۲۲ راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

آیا به دنبال رشد نام تجاری خود در اینستاگرام هستید؟ برای به دست آوردن تعداد بیشتری فالوور در اینستاگرام از ۲۲ نکته استفاده کنید، از جمله استفاده از هشتگ ها، مسابقات و اینکه چه پستی گذاشته شود

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید در سال ۲۰۲۰ فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟

برنامه اینستاگرام دومین برنامه محبوب آیفون (بعد از یوتیوب) است.

از میان یک میلیارد کاربر ماهانه اینستاگرام، ۶۳٪ (حدود ۶۳ میلیون) هر روز به طور متوسط ​​۲۸ دقیقه وارد سیستم می شوند.

از ۵۰۰ میلیون نفر که هر روز استوری‌های اینستاگرام را مشاهده می کنند، یک سوم این افراد از مشاغل است.

بنابراین، برای اینکه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام خود داشته باشید و جذابیت خود را افزایش دهید، در اینجا ۲۲ مرحله برای موفقیت برند شما وجود دارد.

استوری، پست، فید، بیوگرافی و هشتگ اینستاگرام خود را نگه دارید.

  1. برنامه ای داشته باشید و یک تقویم محتوا پر از ایده های عالی ایجاد کنید

هنگام نوشتن محتوا، روی ایده ها، تحویل و بهینه سازی تلاش می کنیم.فرقی نمی کند وقتی عکس ها و فیلم ها را در حساب اینستاگرام تجاری یا برند به اشتراک بذاریم.

بسته به شغل خود، می توانید به طور بالقوه چندین بار در روز یا چندین بار در هفته پست بذارید.

یک برنامه محتوای اینستاگرام تهیه کنید.

  1. فقط عکس‌ها و فیلم های خوب را بذارید + مطمئن شوید که آنها در حال تمرکز هستند

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

فقط هنگام ارسال پست در اینستاگرام از عکس ها و فیلم های باکیفیت استفاده کنید.منظور من از کیفیت عالی، عکس های شفاف است.
اینستاگرام، مهمتر از همه، یک پلتفرم تصویری است.جایی برای عکس های تار وجود ندارد.محتوای کم کیفیت هیچ بازخوردی دریافت نمی کند.

  1. با فیلترها و ابعاد مختلف آزمایش کنید

فقط به این دلیل که یک شغل هستید به معنای این نیست که نمی توانید از فیلترها و از ابعاد مختلف استفاده کنید.در مقابل، شما باید از فیلترهای محتوای خود استفاده کنید.

هرچه عکس های شما خلاق تر، اصیل تر و جذاب‌تر باشد، اشتراک گذاری و فالو کردن اکانت شما احتمال بیشتری دارد.

می توانید یک قدم جلوتر برید و برنامه های ویرایش عکس را دانلود کنید تا عکس های خود را بهتر کنید.

ابعاد را خودتان آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهترین عملکرد را دارد.

  1. از آنالایزر اینستاگرام استفاده کنید

با یک حساب کاربری در اینستاگرام (که رایگان است)، به تجزیه و تحلیل هایی دسترسی خواهید یافت که نشان می دهد مخاطب شما فعال ترین است.

از این داده ها برای بهینه سازی برنامه ارسال پست خود استفاده کنید.

  1. افرادی را در عکس‌های خود که با برند شما تعامل دارند تگ کنید

روش دیگر کشف شدن توسط افرادی که شما را فالو نمی کنند، تگ کردن حساب های مربوطه است به طوری که در فید تگ شده آنها ظاهر شوید.

فالوورهای آنها (برخی از آنها که احتمالاً علاقه ی مشابهی دارند) پست را می بینند و شما را کشف می کنند.

این استراتژی در مورد سایر برندها و حساب‌های تجاری نیز صدق می کند.

  1. بهینه سازی بیو اینستاگرام خود با هشتگ های برند و CTA ها 

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

بیو شما باید برای ویژگی های هشتگ‌های برند و یک لینک استفاده شود.این بخش است که کاربران متوجه می شوند شما یا نام تجاری شما چه کسی هستید و آیا شما را فالو کنند یا خیر.

شما می خواهید به کاربران اطلاع دهید که شما کی هستید و چرا باید شما را فالو کنند.اطمینان حاصل کنید که این بخش در صورت لزوم به روز شود.

اگر در حال برگزاری مسابقه هستید، می توانید به آن بخش از اطلاعات موجود در Bio خود اشاره کنید.

  1. در پست های خود سؤال بپرسید و CTA را درج کنید

در پایان هر پست، سؤالی با هدف تقویت تعامل درج کنید.

CTA ها شامل مواردی مانند:

  • بیشتر بیاموزید – لینک در بیو!
  • اگر می خواهید فیلم های بیشتری مانند این را ببینید، دوبار کلیک کنید.
  • ما را فالو کنید تا هرگز آپدیت را از دست ندهید.

شما همچنین می توانید سوالات را پست کنید.

