Impressions اینستاگرام چیست؟

با تجزیه و تحلیل‌های اینستاگرام می توانید داده‌هایی را که در پست‌های خود جمع می کنید به راحتی مشاهده کنید.دیدن داده‌ها یک چیز است، درک داده‌ها چیز دیگری است. در این مقاله ما به impressions اینستاگرام و معنی پشت سر آن‌ها خواهیم پرداخت.

تجزیه و تحلیل impressions اینستاگرام می تواند به شما در تسریع رشد کسب و کار شما کمک کند. همچنین آن در جهت افزایش آگاهی از برند شما کار می‌کند.

impressions اینستاگرام چیست و چه معنی می‌دهد، فقط بخشی از مواردی است که در اینجا خواهید یافت.

impressions اینستاگرام چیست؟

به عبارت ساده تر، impressions اینستاگرام تعداد دفعاتی است که عکس یا ویدیوی شما در فید سایر اکانت‌ها نشان داده می شود. 

برای اینکه impression حساب شود، فردی که آن را می‌بیند لزوماً نیازی به درگیر شدن با آن ندارد.

اگر می خواهید درک کنید که اعداد چه می گویند، مهم است بدانید که impressions در اینستاگرام چیست. حتی اگر شخصی ‌پست شما را لایک نکند یا کامنت نذارد، اگر در فید آن‌ها نمایش داده شود، این یک impression است.

همچنین، یک شخص یا یک حساب کاربری می تواند بیش از یک impression از پست شما داشته باشد. یک نفر می تواند پست شما را چندین بار مشاهده کند. برای مثال شخصی از پروفایل شما بازدید کرده و آخرین پست شما را ۱۰ بار مشاهده می کند زیرا واقعاً به آن علاقه مند است. این ده impression در همان جا است.

پس از به اشتراک گذاشتن پست، نوتیفیکیشن‌ها شروع می شوند. کامنت‌ها، لایک‌ها، اشتراک گذاری‌ها- این همان چیزی است که می‌توانیم درباره‌ی فعالیت خود مشاهده کنیم. با این حال، این تنها راه‌ اندازه گیری حضور پست در فید شخص دیگر نیست.

ممکن است یک نفر چند بار عکس یا فیلم شما را ببیند اما آن را لایک نکند یا کامنت نذارد. با این حال، آن را دیده است. این مهم است و این همان چیزی است که تحت اصطلاح impression اینستاگرام قابل درک است.

چگونه می توان impressions اینستاگرام را مشاهده کرد؟

اگر business account دارید، باید با آنالیز اینستاگرام آشنا باشید. پس از گذاشتن یک پست می‌خواهید ببینید که پست شما چگونه انجام

 می‌شود. 

برای بررسی اطلاعات پست خود، باید به پست خود برید. درست زیر پست خود View Insights را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید، آن شما را به بینش‌های این پست منتقل می کند. اگر به پایین برید به Impressions خواهید رسید. این چیزی است که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم.

Impressions اینستاگرام چیست؟

 

راه دیگر برای انجام این کار مراجعه به پروفایل خود است. در گوشه بالا سمت راست روی menu کلیک کنید. Insights را در آنجا مشاهده خواهید کرد. پس از کلیک بر روی آن، می توانید Insights را برای پست‌ها و استوری‌ها، فعالیت‌ها و مخاطبان خود مشاهده کنید. شما می توانید درباره‌ی هر یک از آن‌ها با انتخاب پست‌ها یا استوری‌های واحد بیشتر بدانید. همچنین می توانید به داده های پروفایل خود نگاهی کلی بیندازید.

اکنون، این همه چیز نیست. شما می بینید که زیر Impressions، هنوز شرایط دیگری دارید. این‌ها انواع مختلفی از impressions اینستاگرام است: from home, from hashtags, from profile, from other این به شما می گوید impressions شما از کجا آمده است.

