گیرید. و این مخاطبی است که می خواهید به آن برسید.

برنامه ریز همه کاره اینستاگرام ما به شما امکان می دهد به طور خودکار عکس‌ها، استوری ها، فیلم ها و موارد دیگر را ارسال کنید. مکان ها، کاربران و محصولات را تگ کنید و همه هشتگ های خود را در یک مکان مدیریت کنید تا ۵ ساعت در هر هفته صرفه جویی کنید.

 

منبع:https://skedsocial.com/blog/how-to-get-on-the-instagram-explore-page/

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
Scroll to top