شما در پایان کپشن خود، می توانید چیزی بنویسید مانند “به ما بگویید چه چیزی را دوست دارید که در فیلم های آینده نمایش داده شود، در کامنت ها بنویسید!”

این باعث می شود مخاطب شما درگیر شود، نشان دهد که شما واقعاً به آنچه مخاطب شما می خواهد ببیند اهمیت می دهید و به شما ایده هایی می دهد که در آینده چه چیزی را ارسال کنید.

  1. در وب سایت و ایمیل خود لینکی به اینستاگرام اضافه کنید

مطمئن باشید که مشتریان با اضافه کردن نماد اینستاگرام به لینک های اجتماعی، یا جاسازی محتوای اینستاگرام در سایت خود، اینستاگرام شما را پیدا می کنند.

همچنین می توانید از ایمیل خود به حساب اینستاگرام برند خود لینک دهید.

و از افزونه ای استفاده کنید تا آخرین پست های اینستاگرام خود را مستقیماً به وب سایت خود وارد کنید.

این می تواند یک راه عالی برای تبلیغ حساب جدید خود به افرادی باشد که مرتباً از سایت شما بازدید می کنند و مشتری های خود را ایجاد کنید.

  1. محتوای اینستاگرام خود را در فیس بوک و توییتر ارسال کنید

ارسال متقابل محتوای اینستاگرام در فیس بوک و توییتر می تواند کاربران را به سمت پروفایل اینستاگرام شما بازگرداند.

کاربرانی که شما را در اینستاگرام نمی شناسند و شما را در سیستم عامل های دیگر فالو می کنند، خواهند فهمید که شما نیز در اینستاگرام هستید، زیرا این پست یادداشت می شود که از اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

  1. برای افزایش دسترسی به برند، مسابقات و کمپین ها را اجرا کنید

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

هنگامی که شروع به رشد فالوورها کردید، می توانید مسابقات و کمپین هایی برگزار کنید که می توانند می توانید از کاربران بخواهید لایک کنند، کامنت بذارند، از هشتگ خاصی استفاده کنند، یا از فالوورهای خود بخواهید که یک نفر را تگ کنند.کاربران بیشتری را به صفحه شما جذب کنند.

به عنوان مثال، می توانید با اجرای یک مسابقه در اینستاگرام، ترافیک را به وب سایت خود هدایت کرده یا محصول خود را بفروشید.

هنگامی که از کاربران می خواهید تا یک نفر را تگ کنند، برند و صفحه شما را در معرض استفاده بیشتر کاربران اینستاگرام به صورت آنلاین قرار می دهد.

این یک روش مؤثر برای افزایش آگاهی و رسیدن به برند شما و یک روش مهم برای جذب بیشتر فالوور در اینستاگرام است.

  1. به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید

یکی دیگر از بهترین روش ها برای جذب فالوور در اینستاگرام این است که به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاهی بیندازید و از آن یاد بگیرید.

تحقیقات در مورد حسابهای آنها ممکن است هشتگ هایی را که فکرش را نمی کردید نشان دهد، تأثیرگذارانی که قبلاً به آنها توجه نکرده اید یا راهکارهای دیگری که بتوانند شما را آگاه سازند.

همچنین توجه داشته باشید که کدام یک از پست های آنها بهترین عملکرد را دارند – که می تواند سرنخ دیگری برای اینکه چه چیزی می تواند روی حساب شخصی شما کار کند، باشد.

  1. تعامل در سراسر اینستاگرام ( فالو کنید، لایک کنید و درباره سایر پست ها نظر دهید)

از نظر عملی، این یعنی تعامل با مشتریان بالقوه و متحدین برند با لایک کردن، فالو کردن، و کامنت در مورد پست های آنها.

با هشتگ شروع کنید: روی هشتگ های متداول مورد استفاده خود کلیک کنید تا دیگران که در حال ارسال مطالب مشابه هستند را کشف کنید.

همچنین می توانید برای یافتن محتوای مناسب، به بخش Discover برنامه اینستاگرام برید.

یک عمل خوب دیگر تعامل با کسانی است که از قبل شما را فالو می کنند.آنها را فالو کنید و مطالب آنها را نیز لایک کنید.

هرچه بیشتر درگیر شوید، بیشتر در فیدهای دیگران ظاهر می شوید و مورد توجه قرار می گیرید.به علاوه، این نشان می دهد شما یک حساب واقعی و معتبر هستید.

  1. از متن های زیادی در عکس های خود استفاده نکنید

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

مردم برای محتوای تصویری به اینستاگرام می روند.ارسال متن زیادی در یک تصویر غیر استاندارد است.یک عبارت کوتاه یا مثبت کوتاه کاملاً خوب است، اما سعی نکنید توضیحات محصول یا پیام طولانی را در تصویر قرار دهید.

اگر به دنبال راه هایی برای افزودن متن به عکس ها هستید، Canva یک ابزار رایگان است که در دسترس است.