Impressions اینستاگرام چیست؟

دانستن این یک چیز بسیار مفید است زیرا می توانید ببینید بیشترین impressions از کجا صورت گرفته است. بهبود استراتژی بازاریابی شما ممکن است از همانجا شروع شود.

تفاوت بین impressions و reach چیست؟

Impressions و reach برخی از اساسی ترین معیارهایی هستند که اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق شوید، به آن‌ها نیاز خواهید داشت. شناختن مخاطبان خود مهم‌ ترین چیز است! Impressions و reach به شما کمک می کند تا درک کنید مردم چگونه با محتوای شما در تعامل هستند.

اگرچه هر دو به شما می گویند محتوای شما چگونه کار می کند، اما یکسان نیستند. دانستن تفاوت بین impressions و reach به شما کمک می کند تا آن‌ها را بهتر بشناسید و از آن‌ها به خوبی استفاده کنید.

قبلاً گفتیم که impressions در اینستاگرام چیست. آن‌ها تعداد کل دفعاتی که محتوای شما برای سایر کاربران ظاهر می‌شود را نشان می دهند.

از طرف دیگر، reach تعداد کاربران منحصر به فرد است که پست‌های شما را می‌بینند. اگر یک نفر محتوای شما را ببیند آن یک reach است. برخلاف تصورات، reach در اینستاگرام شامل نمایش‌های مکرر نیست. بنابراین شخصی می تواند در هر زمان که می‌خواهد پست شما را ببیند، اما هنوز هم به عنوان یک reach حساب می‌شود.

به نظر می رسد آن‌ها مشابه هستند اما impressions و reach در اینستاگرام چیز‌های متفاوتی است که نباید از آن‌ها چشم پوشی کرد.

 اگر می‌خواهید بازاریابی شما به خوبی اجرا شود، به این موارد توجه کنید، پشیمان نخواهید شد.

 

 

منبع:https://www.hipfollow.com/blog/what-are-instagram-impressions

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

Impressions اینستاگرام چیست؟

با تجزیه و تحلیل‌های اینستاگرام می توانید داده‌هایی را که در پست‌های خود جمع می کنید به راحتی مشاهده کنید.دیدن داده‌ها یک چیز است، درک داده‌ها چیز دیگری است. در این مقاله ما به impressions اینستاگرام و معنی پشت سر آن‌ها خواهیم پرداخت.

تجزیه و تحلیل impressions اینستاگرام می تواند به شما در تسریع رشد کسب و کار شما کمک کند. همچنین آن در جهت افزایش آگاهی از برند شما کار می‌کند.

impressions اینستاگرام چیست و چه معنی می‌دهد، فقط بخشی از مواردی است که در اینجا خواهید یافت.

impressions اینستاگرام چیست؟

به عبارت ساده تر، impressions اینستاگرام تعداد دفعاتی است که عکس یا ویدیوی شما در فید سایر اکانت‌ها نشان داده می شود. 

برای اینکه impression حساب شود، فردی که آن را می‌بیند لزوماً نیازی به درگیر شدن با آن ندارد.

اگر می خواهید درک کنید که اعداد چه می گویند، مهم است بدانید که impressions در اینستاگرام چیست. حتی اگر شخصی ‌پست شما را لایک نکند یا کامنت نذارد، اگر در فید آن‌ها نمایش داده شود، این یک impression است.

همچنین، یک شخص یا یک حساب کاربری می تواند بیش از یک impression از پست شما داشته باشد. یک نفر می تواند پست شما را چندین بار مشاهده کند. برای مثال شخصی از پروفایل شما بازدید کرده و آخرین پست شما را ۱۰ بار مشاهده می کند زیرا واقعاً به آن علاقه مند است. این ده impression در همان جا است.

پس از به اشتراک گذاشتن پست، نوتیفیکیشن‌ها شروع می شوند. کامنت‌ها، لایک‌ها، اشتراک گذاری‌ها- این همان چیزی است که می‌توانیم درباره‌ی فعالیت خود مشاهده کنیم. با این حال، این تنها راه‌ اندازه گیری حضور پست در فید شخص دیگر نیست.