Canva با داشتن قالب های حرفه ای ساخته شده برای شبکه های اجتماعی مختلف (از جمله اینستاگرام و موارد دیگر)، می تواند به شما در ایجاد طرح های تمیز برای زمانی که می خواهید متن را به عکس های خود اضافه کنید، کمک کند.

  1. آرم ها و علامت های سفید هرگز نباید روی تصاویر شما استفاده شود

مردم انتظار ندارند در پست های اینستاگرام آرم یا علامت مشاهده کنند.در حالی که توصیه نمی شود یک آرم را بر روی محتوای خود قرار دهید، می توانید از برند تجاری نیز استفاده کنید.

  1. استفاده از هشتگ های مناسب به شما در گرفتن مخاطبان جدید کمک می کند

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

استفاده از هشتگ، شما را در معرض مخاطبان جدیدی قرار می دهد که در جستجوی نوع محتوایی هستند که شما ارسال می کنید.

به عنوان مثال، اگر شما در حال فروش لوازم حمام هستید، یک عکس مربوطه را با هشتگ هایی مانند #bathsupplies #bathtime و هر چیزی که مربوط به محصولات شما باشد، تگ کنید.

اگر مشاغل محلی دارید، حتما هشتگ های محلی را نیز در آن وارد کنید.

برای انجام تحقیقات هشتگ وقت بذارید و بهترین محتوای هشتگ را برای محتوای خاص خود بیابید.

تشخیص اینکه کدام هشتگ بیشترین کشش را دارد، آسان است.هنگامی که شروع به تایپ # و کلمه خود می کنید، اینستاگرام نشان می دهد که چه تعداد ارسال در مورد آن کلمه انجام شده است.

Hashtagify.me همچنین ابزاری عالی برای یافتن هشتگ هایی است که کشش زیادی به خود می گیرند.

شما می توانید هشتگ اصلی خود را تایپ کنید و این میزان دستیابی و همچنین هشتگ های مربوط به آن و میزان دسترسی آنها و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.

چند تا هشتگ را باید به یک پست اینستاگرام اضافه کنم؟

این معمول است که پنج تا هفت هشتگ را اضافه کنید، اما می توانید تا ۳۰ هشتگ نیز اضافه کنید.

از کجا باید هشتگ ها را در پست اینستاگرام اضافه کنم؟

می توانید بلافاصله پس از ارسال پست، آنها را مستقیماً به پست یا در یک کامنت جداگانه اضافه کنید.هر کاری را که می خواهید انجام دهید خوب است، اما آن را در میان پست ها حفظ کنید تا ظاهر حرفه ای داشته باشید.

  1. استفاده از Geotags به شما در دستیابی مخاطبان محلی کمک می کند

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

روش دیگر برای یافتن کاربرانی که قبلاً شما را فالو ندارند این است که بتوانید محتوای خود را جغرافیایی کنید – اما لزوماً با مکان فروشگاه خودتان نه.سعی کنید از شهر یا یک مکان تجاری (مرتبط) که در آن جستجوهای زیادی انجام می شود استفاده کنید.

وقتی افراد در جستجوی آن مکان در نزدیکی هستند، می توانند محتوای شما را پیدا کنند.اگر محتوای شما به خوبی انجام می شود، حتی 

می تواند در بالای جستجو نشان داده شود.

استفاده از Geotags نیز راهی عالی برای ارتقاء مشاغل محلی در اینستاگرام است.

  1. لینک هایی به بیو خود اضافه کنید (لینک‌‌ها در پستها غیرقابل کلیک هستند)

هر لینکی که در یک پست اینستاگرام درج کنید به یک لینک قابل کلیک تبدیل نمی شود – درعوض، همزمان با تلاش مخاطبان شما (و عدم موفقیت) برای باز کردن آن، به عنوان یک تجربه آزار دهنده و بد عمل می کند.

به جای اینکه یک لینک غیرقابل کلیک بذارید، افراد را راهنمایی کنید تا روی لینک بیو شما کلیک کنند.

آنها به راحتی می توانند بر روی آن کلیک کرده و به سایت شما مراجعه کنند تا تمام آنچه را که باید ارائه دهید بررسی کنند.

حتماً هنگام ویرایش بیوگرافی خود، لینک خود را در قسمت “link” قرار دهید، و در پست خود ذکر کنید.و چون فضا محدود است، برای صرفه جویی از یک لینک کوتاه مانند Bit.ly استفاده کنید.

  1. تگ کردن محصولات در عکس‌‌ها و فیلم‌ها

اگر محصولی را می فروشید، از ویژگی تگ کردن اینستاگرام استفاده کنید.مشاغل می توانند عکس یا فیلم را با لینک محصول تگ کنند.

برای استفاده از این ویژگی، شما باید یک صفحه کار در فیس بوک داشته باشید که دارای فهرست محصولات است.

  1. برای رویدادهای خود یک برند تجاری هشتگ ایجاد کنید

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

برای رویداد بعدی خود یک هشتگ برند ایجاد کنید.

این امر نه تنها شما را در معرض دید قرار خواهد داد بلکه به دیگران این امکان را می دهد تا با برند شما و افراد دیگر در این رویداد ارتباط برقرار کرده و درگیر شوند.

می توانید از هشتگ برند تجاری خود برای تبلیغ رویداد استفاده کنید.

  1. هنگامی که تگ می‌شوید برای نشان دادن بررسی های مثبت دوباره ارسال کنید

هر زمان که یک کاربر تجارت یا برند تجاری شما را تگ می‌کند، مطمئن شوید که با ارسال مجدد مستقیم آن به فید خود، بازخورد خوبی از آن بدست می‌آورید.

نمایش کامنت‌ها و منشن های مثبت استفاده بسیار خوبی از اینستاگرام برای تجارت است.

حتما به کاربر دسترسی پیدا کنید و از آنها بخاطر پست خود تشکر کرده و همچنین از آنها بخواهید که آیا اجازه ارسال مجدد آن را دارید (توجه داشته باشید که شرایط اینستاگرام این است که شما باید مجوز کتبی برای ارسال مجدد محتوای کاربر را بدست آورید).به احتمال زیاد کاربر موافقت خواهد کرد.

می توانید به صورت دستی repost کنید، یا از برنامه ای مانند Repost برای Instagram استفاده کنید.

در هر صورت، به یاد داشته باشید که پوستر اصلی را در کپشن قرار دهید و آنها را در عکس تگ کنید.

  1. تبلیغات اینستاگرام می تواند شما را مستقیماً مقابل مخاطبان خود قرار دهد

هزینه تبلیغ را برای تبلیغ پروفایل اینستاگرام خود اختصاص دهید.

اگر در حال برگزاری یک رقابت خاص یا کمپین بازاریابی هستید، می توانید از تبلیغات فیس بوک برای نشان دادن محتوا به مخاطبان بیشتر استفاده کنید.

با داشتن امکان هدف قرار دادن مشتریان بر اساس علاقه و رفتارهای آنها در Power Editor، می توانید اطمینان حاصل کنید که پستهای شما توسط کاربرانی مشاهده خواهد شد که به تجارت شما علاقه مند خواهند بود.

  1. حساب خود را تأیید کنید ( تیک آبی برای نشان دادن اعتبار و صحت)

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

تأیید صحت در اینستاگرام (یا هر بستر رسانه اجتماعی دیگر) هرگز به درگیری شما آسیب نمی رساند.

تیک آبی کوچک اعتبار، اعتماد و اصالت برند شما را نشان می دهد.

در حالی که همه واجد شرایط برای تأیید صحت اینستاگرام نیستند، بلکه باید تلاش کنند.

تأیید صحت یک راه دیگر برای ایجاد اعتماد به این است که کسب و کار شما واقعی است.

برای بررسی، حساب شما باید باشد:

  • معتبر (شما باید اثبات کنید که در واقع برند یا شغلی هستید که ادعا می کنید).
  • منحصر به فرد (فقط یک حساب در هر برند می تواند وجود داشته باشد).
  • عمومی.
  • کامل (با یک بیوگرافی، عکس پروفایل و حداقل یک پست).
  • قابل توجه (اینستاگرام باید نام تجاری شما را “شناخته شده” و “بسیار جستجو شده” فرض کند).

خلاصه

۲۲ نکته ای که به شما کمک می کند تا در اینستاگرام فالوورهای خود را افزایش دهید تا نام تجاری خود را افزایش دهید:

  • یک تقویم محتوا ایجاد کنید.
  • عکس‌ها و فیلم های کاملاً مرکب را پست کنید.
  • با فیلترها و ابعاد مختلف آزمایش کنید.
  • تحلیل های اینستاگرام خود را مرور کنید.
  • افرادی را که با برند شما تعامل دارند تگ کنید.
  • بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید.
  • در پست های خود سؤال بپرسید و CTA را درج کنید.
  • از وب سایت و ایمیل خود به حساب اینستاگرام خود لینک دهید.
  • محتوای اینستاگرام خود را در فیس بوک و توییتر ارسال کنید.
  • مسابقات و کمپین ها می توانند دسترسی برند را افزایش دهند.
  • به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید.
  • با فالو کردن و لایک کردن پست های دیگر، در اینستاگرام تعامل کنید.
  • از متن زیادی در عکس‌ها استفاده نکنید.
  • علامت های سفید و آرم ها را به عکس‌های خود اضافه نکنید.
  • برای جذب مخاطبان جدید از هشتگ استفاده کنید.
  • برای دسترسی به مخاطبان محلی از Geotags استفاده کنید.
  • فقط لینک ها را در بیو وارد کنید.
  • محصولات را در عکس‌ها و فیلم ها تگ کنید.
  • برای رویدادهای خود هشتگ برند ایجاد کنید.
  • ارسال مجدد پست هایی که شما را در آن تگ می کنند.
  • تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید.
  • تأیید حساب خود را بدست آورید.