ممکن است یک نفر چند بار عکس یا فیلم شما را ببیند اما آن را لایک نکند یا کامنت نذارد. با این حال، آن را دیده است. این مهم است و این همان چیزی است که تحت اصطلاح impression اینستاگرام قابل درک است.

چگونه می توان impressions اینستاگرام را مشاهده کرد؟

اگر business account دارید، باید با آنالیز اینستاگرام آشنا باشید. پس از گذاشتن یک پست می‌خواهید ببینید که پست شما چگونه انجام

 می‌شود. 

برای بررسی اطلاعات پست خود، باید به پست خود برید. درست زیر پست خود View Insights را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید، آن شما را به بینش‌های این پست منتقل می کند. اگر به پایین برید به Impressions خواهید رسید. این چیزی است که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم.

Impressions اینستاگرام چیست؟

 

راه دیگر برای انجام این کار مراجعه به پروفایل خود است. در گوشه بالا سمت راست روی menu کلیک کنید. Insights را در آنجا مشاهده خواهید کرد. پس از کلیک بر روی آن، می توانید Insights را برای پست‌ها و استوری‌ها، فعالیت‌ها و مخاطبان خود مشاهده کنید. شما می توانید درباره‌ی هر یک از آن‌ها با انتخاب پست‌ها یا استوری‌های واحد بیشتر بدانید. همچنین می توانید به داده های پروفایل خود نگاهی کلی بیندازید.

اکنون، این همه چیز نیست. شما می بینید که زیر Impressions، هنوز شرایط دیگری دارید. این‌ها انواع مختلفی از impressions اینستاگرام است: from home, from hashtags, from profile, from other این به شما می گوید impressions شما از کجا آمده است.

Impressions اینستاگرام چیست؟

دانستن این یک چیز بسیار مفید است زیرا می توانید ببینید بیشترین impressions از کجا صورت گرفته است. بهبود استراتژی بازاریابی شما ممکن است از همانجا شروع شود.

تفاوت بین impressions و reach چیست؟

Impressions و reach برخی از اساسی ترین معیارهایی هستند که اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق شوید، به آن‌ها نیاز خواهید داشت. شناختن مخاطبان خود مهم‌ ترین چیز است! Impressions و reach به شما کمک می کند تا درک کنید مردم چگونه با محتوای شما در تعامل هستند.

اگرچه هر دو به شما می گویند محتوای شما چگونه کار می کند، اما یکسان نیستند. دانستن تفاوت بین impressions و reach به شما کمک می کند تا آن‌ها را بهتر بشناسید و از آن‌ها به خوبی استفاده کنید.

قبلاً گفتیم که impressions در اینستاگرام چیست. آن‌ها تعداد کل دفعاتی که محتوای شما برای سایر کاربران ظاهر می‌شود را نشان می دهند.

از طرف دیگر، reach تعداد کاربران منحصر به فرد است که پست‌های شما را می‌بینند. اگر یک نفر محتوای شما را ببیند آن یک reach است. برخلاف تصورات، reach در اینستاگرام شامل نمایش‌های مکرر نیست. بنابراین شخصی می تواند در هر زمان که می‌خواهد پست شما را ببیند، اما هنوز هم به عنوان یک reach حساب می‌شود.

به نظر می رسد آن‌ها مشابه هستند اما impressions و reach در اینستاگرام چیز‌های متفاوتی است که نباید از آن‌ها چشم پوشی کرد.

 اگر می‌خواهید بازاریابی شما به خوبی اجرا شود، به این موارد توجه کنید، پشیمان نخواهید شد.

 

 

منبع:https://www.hipfollow.com/blog/what-are-instagram-impressions

درصورتی که از این مقاله لذت بردید مارا با نظرات خود یاری کنید.

امتیاز به این مطلب
  • کاربردی بودن مطلب
  • با کیفیت بودن مطلب
  • خاص بودن مطلب
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
Scroll to top