 

 

منبع:https://www.searchenginejournal.com/social-media/get-instagram-followers/

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مظلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

۲۲ راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

آیا به دنبال رشد نام تجاری خود در اینستاگرام هستید؟ برای به دست آوردن تعداد بیشتری فالوور در اینستاگرام از ۲۲ نکته استفاده کنید، از جمله استفاده از هشتگ ها، مسابقات و اینکه چه پستی گذاشته شود

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید در سال ۲۰۲۰ فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟

برنامه اینستاگرام دومین برنامه محبوب آیفون (بعد از یوتیوب) است.

از میان یک میلیارد کاربر ماهانه اینستاگرام، ۶۳٪ (حدود ۶۳ میلیون) هر روز به طور متوسط ​​۲۸ دقیقه وارد سیستم می شوند.

از ۵۰۰ میلیون نفر که هر روز استوری‌های اینستاگرام را مشاهده می کنند، یک سوم این افراد از مشاغل است.

بنابراین، برای اینکه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام خود داشته باشید و جذابیت خود را افزایش دهید، در اینجا ۲۲ مرحله برای موفقیت برند شما وجود دارد.

استوری، پست، فید، بیوگرافی و هشتگ اینستاگرام خود را نگه دارید.

  1. برنامه ای داشته باشید و یک تقویم محتوا پر از ایده های عالی ایجاد کنید

هنگام نوشتن محتوا، روی ایده ها، تحویل و بهینه سازی تلاش می کنیم.فرقی نمی کند وقتی عکس ها و فیلم ها را در حساب اینستاگرام تجاری یا برند به اشتراک بذاریم.

بسته به شغل خود، می توانید به طور بالقوه چندین بار در روز یا چندین بار در هفته پست بذارید.

یک برنامه محتوای اینستاگرام تهیه کنید.

  1. فقط عکس‌ها و فیلم های خوب را بذارید + مطمئن شوید که آنها در حال تمرکز هستند

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

فقط هنگام ارسال پست در اینستاگرام از عکس ها و فیلم های باکیفیت استفاده کنید.منظور من از کیفیت عالی، عکس های شفاف است.
اینستاگرام، مهمتر از همه، یک پلتفرم تصویری است.جایی برای عکس های تار وجود ندارد.محتوای کم کیفیت هیچ بازخوردی دریافت نمی کند.

  1. با فیلترها و ابعاد مختلف آزمایش کنید

فقط به این دلیل که یک شغل هستید به معنای این نیست که نمی توانید از فیلترها و از ابعاد مختلف استفاده کنید.در مقابل، شما باید از فیلترهای محتوای خود استفاده کنید.

هرچه عکس های شما خلاق تر، اصیل تر و جذاب‌تر باشد، اشتراک گذاری و فالو کردن اکانت شما احتمال بیشتری دارد.

می توانید یک قدم جلوتر برید و برنامه های ویرایش عکس را دانلود کنید تا عکس های خود را بهتر کنید.

ابعاد را خودتان آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهترین عملکرد را دارد.

  1. از آنالایزر اینستاگرام استفاده کنید

با یک حساب کاربری در اینستاگرام (که رایگان است)، به تجزیه و تحلیل هایی دسترسی خواهید یافت که نشان می دهد مخاطب شما فعال ترین است.

از این داده ها برای بهینه سازی برنامه ارسال پست خود استفاده کنید.

  1. افرادی را در عکس‌های خود که با برند شما تعامل دارند تگ کنید

روش دیگر کشف شدن توسط افرادی که شما را فالو نمی کنند، تگ کردن حساب های مربوطه است به طوری که در فید تگ شده آنها ظاهر شوید.

فالوورهای آنها (برخی از آنها که احتمالاً علاقه ی مشابهی دارند) پست را می بینند و شما را کشف می کنند.

این استراتژی در مورد سایر برندها و حساب‌های تجاری نیز صدق می کند.

  1. بهینه سازی بیو اینستاگرام خود با هشتگ های برند و CTA ها 

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

بیو شما باید برای ویژگی های هشتگ‌های برند و یک لینک استفاده شود.این بخش است که کاربران متوجه می شوند شما یا نام تجاری شما چه کسی هستید و آیا شما را فالو کنند یا خیر.

شما می خواهید به کاربران اطلاع دهید که شما کی هستید و چرا باید شما را فالو کنند.اطمینان حاصل کنید که این بخش در صورت لزوم به روز شود.

اگر در حال برگزاری مسابقه هستید، می توانید به آن بخش از اطلاعات موجود در Bio خود اشاره کنید.

  1. در پست های خود سؤال بپرسید و CTA را درج کنید

در پایان هر پست، سؤالی با هدف تقویت تعامل درج کنید.

CTA ها شامل مواردی مانند:

  • بیشتر بیاموزید – لینک در بیو!
  • اگر می خواهید فیلم های بیشتری مانند این را ببینید، دوبار کلیک کنید.
  • ما را فالو کنید تا هرگز آپدیت را از دست ندهید.

شما همچنین می توانید سوالات را پست کنید.

شما در پایان کپشن خود، می توانید چیزی بنویسید مانند “به ما بگویید چه چیزی را دوست دارید که در فیلم های آینده نمایش داده شود، در کامنت ها بنویسید!”

این باعث می شود مخاطب شما درگیر شود، نشان دهد که شما واقعاً به آنچه مخاطب شما می خواهد ببیند اهمیت می دهید و به شما ایده هایی می دهد که در آینده چه چیزی را ارسال کنید.

  1. در وب سایت و ایمیل خود لینکی به اینستاگرام اضافه کنید

مطمئن باشید که مشتریان با اضافه کردن نماد اینستاگرام به لینک های اجتماعی، یا جاسازی محتوای اینستاگرام در سایت خود، اینستاگرام شما را پیدا می کنند.

همچنین می توانید از ایمیل خود به حساب اینستاگرام برند خود لینک دهید.

و از افزونه ای استفاده کنید تا آخرین پست های اینستاگرام خود را مستقیماً به وب سایت خود وارد کنید.

این می تواند یک راه عالی برای تبلیغ حساب جدید خود به افرادی باشد که مرتباً از سایت شما بازدید می کنند و مشتری های خود را ایجاد کنید.

  1. محتوای اینستاگرام خود را در فیس بوک و توییتر ارسال کنید

ارسال متقابل محتوای اینستاگرام در فیس بوک و توییتر می تواند کاربران را به سمت پروفایل اینستاگرام شما بازگرداند.

کاربرانی که شما را در اینستاگرام نمی شناسند و شما را در سیستم عامل های دیگر فالو می کنند، خواهند فهمید که شما نیز در اینستاگرام هستید، زیرا این پست یادداشت می شود که از اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

  1. برای افزایش دسترسی به برند، مسابقات و کمپین ها را اجرا کنید

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

هنگامی که شروع به رشد فالوورها کردید، می توانید مسابقات و کمپین هایی برگزار کنید که می توانند می توانید از کاربران بخواهید لایک کنند، کامنت بذارند، از هشتگ خاصی استفاده کنند، یا از فالوورهای خود بخواهید که یک نفر را تگ کنند.کاربران بیشتری را به صفحه شما جذب کنند.

به عنوان مثال، می توانید با اجرای یک مسابقه در اینستاگرام، ترافیک را به وب سایت خود هدایت کرده یا محصول خود را بفروشید.

هنگامی که از کاربران می خواهید تا یک نفر را تگ کنند، برند و صفحه شما را در معرض استفاده بیشتر کاربران اینستاگرام به صورت آنلاین قرار می دهد.

این یک روش مؤثر برای افزایش آگاهی و رسیدن به برند شما و یک روش مهم برای جذب بیشتر فالوور در اینستاگرام است.

  1. به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید

یکی دیگر از بهترین روش ها برای جذب فالوور در اینستاگرام این است که به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاهی بیندازید و از آن یاد بگیرید.

تحقیقات در مورد حسابهای آنها ممکن است هشتگ هایی را که فکرش را نمی کردید نشان دهد، تأثیرگذارانی که قبلاً به آنها توجه نکرده اید یا راهکارهای دیگری که بتوانند شما را آگاه سازند.

همچنین توجه داشته باشید که کدام یک از پست های آنها بهترین عملکرد را دارند – که می تواند سرنخ دیگری برای اینکه چه چیزی می تواند روی حساب شخصی شما کار کند، باشد.

  1. تعامل در سراسر اینستاگرام ( فالو کنید، لایک کنید و درباره سایر پست ها نظر دهید)

از نظر عملی، این یعنی تعامل با مشتریان بالقوه و متحدین برند با لایک کردن، فالو کردن، و کامنت در مورد پست های آنها.

با هشتگ شروع کنید: روی هشتگ های متداول مورد استفاده خود کلیک کنید تا دیگران که در حال ارسال مطالب مشابه هستند را کشف کنید.

همچنین می توانید برای یافتن محتوای مناسب، به بخش Discover برنامه اینستاگرام برید.

یک عمل خوب دیگر تعامل با کسانی است که از قبل شما را فالو می کنند.آنها را فالو کنید و مطالب آنها را نیز لایک کنید.

هرچه بیشتر درگیر شوید، بیشتر در فیدهای دیگران ظاهر می شوید و مورد توجه قرار می گیرید.به علاوه، این نشان می دهد شما یک حساب واقعی و معتبر هستید.

  1. از متن های زیادی در عکس های خود استفاده نکنید

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

مردم برای محتوای تصویری به اینستاگرام می روند.ارسال متن زیادی در یک تصویر غیر استاندارد است.یک عبارت کوتاه یا مثبت کوتاه کاملاً خوب است، اما سعی نکنید توضیحات محصول یا پیام طولانی را در تصویر قرار دهید.

اگر به دنبال راه هایی برای افزودن متن به عکس ها هستید، Canva یک ابزار رایگان است که در دسترس است.

Canva با داشتن قالب های حرفه ای ساخته شده برای شبکه های اجتماعی مختلف (از جمله اینستاگرام و موارد دیگر)، می تواند به شما در ایجاد طرح های تمیز برای زمانی که می خواهید متن را به عکس های خود اضافه کنید، کمک کند.

  1. آرم ها و علامت های سفید هرگز نباید روی تصاویر شما استفاده شود

مردم انتظار ندارند در پست های اینستاگرام آرم یا علامت مشاهده کنند.در حالی که توصیه نمی شود یک آرم را بر روی محتوای خود قرار دهید، می توانید از برند تجاری نیز استفاده کنید.

  1. استفاده از هشتگ های مناسب به شما در گرفتن مخاطبان جدید کمک می کند

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

استفاده از هشتگ، شما را در معرض مخاطبان جدیدی قرار می دهد که در جستجوی نوع محتوایی هستند که شما ارسال می کنید.

به عنوان مثال، اگر شما در حال فروش لوازم حمام هستید، یک عکس مربوطه را با هشتگ هایی مانند #bathsupplies #bathtime و هر چیزی که مربوط به محصولات شما باشد، تگ کنید.

اگر مشاغل محلی دارید، حتما هشتگ های محلی را نیز در آن وارد کنید.

برای انجام تحقیقات هشتگ وقت بذارید و بهترین محتوای هشتگ را برای محتوای خاص خود بیابید.

تشخیص اینکه کدام هشتگ بیشترین کشش را دارد، آسان است.هنگامی که شروع به تایپ # و کلمه خود می کنید، اینستاگرام نشان می دهد که چه تعداد ارسال در مورد آن کلمه انجام شده است.

Hashtagify.me همچنین ابزاری عالی برای یافتن هشتگ هایی است که کشش زیادی به خود می گیرند.

شما می توانید هشتگ اصلی خود را تایپ کنید و این میزان دستیابی و همچنین هشتگ های مربوط به آن و میزان دسترسی آنها و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.

چند تا هشتگ را باید به یک پست اینستاگرام اضافه کنم؟

این معمول است که پنج تا هفت هشتگ را اضافه کنید، اما می توانید تا ۳۰ هشتگ نیز اضافه کنید.

از کجا باید هشتگ ها را در پست اینستاگرام اضافه کنم؟

می توانید بلافاصله پس از ارسال پست، آنها را مستقیماً به پست یا در یک کامنت جداگانه اضافه کنید.هر کاری را که می خواهید انجام دهید خوب است، اما آن را در میان پست ها حفظ کنید تا ظاهر حرفه ای داشته باشید.

  1. استفاده از Geotags به شما در دستیابی مخاطبان محلی کمک می کند

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

روش دیگر برای یافتن کاربرانی که قبلاً شما را فالو ندارند این است که بتوانید محتوای خود را جغرافیایی کنید – اما لزوماً با مکان فروشگاه خودتان نه.سعی کنید از شهر یا یک مکان تجاری (مرتبط) که در آن جستجوهای زیادی انجام می شود استفاده کنید.

وقتی افراد در جستجوی آن مکان در نزدیکی هستند، می توانند محتوای شما را پیدا کنند.اگر محتوای شما به خوبی انجام می شود، حتی 

می تواند در بالای جستجو نشان داده شود.

استفاده از Geotags نیز راهی عالی برای ارتقاء مشاغل محلی در اینستاگرام است.

  1. لینک هایی به بیو خود اضافه کنید (لینک‌‌ها در پستها غیرقابل کلیک هستند)

هر لینکی که در یک پست اینستاگرام درج کنید به یک لینک قابل کلیک تبدیل نمی شود – درعوض، همزمان با تلاش مخاطبان شما (و عدم موفقیت) برای باز کردن آن، به عنوان یک تجربه آزار دهنده و بد عمل می کند.

به جای اینکه یک لینک غیرقابل کلیک بذارید، افراد را راهنمایی کنید تا روی لینک بیو شما کلیک کنند.

آنها به راحتی می توانند بر روی آن کلیک کرده و به سایت شما مراجعه کنند تا تمام آنچه را که باید ارائه دهید بررسی کنند.

حتماً هنگام ویرایش بیوگرافی خود، لینک خود را در قسمت “link” قرار دهید، و در پست خود ذکر کنید.و چون فضا محدود است، برای صرفه جویی از یک لینک کوتاه مانند Bit.ly استفاده کنید.

  1. تگ کردن محصولات در عکس‌‌ها و فیلم‌ها

اگر محصولی را می فروشید، از ویژگی تگ کردن اینستاگرام استفاده کنید.مشاغل می توانند عکس یا فیلم را با لینک محصول تگ کنند.

برای استفاده از این ویژگی، شما باید یک صفحه کار در فیس بوک داشته باشید که دارای فهرست محصولات است.

  1. برای رویدادهای خود یک برند تجاری هشتگ ایجاد کنید

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

برای رویداد بعدی خود یک هشتگ برند ایجاد کنید.

این امر نه تنها شما را در معرض دید قرار خواهد داد بلکه به دیگران این امکان را می دهد تا با برند شما و افراد دیگر در این رویداد ارتباط برقرار کرده و درگیر شوند.

می توانید از هشتگ برند تجاری خود برای تبلیغ رویداد استفاده کنید.

  1. هنگامی که تگ می‌شوید برای نشان دادن بررسی های مثبت دوباره ارسال کنید

هر زمان که یک کاربر تجارت یا برند تجاری شما را تگ می‌کند، مطمئن شوید که با ارسال مجدد مستقیم آن به فید خود، بازخورد خوبی از آن بدست می‌آورید.

نمایش کامنت‌ها و منشن های مثبت استفاده بسیار خوبی از اینستاگرام برای تجارت است.

حتما به کاربر دسترسی پیدا کنید و از آنها بخاطر پست خود تشکر کرده و همچنین از آنها بخواهید که آیا اجازه ارسال مجدد آن را دارید (توجه داشته باشید که شرایط اینستاگرام این است که شما باید مجوز کتبی برای ارسال مجدد محتوای کاربر را بدست آورید).به احتمال زیاد کاربر موافقت خواهد کرد.

می توانید به صورت دستی repost کنید، یا از برنامه ای مانند Repost برای Instagram استفاده کنید.

در هر صورت، به یاد داشته باشید که پوستر اصلی را در کپشن قرار دهید و آنها را در عکس تگ کنید.

  1. تبلیغات اینستاگرام می تواند شما را مستقیماً مقابل مخاطبان خود قرار دهد

هزینه تبلیغ را برای تبلیغ پروفایل اینستاگرام خود اختصاص دهید.

اگر در حال برگزاری یک رقابت خاص یا کمپین بازاریابی هستید، می توانید از تبلیغات فیس بوک برای نشان دادن محتوا به مخاطبان بیشتر استفاده کنید.

با داشتن امکان هدف قرار دادن مشتریان بر اساس علاقه و رفتارهای آنها در Power Editor، می توانید اطمینان حاصل کنید که پستهای شما توسط کاربرانی مشاهده خواهد شد که به تجارت شما علاقه مند خواهند بود.

  1. حساب خود را تأیید کنید ( تیک آبی برای نشان دادن اعتبار و صحت)

22 راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

تأیید صحت در اینستاگرام (یا هر بستر رسانه اجتماعی دیگر) هرگز به درگیری شما آسیب نمی رساند.

تیک آبی کوچک اعتبار، اعتماد و اصالت برند شما را نشان می دهد.

در حالی که همه واجد شرایط برای تأیید صحت اینستاگرام نیستند، بلکه باید تلاش کنند.

تأیید صحت یک راه دیگر برای ایجاد اعتماد به این است که کسب و کار شما واقعی است.

برای بررسی، حساب شما باید باشد:

  • معتبر (شما باید اثبات کنید که در واقع برند یا شغلی هستید که ادعا می کنید).
  • منحصر به فرد (فقط یک حساب در هر برند می تواند وجود داشته باشد).
  • عمومی.
  • کامل (با یک بیوگرافی، عکس پروفایل و حداقل یک پست).
  • قابل توجه (اینستاگرام باید نام تجاری شما را “شناخته شده” و “بسیار جستجو شده” فرض کند).

خلاصه

۲۲ نکته ای که به شما کمک می کند تا در اینستاگرام فالوورهای خود را افزایش دهید تا نام تجاری خود را افزایش دهید:

  • یک تقویم محتوا ایجاد کنید.
  • عکس‌ها و فیلم های کاملاً مرکب را پست کنید.
  • با فیلترها و ابعاد مختلف آزمایش کنید.
  • تحلیل های اینستاگرام خود را مرور کنید.
  • افرادی را که با برند شما تعامل دارند تگ کنید.
  • بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید.
  • در پست های خود سؤال بپرسید و CTA را درج کنید.
  • از وب سایت و ایمیل خود به حساب اینستاگرام خود لینک دهید.
  • محتوای اینستاگرام خود را در فیس بوک و توییتر ارسال کنید.
  • مسابقات و کمپین ها می توانند دسترسی برند را افزایش دهند.
  • به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید.
  • با فالو کردن و لایک کردن پست های دیگر، در اینستاگرام تعامل کنید.
  • از متن زیادی در عکس‌ها استفاده نکنید.
  • علامت های سفید و آرم ها را به عکس‌های خود اضافه نکنید.
  • برای جذب مخاطبان جدید از هشتگ استفاده کنید.
  • برای دسترسی به مخاطبان محلی از Geotags استفاده کنید.
  • فقط لینک ها را در بیو وارد کنید.
  • محصولات را در عکس‌ها و فیلم ها تگ کنید.
  • برای رویدادهای خود هشتگ برند ایجاد کنید.
  • ارسال مجدد پست هایی که شما را در آن تگ می کنند.
  • تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید.
  • تأیید حساب خود را بدست آورید.

 

 

منبع:https://www.searchenginejournal.com/social-media/get-instagram-followers/

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مظلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
Scroll to top